Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010

"εξιτήριο; γιατρέ;"


Πρέπει λέει να κάνουμε κάθε αρχή χρονιάς απολογισμού του περασμένου έτους.
Τί εκατάφερα πέρσι λοιπόν; Και δεν αναφέρομαι σε οικογενειακά, οικονομικά, επαγγελματικά και άλλα. Δεν είναι ένα όποιο κι όποιο σιβί που γράφω εδώ. Εμένα με ενδιαφέρουν άλλα.Τί κατάφερα το 2009 λοιπόν;
Ιδού λοιπόν τα κάινούργια κεφάλαια του κουκουρικουλουμ βίτε μου:

-Μιλώ πλέον σε όσους συμπαθώ και μόνο.
- Δεν χαμογελώ όταν είμαι λυπημένη.
-Σε πρώτο χρόνο διαυπώνω την ενόχληση μου και δεν παίρνω στο σπίτι απωθημένα.
- Εξαιτίας της παραπάνω αλλαγής, έκανα περισσότερους καυγάδες από πρόπερσι (ψέματα)
-Γνώρισα ανθρώπους που με κάνουν να γελώ και να νιώθω καλά.
-Γνώρισα ανθρώπους που με έκαναν να νιώσω καλά με τον εαυτό μου γιατί δεν τους μοιάζω.
- Γνώρισα ανθρώπους που έκαναν να νιώσω χάλια για το καλό μου.
-Όρισα τα " πάνω και τα κάτω" των ανθρώπων ως τους βασικούς λόγους αψιμαχιών και γκρίνιας.
-Παίρνω τα πράγματα λιγότερο προσωπικά, ίσως γιατί τα βαριέμαι περισσότερο.
-Μείωσα τις ώρες μπροστά από τον υπολογιστή.
-Έβαλα 7 κιλά.
- Άρκεψα να με κάμνω χάζιν.
- Κι αυτό είναι που έχει σημασία.

ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ..

4 σχόλια:

Κουνούπι είπε...

Γουέλκαμ μπάκ ντήαρ :)

dokisisofi είπε...

καλώς σε βρήκα, έλαφε!

ρίτσα είπε...

ou μάνα μοθ τωρά είδα την πόρτα που άνοιξε.

καλά ακούγονται αυτά που έμαθες...

dokisisofi είπε...

Geia sou Ritsa..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου