Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2009

Μουσικό διάλειμμα


Λοιπόν, ανοίξαμε τις πόρτες, όπως θα το έχετε ήδη καταλάβει. Μη μου κρατάτε μούτρα, η βλακεία είναι κοινό αγαθό και πρέπει να τη μοιραζόμαστε.
Η πειραματική σκηνή Δοκ, σας εύχεται καλό φθινόπωρο και ανακοινώνει τη διάλυσή της, μέχρι νεωτέρας (κρίσης).
Και το κέφι χάνω που λέει και το γνωστό άσμα, και την όρεξη μου έχασα και τα αυγά έχασα και τα Πασχάλια έχασα.
Διανύω τον τρίτο μου χρόνο μπλογκεριζόμενη, βριζόμενη, πρηζόμενη και πειραματιζόμενη, και ο χορός καλά κρατεί στη λίμνη των κότων.
Ναι, σωστά το καταλάβατε. Το παρόν ποστ, δεν έχει θέμα.
Κι εγώ υπόθεση.
Σκασμός λοιπόν! Μιλάει ο υπουργός!

7 σχόλια:

ρίτσα είπε...

xa xa

το τερπνόν μετά του ωφελίμου έλα όλοι να βοηθούμε στις δουλείες του σπιθκιού

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Καλή νέα αρχή. Έχασα πολλά επεισόδια τελευταία. Ας όψονται οι αλλαγές. Πάω να ρίξω μια ματιά στα πρόσφατά σου...

stalamatia είπε...

Οϊ ρε ίντα ωραία σκούπα ,είναι οικολογική.
Καλό Φθοινόπωρο

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που το άνοιξες! Μπλόκ για "προσκεκλημένους αναγνώστες" πρώτη φορά ακούω. Παρέτα τις πελλάρες τζαι φύε λιο που την Κύπρο να πνάσεις, αλλά να συνεχίσεις να γράφεις οι να ΜΑΣ γράφεις!

Καλό φθινόπωρο

dokisisofi είπε...

Αύριο, καλά μου παιδιά, θα σας βάλω ένα φοβερό ποίημα του Σεφέρη, που μου θύμησαν όλες αυτές οι ευχές σας για καλό φθινόπωρο. Όσοι επιθυμούν να απαγγείλουν, ή να κάτσουν μπροστά για να κοιτιόμαστε στα μάτια να στείλουν ένα βιογραφικό μέχρι την ενδεκάτη πρωινή της Δευτέρας. Εκπρόθεσμα, δεν θα γίνεται δεκτό τίποτα, εκτός κι αν συνοδεύεται από αϊράνι, ή σπανακόπιτα.
Ευχαριστώ.

dokisisofi είπε...

΄Με συγχωρείτε, μόλις πληροφορήθηκα από έγκυρες πηγές ότι αύριο είναι Κυριακή. Δεν προλαβαίνετε. Συγνώμη. Ίσως μια άλλη φορά.

Ανώνυμος είπε...

"Καλώς τηνα την πέρδικα τη μοσχοαναθρεμμένη. Που γύρναγες κοκόνα μου κι είσαι αργοπορημένη;"
Welcome back

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου