Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009

Κενό πολιτισμού ( updated)


" Αλήθεια, τι έφταιξε και παρουσιάζεις όσα παρουσιάζεις; Μήπως είσαι Διγενής; Άφησε ο Έλλην / Κύπριος μπαμπάς την Ελληνίδα / Κύπρια μαμά ή αντιστρόφως και σου βγαίνει έτσι;"

idiot mouflon


Είναι με τέτοια σχόλια ρε παιδιά που ειλικρινά αποκλείω το ενδεχόμενο να παντρευτώ, μην τυχόν και χωρίσω και έχουν τα παιδιά μου να υποστούν όλον αυτόν τον ρατσισμό απέναντι στα " παιδιά από διαλυμένες οικογένειες" .

Ρατσισμό μάλιστα δια στόματος μορφωμένων και προοδευτικών, μη χέσω..


Και μάλιστα μου το είπε αυτό, διαμαρτυρόμενοσ γιατί σε μπλογκ Ελλαδικά με λογοτεχνικό περιεχόμενο να γραφω κολακείες και σε πολιτικοποιημένα κυπριακά να βρίζω. Και αυτό το θεώρησε σύμπτωμα παιδιού από διαλυμένη οικογένεια.


Όλοι γενικά έχουν ένα καλό λόγο να πουν για τα παιδιά από διαλυμένες οικεγένειες.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ότι " παράτησε" ο ένας γονιός τον άλλο, να πρέπει να καθορίζει το ποιόν του παιδιού. Πόσο μάλλον αν τύχει και ο ένας γονιός είναι από άλλη χώρα. Ακόμα και να μεγαλώσεις, να παντρευτείς, να κάνεις δικά σου παιδιά, η ρετσινιά θα σε καταδιώκει. Φαρμακερό βέλος στην φαρέτρα.
Μάλλον αυτό το σχόλιο του Μούφλου είχε διαβάσει ο ανώνυμος που με έβρισε στου Διάσπορου και είπε ότι έχω " παιδικά τραύματα" και γι' αυτό είμαι το χειρότερο πλάσμα στη γη. Χωρίς ποτέ να πω ότι έχουν χωρίσει ο γονείς μου. ( κι αν έχουν χωρίσει δεν έχω κάτι να ντρέπομαι).Από ένα σχόλιο του Μούφλου. Αστήρικτο, ελαυνόμενο μόνο από την προσπάθεια του να με πληγώσει. Αλλά δεν με νόιάζει πλέον κανένας. Απλά σκαλίζω την ποιότητα των επιχειρημάτων τους. Και το τί αυτοί εκλαμβάνουν ως μειωτικό.

Και, ενθυμούμενη μια συζήτηση στο μπλογκ του Λινοπάμπακου, μπορώ νομίζω να ανακαλέσω: Κύριε Λινοπάμπακε, κυρία Ματίλντα, έχετε δίκιο. Το μεγαλύτερο κενό πολιτισμού εμείς το έχουμε. Κανείς άλλος. Γιατί αν το κενό άλλων, στηρίζεται σε δεισιδαιμονίες και μαγικές πρακτικές, το δικό μας εκφράζεται από τους μορφωμένους και τους προοδευτικούς. Χειρότερο κενό. Απολογούμαι αδέρφια μου.

2 σχόλια:

Ηλιόδεντρον είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
dokisisofi είπε...

Hliodentron den peirazei pou diegrapses to sxolio sou. S' efxaristw poy tote me iperaspistikes....

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου