Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2009

Το διαγραφέν σχόλιο μου στου Διάσπορου



ΠΡΟΤΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΕΣΥΡΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΗΣΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΟΤΙ "Τα πόστ έσβυσα τα όι για πάρτη σου/μουτσούνα σου, απείλησεν με ένας ανώνυμος με σχόλιο ότι εννα βλάψει την οικογένειαν μου κλπ" ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ, ΨΕΜΑΤΑ! ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ! ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ, ΚΙ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΡΕΛΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΤΕ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΟΙ!!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟΣΟ ΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!!!

Και ιδού το σχόλιο μου, που τον είχε φέρει εξαρχής σε τόσο δύσκολη θέση και το διέγραψε, αφήνοντας να νοηθεί ότι τον είχα βρίσει:

"Συγνώμη που διακόπτω αλλά επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω:

α) δεν αφιέρωσα ποτέ κανένα ποστ στο διάσπορο.

β) δεν του είπα ποτέ να αφαιρέσει κάποιο δικό του.

γ) δεν του είπα ποτέ να σταματήσει να γράφει.

δ) ΄΄ημουν από τους πρώτους που τον στήριξαν στα πρώτα του βήματα και τον διάβαζα τακτικότατα, γράφοντας θετικότατα σχόλια.

ε) Καταλαβαίνω την ανάγκη επιβεβαίωσης που έχουν μερικοί που θέλουν κανακέματα στο κάθε τους βήμα, αλλά παρά να κηρύσσει επιστρατευση, καλύτερο θα ήταν να απαντήσει στα σχόλια που τον αφορούν εκεί που γράφονται.

Να μη σας διακόπτω όμως, παρακαλώ συνεχίστε.."



Τώρα γιατί ένα τέτοιο σχόλιο μου διαγράφηκε:τα συμπεράσματα δικά σας.

Το σίγουρο είναι ότι θα μπορούσα κι άλλα να πώ, αλλά δεν αξίζει.΄Αφού η αλήθεια δεν είναι το ζητούμενο εκεί μέσα ΜΑΚΡΙΑ. Δεν αξίζει. Όπως φάνηκε και με τη διαγραφή του σχολίου, καθόλου μα καθόλου...


( ΑΤΕ ΤΩΡΑ..είχα τόσα να σας πω αυτές τις μέρες και έμεινα εδώ σταματημένη να υπερασπίζομαι μόνη μου τον τσαλαπατημένο εαυτό μου ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΙΑΝΟΥ)


Το παρακάτω παρέπεσε στον μετριασμό και σας παρατίθεται αυτούσιο, με καποια σχόλια δικά μου. Γράφτηκε από τον Διάσπορο και περιέχει για ακόμη μια φορά την παραδοχή του ότι δεν είμαι εγώ η αιτία που διέγραψε το ποστ και ουτε λασπολογικη ανάρτηση του έκανα. Γινεται αναφορά και στο ιστορικό της διαμάχης που θα ενδιέφερε την κουτσομπολίστικη μεσημεριανή ζώνη:

"ΥΓ

Σβύννω σου τα σχόλια στο μπλόγκ μου πουδαμέ τζιαι να πάει γιατί δέν
είσαι welcome εφκήκες που τα όρια του ανεχτού. Έν έσιει σχέση τί
γράφεις.

Τί είναι αυτό που με βγάζει από τα όρια του αποδεκτού τότε αφού δεν είναι αυτά που γράφω;Η γραμματοσειρά;

Σβύννω τα γιατί εφέρτηκες σάν μούλα ξαπόλυτη.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ.

Εγώ εξητίμασα
σε???

ΜΠΑ

Στα καλά καθούμενα όπως είμαστε φίλοι τζιαι 'υποστηρίζεις' με
συνέχεια, στέλλεις μου εκθειαστικά ήμεηλ για τη μουσική μου κλπ κλπ,
αποκαλείς 'ναό του πνεύματος' το μπλόγκ μου (ποιός γλύφει!!!!)

ΤΟ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΤΕ ΩΣ ΕΚΦΡΑΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΣΥΓΧΎΖΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ; ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΕΗΛ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΥΣΩ ΤΗΝ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΥΓΑ.

άτε μέν
αρκέψω τα κόπυ πέηστ ρε να γινούμεν ρεζίλιν,

ΤΖΙΑΛΛΟΝ;;

ξαφνικά είμαι ο χειρότερος
άθρωπος τζιαι βρίζεις με, ώς τζιαι συμπεράσματα έφκαλες που έβαλα
μουσική τζιαι τάχα έν μου εγράψαν σχόλια άκου ο άρρωστος νούς τί
σκέφτεται!!!

ΤΣ, ΤΣ, ΤΣ...ΕΝΩ ΕΣΥ; ΤΕΡΑΣ ΑΒΡΟΤΗΤΑΣ!

Ρέ αμπάλατη

ΞΑΝΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ( ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙΣ)

αφού το έστειλα το κομμάτι σε εκατόν πλάσματα
εννα μου ξαναγράφουν που το μπλόγκ? Έβαλα το για τους ανώνυμους τζιαι
τζιήνους που έν μου γράφουν ποττέ δκιάολε που εννα μου προσβάλεις τη
μουσική μου.

ΧΑ?? ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΟΥΜΕΝ ΑΚΡΙΒΩΣ?



Τζιαι μέν μου παίζεις την πάπιαν

"ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ" ΟΧΙ ΠΑΙΖΕΙΣ. ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΟΥΤΕ ΠΑΠΙΕΣ..ΟΥΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

τζιαι να γυρεύκεις δήθεν οτι σε
λασπολογώ (μάνα μου σε!)
οτι έγραψα οτι μου είπες να κλείσω ή να
διαγράψω. Πού το έγραψα τούτο?? Είπα οτι μου είπες να κλείσω ή να
διαγράψω το πόστ? Πού??

ΑΥΤΟ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΝΟΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΤΟΥς ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΚΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ( ΚΑΠΟΙΟΝ Α. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΣΑΛΙΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ...ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ Ο "ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΟΥΣ" ΟΤΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΩΝ)

Έσβυσα τα πόστ μου γιατί έν χρειάζεται να
ξημαρίζω τες σκέψεις μου πάς σε αθρώπους που με απειλούν (την ασφάλειαν
της οικογένειας μου!!!!) (ο ανώνυμος) ή άλλους που με ξητιμάζουν
(γενίτσαρος!!!!!!!!!!!!) (εσύ το είπες τούτο) (χαμολιός) (κλπ κλπ)
τζιαι έσβυσα το γιατί εννα σωπάσω, επέτυχεν ο σκοπός (σας)


ΜΑΣ???? ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ???? ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΑΡΙ ΠΑΛΕ;; ΜΗΠΩΣ ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ;; ΓΙΑ ΞΙΠΑΛΑΡΕ ΛΛΙΟ..

Εννα κάτσω να αδειάζω τες λεπτές μου στιγμές τζιαι να μου στέλλεις
ήμεηλ οτι είμαι ρουφκιάνος γλοιώδης τύπος γενίτσαρος.


Ντάξει δοκησισοφη που χρησιμοποιάς εκφοβιστικά επίθετα που ελαλούσαν
τους 'προδότες' ντάξει εννα σσιωπήσω. Καλά.


ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΕΙΣ;; ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΟΥΣΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ 100Ο003 ( ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ, ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ..ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΕΤΡΙΑΣΜΟ)

Θα κάμνω τα ρουφκιανιλλίκια μου μόνος μου σπίτι μου, έν χρειάζεται να
γράφω σώψυχα τζιαι να με βρίζει μιά δοκησιφοφή γαούρα.


ΩΩΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΗΤΙΚΟ. ΕΙΠΑΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙΣ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩς ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ( ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ) . ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΨΑΞΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΗΜΜΑ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ. Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΩ)


Ά. Πέ μου, αμέσως μετά που μου έγραψες εψές το υβριστικό ήμεηλ (τζιαι
το ήμεηλ σε κάποιον που 'διασύρω') σε ποιόν απευθύνεσουν με το πόστ σου
Μικροί Άνθρωποι?

ΟΧΙ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΚΑΦΘΡΕΦΤΙΖΕΣΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ. ΜΙΛΟΥΣΑ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ. ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙΓΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΟΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΗ ΝΑ ΘΕΩΡΩ ΦΙΛΟΥΣ...ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΖΖΖΖΖΖΖ....

Μα νομίζεις τρώμεν κόνναρα ρέ? Αλλού τα παιχνιδάκια
σου.

ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΤΡΩΕΙΣ; ΚΑΤΙ ΣΥΚΑ ΣΤΟ ΣΟΥΒΛΙ ΜΕ ΤΡΙΜΜΑΝ ΑΚΟΥΣΑ, ΚΑΤΙ ΣΟΓΙΕΣ ΚΑΤΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΤΑ ΚΟΝΝΑΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;


Σά δέ ντρέπεσε ρέ!! Μα νομίζεις έσιεις να κάμεις με κανένα βλάκαν??
Σιγά μέν μου φκείς τζιαι θύμαν τωρά....

ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ. ΜΕ ΑΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΕ ΒΛΑΚΑ. ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ.

Ξέρω τί θα γινεί. Εννα αφρίσεις, έσιεις τζιαι που έσιεις anger
management issues έν θα ελέγχεις τα νεύρα σου εννα γράψεις του κόσμου
τες πελλάρες, ολόκληρα πόστ θα γράψεις για να αποδείξεις τούτον τζιαι
το άλλον.


ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΣΗ;ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ; ΕΝΙΞΕΡΩ ΤΙ ΛΑΛΕΙΣ ΑΛΛΑ Η ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΑΚ ΝΙΚΟΛΣΟΝ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ. ΕΣΕΝΑΝ; Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ; ΜΠΑ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ, ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΣΑΙ.

Μα ποιός σε ακούει.

Ε ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΔΕΦΙΣΕΣ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΥΣΤΟΛΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ; ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ..

Κάποτε που εννα ηρεμίσεις εννα αναλογηθείς τί έγινε τζιαι τί έχασες.
Άσε τωρά που εννα αντιδράσεις αππωμένα τζιαι αμυντικά. Ποννα κάτσει το
νέφος εννα σκεφτείς καλά.


ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ. ΜΕ Η. ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΣΤ "ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΝ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΟΥ". ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ.


YΓ 2


Τζιαι μέν έρκεσαι να μου γράφεις.

ΟΚ.

Βαρκούμαι να βάλω μετριασμόν.

Ε ΑΦΟΥ ΒΑΡΚΕΣΑΙ..( ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΒΑΡΚΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΚΑΛΩ)

Επάτησα
τον όρκο μου να μέ σβυννω σχόλια,

ΣΒΗΝΩ. ΜΕ Η.

αλλά μετριασμό έν θα βάλω.

ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ.

31 σχόλια:

dokisisofi είπε...

Πως γίνονται όλοι ανώνυμοι άμα είναι να ξεράσουν χολή!

Χτύπησε πάλι η/ο ανώνυμη/ος που επιχειρεί σε διάφορα μπλογκς να μου στήνει το προφίλ. Δεύτερη φορά στου διάσπορου, μια φορά στου Μαρίνου, ακούμε για το "ποιόν της δοκησίσοφης", για την"υποκρισία της", για "τα παιδικά της τραύματα"κτλ. Τώρα, ακούσαμε και (άκουσον, άκουσον) περί καλοσύνης!
Ναι κυρά μου/κύριε μου, σύ με την εμμονή σου εναντίον μου και την κόμπλα που σε δέρνει είσαι απαυγασμα καλοσύνης. Έλεος δλδ..΄

Και πες μας επιτέλους τί σου κάναμε, φέρε επιχειρήματα, εφόσον έχεις και δικό σου μπλογκ, βάζε και το ψευδώνυμο σου, τι κατέρχεσαι ανώνυμα ( απαλλασσόμενη/ος του καταγεγραμμένου σε ποστ εαυτού σου). Και τί εννοείς αλλάζω ταυτότητες; χαχαχαχαχα....

Μπορεί να αντιληφθεί κάποιος΄πόσο άρρωστο είναι να μισείς κάποιον χωρίς να τον ξέρεις και να γυρνάς παντού ως ανώνυμος και να τον χαραχτηρίζεις;


Και για την ιστορία, σχολίασα των Διάσπορο με αναφορά κάποιες δηλώσεις του:ότι ο Κεμάλ Ατατουρκ δεν θα συμφωνούσε με την εισβολή και ότι οι ελληνοκύπριοι θα έσφαζαν τους τουρκοκύπριους και καλά που έγινε εισβολή. Αυτά τα δύο σχολίασα. Και παρέπεμψα και στο ποστ που τα έγραψε. Αν ήθελα να διαγραφεί το ποστ ( στο οποίο αφιέρωσα τόσο χρόνο κάνοντας ένα τόσο εποικοδομητκό διάλογο με την Νορ), θα παρέπεμπα σ'αυτό; Μήπως έγιναν όλα αυτά για να διαγράψει ο λεγάμενος το ποστ;

Ανώνυμος είπε...

Ρε Δόκη ακόμα ασχολείσε με τούτον; Τη δουλεία του κάμνει ο άνθρωπος, έγραψε τωρά και μια δακρύβρεχτη ανάρτηση που απειλεί να μη ξαναμπλοκάρει(οι οι να χαρείς!) για να σπεύσουν όλοι στο πλευρό τους. Αρχίδια σου! Έχετε μπλόκ για να λέτε ο,τι θέλετε εδω μέσα και ιδίως πράγματα που δεν μπορείτε να πείτε ή να εκφράσετε στον "έξω κόσμο", όχι για να αλληλογλύφεστε και να μετράτε τους αναγνώστες σας.

Όσο για τον εν λόγω κύριο δεν τον αδικώ. Αυτά που λέει εκφράζουν απόλυτα τις αμερικανιές που ασπάστηκε τόσα χρόνια και ως γνωστό οι αμερικάνοι είναι φιλότουρκοι. Εμείς όμως που είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ της Κύπρου και βλέπουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τη βρωμο"σημαία" τους και τώρα το βρωμοάγαλμα του κεμάλ του φίλου σας στο οδόφραγμα και όχι κάθε καλοκαίρι για 2-3 μήνες ξέρουμε γιατί δε θέλουμε τους τούρκους.

Είπα σου το Δόκη καταλαβαίνω σε γιατί τζαι μένα τούτος απογοήτευσεν με. Π.χ αν ήταν ο λεξηπένιτας που το έλεγε ή ο άλλος ο γέρος ο ανευ δε θα μου έκανε εντύπωση, αλλά απο αυτόν ούτε εγώ το περίμενα, δεν ξέρω γιατί.

Συγγνώμη που μακρηγόρησα αλλά να πω κάτι τελευταίο. Αφού καλά έκαναν οι τούρκοι που μπήκαν στην Κύπρο γιατί ήταν να σφάξουμε τους αδελφούς, τότε καλά έκαναν και οι Γερμανοί που σκότωναν τους εβραίους γιατί θα μπορούσαν να κάνουν κακό στους Γερμανούς, αφού μετά που βγήκε ο Χίτλερ στην εξουσία, ο ηγέτης τους διέταξε τους εβραίους της Γερμανίας να σφάζουν τους Γερμανούς(ή μήπως δεν ξέρατε αυτή την "μικρή" λεπτομέρεια;).

Α και να σου θυμίσω με ποιό πρόσχημα μπήκαν οι αμερικάνοι στο Ιράκ;;

Aceras Anthropophorum είπε...

Άμα ανακατώνεται αισθήσεις με πολιτική φκάλλει κοκτέιλ μολότωφ σε δύο περιπτώσεις:

1.
Τα συν-αισθήματα τζιαττούν
ο πολιτικός λογισμός δεν τζιαττά

2.
Τα συν-αισθήματα δεν τσιαττούν
ο πολιτικός λογισμός τσιαττά.

Είναι οδυνειρό πράμα να κοιτάζεις συντρίμια μετά που μιαν έκρηξην πόμπας μολότωφ

Ηλιόδεντρον είπε...

Γεια σου Δοκησίσοφη. Είμαι βέβαιη ότι δεν ήθελες να σβήσει το ποστ ο Διάσπορος. Εγώ είχα χαρεί τα σχόλιά σου εκεί. Νομίζω πως χάρηκες κι εσύ όταν είδες ότι και αντίθετες απόψεις μπορούν ν' αντιμετωπιστούν με επιχειρήματα και νηφάλιο τρόπο. Κι όταν θέλεις τα καταφέρνεις τόσο καλά.

Ούτε το σχόλιό σου στο πρόσφατό του ποστ έπρεπε -κατ' εμέ- να είχε σβηστεί. Πρόκειται όμως για δικό του μπλοκ και μην ξεχνάς πως ήταν/είναι πληγωμένος.

Να είσαι καλά

Μενελαος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Aceras Anthropophorum είπε...

Βρέ Δοκησίσοφη μα έξερες ποιός θα έγραφε το επόμενο σχόλιο τζιαι άρκεψες με την πρώτη φράση;

Το σχόλιο δεν έχει να κάμει με την παρεξήγηση σου με τον Διάσπορο αλλά με το γεννικό κλίμα με τους καλούς τζιαι τους κακούς Έλληνες, με τους πατριώτες τζιαι τους προδώτες, με τους προοδευτικούς τζιαι τους φασίστες.

Οι Τουρκία γαμά τον τόπο μας τζιαι πουκάτω είμαστιν όλοι ΜΑΣ, είτε αντιμετωπίζουμεν την πραγματικότητα εκφράζοντας μίσος τζιαι αηδία προς τον πολιτισμόν τζιαι τα σύμβολα τους, είτε προσπαθούμεν να έβρουμεν μιαν λύση (ενόσο ζούμεν ΕΜΕΙΣ) βάλλοντας ομπρός την λογική τζιαι προσπαθώντας να σύρουμεν γέφυρες με τους ποτζιεί που μας μισούν εμάς λλιγότερον.

Το να σύρνει κάποιος ανώνυμα τζιαι με τόσην ευκολία τη ρετσινιά του αμερικανόπνευστου πουλημένου φιλότουρκου σε έναν συμπατριώτη του με τον οποίον δεν συμφωνεί στο πως θα απαλλαγούμεν που την κατοχή, είναι η μεγαλύτερη βρισιά προς το Ελληνικό πνεύμα.

Παρά να κάμνεις σχόλια πάνω στα μπλογκς ανώνυμε ελληναρά (από τον λόγο σου δεν μπορεί να είσαι γυναίκα) καλλύττερα κάτσε τζιαι μελέτα κάτι που την Ελληνική φιλοσοφία.

Συγνώμη Δοκησίσοφη που χρησιμοποιώ τον χώρο σου για άλλο θέμα που την ανάρτηση, αλλά δεν σηκώννω άλλο αυτούς που αυτοανακυρίσσονται καλοί Έλληνες.

dokisisofi είπε...

Ό ανώνμυμος έχει το δικαίωμα της άποψής του. Εδώ εγώ δεν έβρισα, απλά ξεκαθάρισα κάτι και μου διαγράφηκε σχόλιο. Θα ξεκινήσω τώρα να φιμώνω ανθρώπους γιατί δεν γλύφουν τον διάσπορο; ΄Τον οποίο καλώ να μας πει ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑ ΠΟΣΤ, ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΠΟΣΤ (αντιθέτως, ο διάλογος μου με τον Νορ ήταν μια άσκηση διαλόγου-διαλεκτικής πολύ σημαντική για μένα) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ.

Εσύ που τα πας καλά με όλους, μπες και ρώτησε αυτά τα βασικά!
Μα είναι δυνατόν να σπεύδετέ όλοι να με σταυρώσετε χωρίς να σας στηρίξει αυτά που λέει;;;;;

Περιμένω..δεν θα προβώ σε χαραχτηρισμούς, απλά περιμένω..

dokisisofi είπε...

Και σε ενόχλησε αυτός ο ανώνυμος, ο άλλος στου Διάσπορου, με την λοιδορία εναντίον μου επι προσωπικού επιπέδου, δεν ενόχλησε την αισθητική σου;

dokisisofi είπε...

Ηλιόδεντρον, κι εγώ πληγωμένη είμαι. Γιατί υπερασπίστηκα τον Διάσπορο άπειρες φορές στο παρελθόν και είχα πάντα ένα καλό λόγο γι'αυτόν. Και δεν περίμενα αυτή την ύποπτη πραγματικά, αναληθή σκιαγράφηση. Δεν περιμένω από κανέναν να μου πει πια είμαι, και σ'αυτό το μπλογκ κάνω ό, τι μου γουστάρει και δεν με πιάνει μανία και ταμπλάς αν για μια βδομάδα δεν μου έχουν γράψει παρα μόνο 4 σχόλια σε ένα ποστ( με αποτέλεσμα να αφιερώνω ολόκληρο κατινίστικο, μυξ-μυξ ποστ για να μαζέψω την πελατεία που για μια βδομάδα δεν έλεγε να γράψει κομπλιμέντα για την μουσική μου).

Εδώ, η αξία των ποστ, μετριέται αντίστροφα. Στα μηδενικά σχόλια. Ιδίως από τους ανθρώπους που χωρίς αποδείξεις έσπευσαν να με θάψουν, δεν θέλω παρτίδες. Μόνο στην Κύπρο ο άλλος παθιάζεται και βγάζει χολή, ενώ δεν έχει αποδείξεις.
ΠΟΤΕ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΤ; ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑ ΠΟΣΤ;ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ;

βασικά ερωτήματα


Πάντως, τώρα καταλαβαίνεις γιατί η ανωνυμία είναι ασφαλειστική δικλείδα εδώ. Γιατί δεν πλασάρεις κάτι με αντίκρυσμα συηναλλακτικό, δεν έχεις κάποιο συμφέρον αν σε διαβάζουν ή όχι, δεν κλαίγεσαι αν τύχει και σου επιτεθούν. Όλα γίνονται χάριν του διαλόγου.
Εκτός κι αν υπεισέρχονται άλλα ζητούμενα, τα οποία εγώ δεν έχω.

Μενελαος είπε...

γεια σου ρε κώδικα τιμής αθάνατε!!!

dokisisofi είπε...

Ακόμα να πάρω απάντηση για τις ανυπόστατες κατηγορίες.
Και η λάσπη και η προπαγάνδα συνεχίζονται.
ΜΑ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ;;;;

dokisisofi είπε...

ΆΚΌΜΑ!!!!

dokisisofi είπε...

Εσείς που κόπτεστε για δημοκρατία το βρίσκετε σωστό, να έχουν δικαίωμα λόγου στο μπλογκ του διάσπορου, όλοι, εκτός από αυτήν που αστήρικτα διασύρεται; Γιατί δεν΄απάντησε στα σχόλια που τον αφορούσαν και πήγε σαν μυθοπαρθένα να κλαίγεται δεξιά αριστερα;
Πού είναι η ανάρτηση που λέει ότι έκανα; Πού λέω ότι πρέπει να αφαιρέσει το ποστ;
Είστε σε θέση να αντιληφθείτεότι το να κατηγορείται λιβελλογραφικά κάποιος χωρίς αποδείξεις είναι παράπτωμα;

είναι όμως και θέμα αγωγής η δημοκρατία...άλλοι την έχουν, άλλοι όχι...

Διάσπορος είπε...

Το τελευταίο πράμα που σου γράφω ποττέ:


Αν θέλεις να το δημοσιέψεις έν με πειράζει καθόλου δικό σου το μπλογκ ότι θέλεις κάμνεις.

Αν δέ γουστάρεις, το ίδιο μου κάμνει. Σε εσέναν απευθύνουμαι.


Τα πόστ έσβυσα τα όι για πάρτη σου/μουτσούνα σου, απείλησεν με ένας ανώνυμος με σχόλιο ότι εννα βλάψει την οικογένειαν μου κλπ. Που μπορεί να ήταν εσύ τούτος, ή ο άλλος ανώνυμος ο αντιεβραίος που με εχθρεύεται, ή άλλος άσχετος, έν ξέρω ποιός απείλησεν την ακεραιότητα των μωρών αλλά έν το ρισκάρω. Την οικογένεια μου τζιαι τα μωρά μου άμαν τα απειλούν, τζιαι τον κήπον του παπά μου, εγώ σύρνω πίσω τζιαι να λουθείτε τζιαι τες έχθρες σας μεταξύ αριστερών-δεξιών τζιαι τες απόψεις σας. Δέν με κόφτει τίποτε, την ησυχίαν μου θέλω τζιαι την ασφάλειαν μου. Πελλός που εννα ξαναγράψει για το κυπριακόν. Εννα μου φκάλουν τζιαι αβαννιάν πως είμαι τζιαι τουρκόφιλος!!!! Ποιός? Η δοκη!!!!!!! Πάεννε ρέ που δαμέ.





Έβρισες με ασύστολα σε ήμεηλ. Είπες με τζιαι ρουφιάνον τζιαι γενίτσαρον τζιαι χαμολιόν κλπ κλπ κλπ (γιατί!?? επειδή έθεσα ένα ερώτημα για να σας θίξω τες χορδές, να συζητήσουμεν φιλοσοφικά, να μάθω τες σκέψεις τζιαι τες πληροφορίες που έθελα ) Να μου κάμεις μετά εκφοβισμόν τζιαι να με θίξεις!!!! Να με προσβάλεις!!!? Χωρίς κανένα λόγο απολύτως, τί είπα ρε που με κάμνει 'γενίτσαρον'?? Μα τωρά σοβαρολογείς? Αννοίεις το στόμα σου τζιαι λαλείς ότι σου κατεβεί με σχεδόν παρανοϊκό συνειρμό για το πόστ α' και β' δέ ξέρω κάν τί λές, όι έν υπερασπίστηκα τον τάδε που την τάχα τάδε επέλλανες τέλλεια ούτε εκατάλαβα τί γράφεις, ούτε εφαντάστηκα τί εννοείς με το ασυνάρτητο σενάριο που έθεσες στο υβριστικό σου ήμεηλ.


Πάλε έκαμες μαλακίαν τζιαι έχασες ατομο πολύτιμο για σένα (ξέρω τί σου λαλώ)

Ανώνυμος είπε...

Εν τω μεταξύ, ναι κι εγώ έψαχνα να βρω που είναι εκείνο το περιβόητο ποστ που του αφιέρωσες, έψαχνα ακόμα πίσω από τις λέξεις άλλων ποστ μπας και βρώ κανένα "υπονοούμενο" για τον λεγάμενο, αλλά δεν μπόρεσα να βρω τίποτα.

Τζαι ναι, οι ανώνυμοι(εγώ τουλάχιστον) δεν έχω κανένα συμφέρον και γράφω όσα οι μπλόκερς δεν τολμούν να πουν, λες και αν βάλω κι εγώ κανένα πιασάρικο όνομα και γράφω 5-6 μαλακίες τη βδομάδα θα με κάνει μέλος μιας κοινότητας και θα γίνω αποδεκτός απ'όλους.

Ακέρα δεν ασχολούμε καθόλου μαζί σου και αυτά που λες τα έχω γραμμένα. Εγώ κρίνω απο αυτά που διαβάζω. Και ναι η τουρκία μας γαμά κι εσείς σκύβετε. Και αν σε πειράζει το "ανώνυμος", λέγε με Ττοουλή ή μαρικού που τα λεύκαρα, αν αυτό θα δώσει κάποια άλλη υπόσταση σ'αυτά που γράφω.

Δόκη τώρα άρχισες κι εσύ να κλαις σαν μιξοπαρθένα. Άστον να κάμει την προπαγάνδα του και ας παν όσοι θέλουν να τον παρηγορήσουν. Μεν φοάσαι θα συνεχίζει να γράφει για τη μουσική του και τα ερωτήματα όσον αφορά την Κύπρο, λες και έχει να έρθει εδώ 100 χρόνια.

dokisisofi είπε...

Διάσπορε ( εγώ σου δίνω το δικαίωμα λόγου έχω καλύτερη αγωγή εν γεγονός)

α) Είπες και μόνος σου ότι σου τα είπα σε ΗΜΕΗΛ ( και ξέρεις καλά τί το προκάλεσε). ΟΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΣ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ. ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.

β) Παραδέχεσαι ότι ήταν άλλη η αιτία που αφαίρεσες το ποστ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ! Για να καθαρίσεις το όνομα σου προτείνω, το ημεήλ που απειλά την οικογένεια σου να το δημοσιεύσεις και να μας βάλεις δίπλα και την ip διεύθυνση ( που ξέρω πως ξέρεις να την βρίσκεις, εσύ με παρότρυνες να μάθω κι εγώ όταν μου έκανε επιθέσεις ο Μενέλαος)

γ) Διάβασες καλά το ποστ "μικροί άνθρωποι";Και επιμένεις ότι καθρεφτίζεσαι εσύ; Ε, ΈΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Και αντε και πες ένιωσες ΚΑΚΩΣ να θίγεσαι, και πάλι...Στο ποστ σου γράφεις ότι ανήρτησα "λασπολογική ανάρτηση"που σε λέω προβοκάτορα, προδότη και ξέρω γω τί άλλο. ....Αυτήν εννοούσες;;;;;;ΆΠΑΙΤΩ ΝΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ! ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΥΓΝΟΣ, ΚΑΦΡΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ!

δ) Τα περί "τουρκοφιλίας"εσύ τα λαλείς, και πολύ έξυπνα βρήκες το κουμπί της πολιτικής για να συσπειρώσεις κόσμο και να διχάσεις την μπλογκόσφαιρα.

ε) Αυτά όλα γιατί δεν τα λες στο μπλογκ σου και αντίθετα μου έσβησες το πιο πάνω σχόλιο που και κόσμιο ήταν ( όπως κόσμια είναι όλα τα σχόλια μου στο μπλογκ ) και απλά ξεκαθάριζε κάποια πράγματα; ΉΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑΤΑ ΕΞΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΣΤ ( το πρώτο ακόμα απορώ που έσβησες ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Νομίζω το έκανες γιατί στο τέλος της συζήτησης είχαμε όλοι καταλήξει σε ένα πολιτισμένο διάλογο με σωστά συμπεράσματα και δεν σε σύμφερε)

στ) Καλά να περάσεις στα "σπα" σου και στις χλιδές σου που θα πας, αλλά να ξέρεις, και να ξέρουν και οι υπόλοιποι ότι έκανες έναν άνθρωπο κουρέλι, ράκος και τον ποδοπάτησες με μανία, με συστηματικά προβοκατόρικα ψέματα.
Είσαι σκάρτος "φίλε" και τώρα σε καταλάβανε.

Καλές απολεπίσεις.

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε,η διαφορά με τους ψευδώνυμους που έχουν μπλογκ είναι ότι καταθέτουν με συνοχή έναν εαυτό σε ποστ, και με κάθε βρισίδι, κάθε ψέμα, κάθε προπαγάνδα αυτός κατεδαφίζεται. Λές ότι "κλαίω σαν μυξοπαρθένα".
Εκλαψα, ναι. Πολλοί μου λένε "σαν αυτούς η ζωή είναι γεμάτη. Είσαι μικρή, πρέπει να συνηθίσεις". Αλλά πληγώνομαι ρε φίλε. Είμαι άνθρωπος. Εσένα θα σου άρεσε να γυρνάνε και να λένε τόσα ψεματα και οι άλλοι να τους πιστεύουν χωρίς να ζητούν αποδείξεις;;

dokisisofi είπε...

Μια τελευταία σημείωση πάνω στο ( ανασκευασμένο) ποστ σου. Κάποια σχόλια μόνο. Είπες:

""Αφιέρωσεν μου τζιαι ολόκληρο πόστ, αναρτήσεις κλπ λασπολογικές."" ΄"


ΠΟΥΝΤΕΣ;;;;;;


"Είμαι τζιαι κάπως ευαίσθητον κοπελλούιν τζιαι εταράχτηκα που κάποιος (φίλος υποτίθεται) μπορεί να εκλάβει όσα λαλώ ώς ψεύτικα ή οτι εξυπηρετώ συμφέροντα (!!!) (τζιαι πολιτικά συφφέροντα ακόμα!!!) κλπ κλπ κλπ."
;



Α ΜΑΛΙΣΤΑ...ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΝ ΚΟΠΕΛΛΟΥΙ; ΙΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ;;;ΕΛΑΠΟΡΕΗΤ ΠΟΥ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΟΥ, ΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ..κλπ;;;; κλπ;;;; κλπ;;;;




"Βαρκούμαι ρέ. Βαρκούμαι. Έφυα μακρυά για να μέν τα έχω τούτα".


ΑΛΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ, ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΕΝΟΥΝ "ΕΛΙΕΣ ΤΖΙΑΙ ΤΕΡΑΤΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΡΟΤΣΟΝ ΤΟΥΣ". ( μεν βασανιέσαι δεν σας το μάθαιναν στο αγγλόφωνο ιδιωτικό που ετέλειωσες τούτο) ΑΛΛΑ ΑΠΟΝ ΑΠΠΕΞΩ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΟΥΘΚΙΑ ΞΕΡΕΙ. ΚΑΛΕ! ΝΑ ΜΕΝΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΙΑ ΛΥΣΗ, ΜΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ!! ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ; ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑ ΜΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!



"Εγώ φταίω που επήα να γράψω κάτι που τη ψυσιή προχτές. Εγώ τα φταίω ούλλα".
"ΟΚ. Έσβυσα τα. Εννα σωπάσω τζιαι γώ, έν αξίζει τον κόπο."

ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ! ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΩΠΑΣΕΙΣ; ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ! ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ!

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Δόκη, ένα άλλο ρητό λεει πως «του καθενός ο νους του εν ζορνές τζαι όπως θέλει παίζει τον». Προσωπικές επιθέσεις από οιονδήποτε εκτοξεύονται για τα γραφόμενα και τις σκέψεις του άλλου είναι κατά την γνώμη μου αχρείαστες και εκ του περισσού. Άλλο είναι να «τσιγκλείσεις» κάποιον για μια του θέση ή αντίθεση και άλλο να του ρίχνεις γενεές δεκατέσσερις. Αυτό, βεβαίως, είναι γενικό σχόλιο και δεν απευθύνεται σε οιονδήποτε προσωπικά. Υπάρχει το μέτρον, με λίγα λόγια. Μηδέν άγαν.

ΥΓ. Δύο φορές χρησιμοποίησα την λέξη «οιονδήποτε»!

dokisisofi είπε...

Αυτό το σχόλιο γιατί δεν το κάνεις στου Διάσπορου να πιάσει και τόπο όπου μου σέρνονται από "επώνυμους" και "ανώνυμους" τα μύρια όσα;;;;;
Ή μήπως φοβάσαι κυρία Κλοκλό;

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι οτι ανώνυμο αντιεβραίο εννοείς εμένα. Εν είμαι εγώ που σε απείλησα τζαι ούτε θα το έκαμνα ποττέ παρόλες τες άσσιημες κουβέντες που μου είπες. Ούτε ασχολούμε μαζί σου, ούτε ξαναεπισκέφτηκα το μπλόκ σου μετά που το βρισίδι που μου έριξες. Τζαι ούτε σε εχθρεύομαι, απλώς εκατάλαβα τι είσαι, απογοητεύτηκα όπως τη Δόκη και δεν ασχολούμαι μαζί σου άλλο, εν αντιθέσει με τη Δόκη.

Α και όταν προβαίνουμε σε προκλητικές δηλώσεις του τύπου "καλύτερα που έγινε τουρκική εισβολή" πρέπει να περιμένουμε και τις ανάλογες αντιδράσεις. Εδώ είναι Κύπρος.

dokisisofi είπε...

Παρακαλώ όποιος επιθυμεί να γράψει σχόλιο, ας διαβάζει πρώτα το ποστ. Δεν επιθυμώ εδώ προβοκατόρικους γλωσσικούς αυνανισμούς και υπουλες διατυπώσεις, χωρίς να με ακούσετε πρώτα.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΝΚΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙ.

Δεν είναι μεγάλο το ποστ και δεν έχει συναισθηματικούς εκβιασμούς και πουτανοπεισματάκια. Είναι ξεκάθαρο, σταράτο και σύντομο. Παρακαλώ κάντε τον κόπο πριν μου κολλήσετε την έκθεση ιδεών σας.

Ευχαριστώ

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε, κι αν είσαι αντιβραίος (κακώς βέβαια), δεν καταλαβαίνω γιατί ο Διάσπορος νιώθει να απειλείται και να σε θεωρεί ύποπτο.
Αυτό το πανηγύρι να κολλά ετικέτες στους πάντες και να τους χαραχτηρίζει δεν τον τιμά ούτε κι αυτούς που το δέχονται. Ούτε το να αφήνει να πλανεθούν τέτοιες σοβαρές κατηγορίες για απειλές που δέχτηκε. Δίκιο είχε ο στροβολιώτης που του είπε να δημοσιεύσει την εν λόγω απειλή, παρά να κάψει ολόκληρο ποστ. Ασε που είναι και επώνυμος και θα μπορούσε να το καταγγείλει και στην αστυνομία.

κι αγνάντευε... είπε...

Δοκι, σε διαβάζω ούτως ή άλλως και εδώ και στου Διάσπορου. Το τι διαδραματίστηκε μεταξύ σας μόνο εσείς το ξέρετε, απλά ήθελα να σημειώσω και εδώ (γιατί του Διάσπορου του έχω ξαναπεί τη γνώμη μου) πως οι μπλογκοφιλίες δεν είναι πάντα ειλικρινείς - ή και σπάνια υφίστανται (δεν μιλώ συγκεκριμένα για σας). Άλλο τα λόγια (ειδικά στην οθόνη του υπολογιστή)και άλλο η διαπροσωπική επαφή, άλλο η πραγματική εικόνα του άλλου. Και ναι, υπάρχουν άτομα που άλλα λένε κι άλλα είναι - και στο διαδίκτυο και παντού. Ίσως ακουστεί κυνικό, αλλά μάλλον έχουν αρκετοί την ίδια γνώμη: η μπλογκόσφαίρά μας είναι ένας καφενές. Με τις προσωπικές κόντρες, τις συζητήσεις, τα αδιέξοδα, όλα τα σχετικά. Αυτά.

dokisisofi είπε...

κι αγνάντευε δεν είναι θέμα φιλιών. Είναι θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης, λασπολογίας και ψευδολογίας. Αφησε να νοηθεί ότι εγώ του είπα να σταματήσει να γράφει και να αφαιρέσει το ποστ. Και δεν μας λέει σε ποια ανάρτηση! Και στο τέλος παραδέχεται ότι δέχτηκε απειλές από ανώνυμο! Και σας αφήνει όλους να με βρίζετε και να λέτε το μακρύ σας και το κοντό σας χωρίς να ξεκαθαρίζει ότι δεν ήμουν εγώ η αιτία. Και όταν ξεκαθαρίζω τη θέση μου, μου διαγράφει το ποστ.
Αν πιάστηκες κι εσύ κοροϊδο δεν φταίω εγω.

dokisisofi είπε...

και κάτι τελευταίο " (χεσε ψηλα )κι αγναντευε"

Είπες στο μπλογκ του διάσπορου κυρία ουδέτερη και προβληματισμένη μη χέσω

" Αντιλαμβάνομαι ότι θίχτηκες από τα -όποια- σχόλια μιας μπλόγκερ που θεωρούσες φίλη (...), αλλά, τόσο πολύ πια, ώστε να διαγράψεις κομμάτια του εαυτού σου (γιατί τέτοια είναι τα κείμενά σου!), ε, αυτό δεν το περίμενα... Για ποιον λόγο; Για να ανατρέψεις την όποια ιδέα δημιουργήθηκε στο συγκεκριμένο άτομο;"



ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Η ΑΙΤΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΙΔΙΟΣ :"Τα πόστ έσβυσα τα όι για πάρτη σου/μουτσούνα σου, απείλησεν με ένας ανώνυμος με σχόλιο ότι εννα βλάψει την οικογένειαν μου κλπ"



ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΣΗ ΖΗΜΙΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΚΤΟ ΣΧΟΛΙΟ;;;

dokisisofi είπε...

(ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "ΤΟ ΜΕΤΡΙΑΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΟΥ", ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ)

Ανώνυμος είπε...
Δόκι, τι να σου πω; Έπιασεν σε και η άμυνα σου τωρά. Δεν σε ξέρω φυσικά, αλλά έχει λίγο καιρό που σε διαβάζω και είναι προφανές ότι είσαι άνθρωπος καλλιεργημένος, με μοναδικό χιούμορ, αντιδραστικός, συναισθηματικός και αρκετά ευαίσθητος :).
Αν θέλεις μια ταπεινή, ουδέτερη άποψη, το πρόβλημα δεν είναι ότι διαφώνησες με το νεαρό, είναι ο τρόπος που διαφώνησες. Η αλήθεια είναι ότι ώρες ώρες γίνεσαι πρήχτισσα και πίκρισσα. Και όπως πολύ καλά γνωρίζεις υπάρχουν άτομα που λίγο-πολύ θίγονται.
Πιστεύω επίσης ότι βλέπεις την υπόθεση "μπλογκ" και λίγο ανταγωνιστικά. Γιατί προσπαθείς να αποκαταστήσεις το όνομά σου και μάλιστα δημόσια; Αν νιώθεις καθαρή, είσαι καθαρή και τέλος (αυτοί που σε διαβάζουν, θα εξακολουθήσουν να το κάνουν). Αν πάλι νιώθεις ότι τον πλήγωσες, στείλε του μια συγνώμη, δίνοντας του όμως το δικαίωμα να μην τη δεχτεί. (όλα αυτά βέβαια, εξαρτώνται από σένα)
Σε διαβάζει πολύς κόσμος και απολαμβάνει αυτά που γράφεις, ιδίως τα σχόλιά σου. Μην μπαίνεις σε διαδικασίες απολογίας, δικαιολογίας και αντεπίθεσης, γιατί σου στερεί το χρόνο που θα έγραφες τα άλλα, τα δικά σου. Και μην νιώθεις άσχημα καθόλου που ο Διάσπορος εξασφάλισε την υποστήριξη όλων αυτών, ενώ εσένα σε ειρωνεύτηκαν, έβρισαν και κατηγόρησαν. Ο Διάσπορος είναι πολύ ευαίσθητος και καλλιτέχνης και έχει τρόπο να αγγίζει την ευαίσθητη μεριά του άλλου. Ενώ εσύ έχεις άλλη ιδιότητα: να ξεσηκώνεις! :)
Ξέρεις πολύ καλά τις ικανότητές σου και δεν θα' πρεπε να έχεις την ανάγκη επιβεβαίωσης κανενός...
Εμένα ένα πράγμα με πειράζει: η ειρωνία σου: (του διορθώνεις τα ορθογραφικά του ρε Δόκι; για όνομα...)
Δεν χρειάζεται να το δημοσιεύσεις αν δεν θέλεις.
Παραμένω ανώνυμη, γιατί αυτό είμαι, μια απ'τους πολλούς ;-)
9 Αύγουστος 2009 10:02 μμ

dokisisofi είπε...
Κακώς το μετρίασα λόγω των τριών βρισιών που περιέχει. Είναι γραφικές και αστείες.
9 Αύγουστος 2009 10:06 μμ

dokisisofi είπε...
Ανώνυμη, ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης αλλά το ανταγωνιστικό που το είδες; Πήγες στου διάσπορου να δείς τί μου σέρνεται; Εκεί γιατί δεν πήγες να πεις την άποψή σου;Συμφωνείς με όσα λέγονται;
Θα σου άρεσε να σε διέσυραν έτσι;
9 Αύγουστος 2009 10:11 μμ

dokisisofi είπε...
Και δεν διαφώνησα! Αμύνθηκα σε ένα ύπουλο ποστ που μου φόρτωνε τις αμαρτίες άλλων! Σου θυμίζω ότι δεύτερη πήρα δημόσια το λόγο. Κοσμιότατα. Αλλά προτιμούν τα άλλα τα σχόλια μου τα ειρωνικά. Τα κοσμιότατα τα διαγράφουν. Έτσι του συμφέρει.
9 Αύγουστος 2009 10:13 μμ

dokisisofi είπε...

dokisisofi είπε...
Και δεν είναι πολλοί που με πιστεύουν. Δεν βλέπεις πόσο επηρεάστηκαν από την συκοφαντία του και με βρίζουν. Εκεί που γλύφανε τώρα φτύνουν; Αυτοί οι 15 αναγνώστες που δήλωσαν ακόλουθοι αυτού του μπλογκ αναρωτιέμαι ειλικρινά, αν πιστεύαν τόσο καιρό όσα μου σέρνονται αυτή τη στιγμή.
Το μπλογκ μου "έκλεισε" ανώνυμη.Τέλος. Έλεγα να το κάνω η ίδια πριν από μια βδομάδα, έτσι για πλάκα, για παιχνίδι, αλλά μου το έκλεισαν πραγματικά τώρα.
9 Αύγουστος 2009 10:17 μμ
Ανώνυμος είπε...
Αφού με ρωτάς να σου πω μόνο ότι εγώ δεν θα του απαντούσα δημόσια, ακόμα κι αν ο ίδιος ξεκίνησε να δημοσιεύει πρώτος...θα του έλεγα ό,τι είχα να του πω προσωπικά.
Όχι δεν θα μου άρεσε ούτε μένα να με "διέσερναν" έτσι (είσαι και drama queen που να μεν σου πω :)), αλλά νομίζω δεν θα καθόμουν να απαντώ.
Δεν τίθεται θέμα κατά πόσο συμφωνώ μ'αυτά που γράφουν, διότι στόχος μου δεν ήταν να πάρω μέρος. Δεν χρειάζεται να γράψω κι εκεί την άποψή μου, διότι γράφτηκαν ήδη όλες οι απόψεις, κι έτσι κι αλλιώς εγώ θα συνεχίζω να διαβάζω και τους δυό σας.
Απλά ήθελα να γράψω στο δικό σου μπλογκ διότι ένιωσα πως αυτή η ιστορία σε πείραξε και όλοι έσπευσαν να σχολιάσουν στου Διάσπορου. Και επειδή πιστεύω πως δεν χρειάζεται να αμύνεσαι.
Είναι μπλογκ τα γέριμα, γιατί πρέπει να πολιτικοποιούμε/δραματοποιούμε τα πάντα;
9 Αύγουστος 2009 10:34 μμ

dokisisofi είπε...
Κορη μα καταλαβεις τι σου λαλώ; Ιδιωτικά σε μεηλ είχα=με μια κουβέντα σε έντονους τονους. Αυτός το δημοσιοποίησε! Εγώ ντράμα κουήν, εκείνος τί;
ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΟΥ.
9 Αύγουστος 2009 10:45 μμ

Ανώνυμος είπε...
Κι ο Διάσπορος εν drama queen. Εσύ επλήγωσες τον και επέλεξε κακώς να το δημοσιεύσει. Και για να μεν μουρμουράς ότι κάμνω διακρίσεις, πάω τζαι ποτζεί να του το πω.
9 Αύγουστος 2009 10:49 μμ

Ανώνυμος είπε...
Έγραψα του. Αν νιώθεις ότι δεν σε κάλυψα, μπορείς να κάνεις copy-paste το σχόλιό μου.
Καλή συνέχεια και ήρεμα.
Καληνύχτα.
9 Αύγουστος 2009 11:01 μμ

dokisisofi είπε...
τί να κάμω;
9 Αύγουστος 2009 11:10 μμ

dokisisofi είπε...

dokisisofi είπε...
Παρεπιπτόντως, να διορθώσω στο πρώτο σου σχόλιο ότι δεν είναι νεαρός. Μου ρίχνει και καμιά δεκαριά χρόνια ο διάσπορος. Και ούτε αν ήταν νεαρός θα τον συγχωρούσα, η μπέσα δεν έχει να κάνει με ηλικία. Την φέρνει μαζί του ο άνθρωπος.
9 Αύγουστος 2009 11:14 μμ

Ανώνυμος είπε...
Να τον αφήσεις να ηρεμήσει. Αν θέλεις να του ζητήσεις συγνώμη. Μεν τον πιέσεις άλλο. Στο κάτω κάτω είναι η γνώμη του εκείνου που σε ενδιαφέρει, αφού είναι φίλος σου. Μην ξεσηκώνεσαι με τους άλλους. Μην ξεσηκώνεσαι με το παραμικρό. Άλλο που δεν ήθελαν, να δημιουργηθεί ίντριγκα για να έχουν να περιπαίζουν και να δημιουργηθεί λίγη δράση. Ξέρεις τη ράτσα μας. Πώς είναι εκείνη η ωραία φράση; (δεν το χω το ελληνικό όπως εσύ) "Δώσε τόπο στην οργή". Βάλε ένα ουισκούι και μπες στη Φουκού να ακούσεις τον Ύμνο του Οκκά :).
Νομίζω είναι καλύτερα να μην ξανασχοληθείς μέχρι να θελήσει ο ίδιος.
(Εν είμαι ψυχολόγος, είμαι κι εγώ μια πρήχτισσα που επλήγωσα άλλους)
Good luck
9 Αύγουστος 2009 11:21 μμ

dokisisofi είπε...
Ευχαριστώ:))
9 Αύγουστος 2009 11:35 μμ


Richie είπε...
Ρε Doki καμε νακκον κρατει.Επηρες φορα τζι εν παρετας.Κλειστο θεμα να τελειωνουμεν.Εν με κοφτει με που σενα με που τον Διασπορον.Ουτε ποιος που τους δκυο σας εσhει δικαιον αλλα ετσι που καμνεις τζιαι δικαιον να εσhεις εν θα το 'βρεις.Εκαταντησετε κουραστικοι τζιαι γραφικοι.Αν θελετε φακκατε ομως παρετατε να γυρευκετε υποστηριξη που κανενα τζιαι να μπλεκετε ουλλον τον μπλοκκοκοσμον μες την κουβεντα σας.
Μεν αρωτησεις τωρα γιατι εν του τα γραφω τζιαι τζεινου (οπως τους ρωτας ουλλους).Οτι ηταν να του γραψω εγραψα τα.Εν εσεναν που γραφω τωρα.Ο καθε ανθρωπος,βαση του χαρακτηρα,χειριζεται διαφορετικα τες καταστασεις.Εσυ συνεχιζεις να προσπαθεις να υπερασπισεις τον εαυτον σου (φταιεις;) τζιαι καμνεις αναρτησεις τζι απαντας τζιαι παει η κουβεντα.
Τζι ο ενας αρεσκει μου τζιαι ο αλλος.Τεραστιαν διαφοραν στο στυλ που γραφεται αμμα η ουσια εν η ιδια.Γραφετε κατι διαφορετικον που τουν τον οχετον που υπαρχει μες το ιντερνετ.Αν νομιζετε οτι εισαστεν φιλοι εβρετε τροπον να τα πειτε εχτος διχτυου.Αλλιως παρετατε να ασχολειστε.Εν τον παεις, μεν τον δκιεβαζεις.Εγω ξερω τζεινος που φωναζει εν τζεινος που εν εσhει τροπον να πεισει με τα επιχειρηματα του τζιαι φωναζει περκι επιβληθει με την φωνη.Επεσες σε παγιδαν Δοκι τζι αντι να εβρεις τροπον να φκεις,συνεχιζεις το ιδιον λαθος.Αν εκαταλαβα καλα τα πραματα, τζιαι τζεινος εκαμεν λαθος που τα εβκαλεν προς τα εξω,τζι εσυ που το συνεχιζεις.
Εν περιμενω απαντησην.Τζεινα που εθελα να σου πω,ειπα σου τα.Οτι αποφασισεις καμε.Παλε δαμε ενναμαστε να τα λαλουμεν
Τουτη η κουβεντα με το κλεισιμον των μπλοκς αρκεψεν τζιαι σπαζει μου τα νευρα μου.Με το να σας πει ενας μιαν κουβεντα αμεσως να κλεισετε το μπλοκ σας.Το μπλοκ σου εν σου το κλειει κανενας.Αν εβαρεθηκες να γραφεις παρετα ειδεμη μεν μουρμουρας (εν εισαι ανθρωπος που σου επιβαλλουν πραματα οποταν μεν λαλεις εκλεισαν μου το,εν σε τιμα βασει του τι μας εδωκες να καταλαβουμεν για σενα)
Οτι τζιαι ν'αποφασισεις να καμεις καλην τυχην.
10 Αύγουστος 2009 10:19 πμ

SKonte είπε...

EZALISTIKA

dokisisofi είπε...

Οϊ να μας ξεράσεις τζιαι εσού τωρά τζιαι έν έχω όρεξη. Αν εσταμάτησεν η βροσιή, πε του παρέα του Κύωνα να σου δώκει την σακούλα. Φέρε και το σπιτφιξ να κλείσω τα χείλη μου.'
( νεγουλιούμαι εγιώ τωρά)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου