Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2009

μικροί άνθρωποι


Μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα "αππώνουνται" κάποιοι άνθρωποι. Φτάνει μόνο να τους δώσει κάποιος λίγη σημασία, να τους χαϊδεψει τα αυτιά και του συγχωρούν τα πάντα, προδώνουντας φίλους με μια μονοκονδυλιά, φτύνοντας ακόμα και το γάλα που βύζαξαν. Και πόσο εύκολα οι ματαιόδοξοι κλωτσάνε τους φίλους τους, αυτούς που πραγματικά νοιάζονται, απλά και μόνο επειδή τους λένε ωμή την αλήθεια. Αλήθεια πόσο εύκολα πιανόμαστε όλοι κοροϊδα κάποτε! Κι αυτοί που ξεγελιούνται κι εμείς που πιστέψαμε ότι άξιζαν! Αλλά πόσο μικροί είναι αλήθεια αυτοί που παλεύουν να μας διασύρουν και να στρέψουν τους φίλους μας εναντίον μας, προσφέροντας τους ωραία λόγια, "ανωτερότητες", συκοφαντώντας μας με τρόπο και τακτική, χωρίς να περιπίπτουν στις δικές μας άγαρμπες εκφράσεις και διατυπώσεις, στα δικά μας υστερικά "πρόσεχε". Όλα όμως είναι μια λυδία λίθος αδέρφια μου. Μην στεναχωριέστε. Εκεί είναι που θα φανεί αυτός που αξίζει, ο αληθινός και εκεί και ο φυσανέμης, ο ψωνάρας, ο άχρηστος, ο βλάκας. Εκεί θα είσαι σε θέση να διακρίνεις αυτούς που πνίγουν στον κομπλεξισμό της ανάγκης επιβεβαίωσης οτιδήποτε αληθινό, και τους άλλους τους μάγκες που δεν καταλαβαίνουν από κανακέματα. Εκεί θα νιώσετε οίκτο γι'αυτούς υπακούουν σε κάποιους που τους αισθάνονται ανώτερους γιατί το κάνουν κάποιοι άλλοι, και με μια μνημειώδη ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, γίνονται υποχείρια τους. Αστεία ανθρωπάκια μηδαμινά και ανούσια. Αυτό είναι. ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Όλα παίρνουν την τροπή που έπρεπε να πάρουν. Όλα μα όλα.

6 σχόλια:

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

εμένα δε μου κάνει εντύπωση.

έτσι κι αλλιώς δεν θέλω τέτοιους αθρώπους στη ζωή μου, οπότε, καλύτερα θα περνούμεν όλοι αν εν με κάποιον που τους γλύφει ή τους παίζει τον έξυπνο.

ωραία η αλλαγή. παιχνιδιάρικη

MARINOS είπε...

Τσούζει!

όλα γίνονται για καλό πάντως...

dokisisofi είπε...

Ρίτσα, ακριβώς. Όλα είναι θέμα "προτύπου":)

Μαρίνε, κι εγώ αυτό πιστεύω

tubemap είπε...

"Φτου φτου φτου ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ 'ΜΑΣ" τέτοιοι άνθρωποι!

Υ.Γ. 'Ανανεώθηκες' κόρη τζι'έφυες μου το παιχνίδι μουυυυυυ (τζι'ήταν πόμπα ποσκόλιον!!!)

dokisisofi είπε...

ουχ! τωρά το αντιλήφθηκα! μα πούντο!

( έλα να σου πω, εκατάλαβες πότε εξολοθρεύετουν μπαλούα άλλου χρώματος από εκείνην που έστελνες;;;)

dokisisofi είπε...

ξεκαθαρίζω ότι το παραπάνω δεν γράφτηκε για μπλογκερς, όπως πολλοί επέλεξαν να το ΄δούν. Πως θα μπορούσε αλλωστε να τους αφορά;
Τώρα που το ξαναβλέπω όμως, χωράνε κάποιοι. Αλλά το μόνο πρόβλημα, είναι ότι οι φιλίες δεν είναι γράμματα είναι ανθρώπινη επαφή :)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου