Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2009

Ζωοφιλία


"Ζωόφιλος", δεν είναι αυτός:

α) που ακρωτηριάζει ουρές και αυτιά από τα σκυλιά του "για να είναι όμορφα"
β) που αγοράζει μόνο σκυλιά ράτσες και κλωτσάει τα αδέσποτα και τα διασταυρωμένα
γ) που έχει τα κατοικίδια του κλεισμένα σε κλουβιά ολόχρονα, ή δεμένα με ένα "απανθρωπο"λουρί.
δ) που τα εγκαταλείπει στο κυνήγι όταν δεν του κάνουν
ε) αυτός που πάει κυνήγι
στ) αυτός που στειρώνει το σκυλί ή το γατί του του προτού τεκνοποιήσουν έστω για μια φορά
ζ) αυτός που τηλεφωνά στην αστυνομία για να καταγγείλει όσα σκυλιά περιτριγυρίζουν την σκυλίτσα του ( τα σκυλιά αυτά μετά, "συλλαμβάνονται", στέλνονται σε καταφύγια, δεινοπαθούν διψασμένα και νηστικά κάτω από τσίγκους στον ήλιο και μετά θανατώνονται)
η) αγαπάει μόνο τα δικά του κατοικίδια και μισεί αυτά των αλλονών

16 σχόλια:

Κύων ποιμενικός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
dokisisofi είπε...

Δεν σου είπε κανείς ότι είσαι κακός άνθρωπος, ούτε το ποστ μου απευθύνεται ονομαστικά στον οιονδήποτε ( αρέσκει μου το οιονδήποτε, εν πιο ωραίο που το "οποιονδήποτε").
Τι σημαίνει "εν εμφανίσημοι κάποιοι σιύλλοι" αν τους κόψεις την ουρά και τα αυτιά; Υποβάλλεις το ζωντανό σε πόνους χωρίς να υφίσταται ιατρική ανάγκη.....για λόγους αισθητικής;Επειδή δλδ δεν έχουν λόγο, σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουμε ό, τι θέλουμε;
Αφού εφύλαξες την ιστορία, γιατί δεν την δημοσίευσες κιόλας; Μα τί εν τούτες οι λαφαζανιές; Το πνεύμα μου μια χαρά κατευνασμένον ένει, έπεσεν η πίεση μου που το δρώμα και διάγω υποτονική και χαλαρή μεν ανησυχείς. Αλλά αν σε ενοχλεί το ύφος μου, η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά ξέδετα να σε συνοδεύσουν στο δρόμο...
Χαίρετε!

Κύων ποιμενικός είπε...

Αλλον ήθελα να κάμω τζαι έσβησα το ποστ μου.
Δεν την εδημοσιέυσα γιατι έταξα κάποιου αλλού μπλοκκερ να μιλήσω για ράτσες. Θα την αναρτουσα πιο μετα.
Αλλα αφου συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Οκ δικαίωμα σου.
Έμπα στο κόπο τζαι διάβασε τζαι τίποτε κάμε αν έσιεις όρεξη έρευνα.
Είπα ότι δεν μου αρέσκει όυτε εμένα το κόψιμο. Απλα έτσι εσυνήθησα την ιδέα συγκεκριμένων ρατσών δεν έιπα τίποτε κακό.
Δυστυχώς ειτε το θέλουμε έίτε οϊ έτσι κάμνουν στο εξωτερικό. ΚΥΡΙΩΣ στα σιόου. Το άσιημο είναι ότι δεν τους δέχουντε όπως γεννιούντε, παρα μόνο με κομμένα αυτια τζαι νούρο. Που τη στιγμή που οι ιδιοκτήτες το δέχουντε τι να σου πώ. Δικαίωμα τους.
Εν πάσει περιπτώσει σταματώ δαμέ.Δε χρειάζεται να λίωνουμε για κάτι. Ο καθένας έσιει την άποψη του.
Για το ύφος σου δεν είπα κάτι απλά είδα ότι εδημιουργήθηκε μια μίκρο παρεξήγηση που δεν ήταν αναγκαία.
Άλλα οκ τέλος.Δεν προκειτε να σε ξαναενοχλήσω. Τη ιστορία θα την δημοσίευσω τζαι μάλιστα όπως έκαμα τζαι με άλλους που μου επροτείναν κάτι θα γράψω ποιος μου το έστειλε.

dokisisofi είπε...

Σεβαστόν. Άτε, περασμένα ξεχασμένα :)

Ανώνυμος είπε...

Είπα το τζαι θα το ξαναπώ. Ψόφο, μάλλον οι ψόφο, φρικτά βασανιστήρια σε όποιους βασανίζουν αθώα ζώα για το κέφι τους. Τούτον εν η μεγαλύτερη ανωμαλία που μπορεί να κάμει κάποιος στον κόσμο. Εν πιο άπονο τζαι σκληρό να σκοτώσεις ζώο παρά άνθρωπο.

Ρε Κύων τωρά που σε θωρώ εν να είσαι τζαι συ πιο όμορφος χωρίς αυτιά. Για έλα!

dokisisofi είπε...

χαχαχαχαχαχαχα

Κύων ποιμενικός είπε...

Πρώτον:
Εδέχτηκα τη ττόκκα σου φυσικά άλλα τη γκάφα μου έκαμα την πάλε τζαι εμπέρτεψεν τζαι η ρίτσα. Τι στο δκίαολο πάλε επάτησα Απόρρηψη.
Αν μπορείς ξαναγράψε μου την ττόκκα σου.

Ανώνυμε: Έμπα νάκκον στο πνέυμα τζαι διάβασε τζαι λίο ότι εγράψαμεν.

dokisisofi είπε...

ε ττόκκα δαμέ ρε!

Κύων ποιμενικός είπε...

Άσε έδωκεν μου η δουλειά πάνω στη κκέλε σήμερα εν ηξέρω που πατώ.
Δε ακύρωσα τιποτέ με συγχωρείς.
Θέλω διακόπες επειγόντως.
Έκρουσα ομπρός που το κομπιούτερ ούλλη μέρα.

Ατε αφήνω υγεία

dokisisofi είπε...

Mα έλα να σου πω, ίντα λαφαζανιές εξεκίνησες πάλε ρε μιτσή; έτην τζιαμαί την ττόκκα! Μήπως δεν σε έμαθεν το αφεντικό να δίνεις το χέρι και ντρέπεσαι;:PPP

dokisisofi είπε...

εεεε...την ττόκκα!

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε εν καλόν παιδίν το κύων ο ποιμενικός, αλλά μιαν τζιαι εμανικώθης, έλα κόψε μου εμέναν λλίην μούττη:)

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΛ!=p

EYA είπε...

έχω να κάνω μια σοβαρή καταγγελία: είχα πάει το σκυλάκι μου στην πανσιόν ζώων "dogville", στο σχηματάρι. όταν το επέστρεψαν, το σκυλάκι μου ήταν σε άθλια κατάσταση, το βλέμμα του ήταν σα χαμένο, παραπατούσε, δε μπορούσε να σταθεί στα πόδια του, του έτρεχαν συνέχεια σάλια, ήταν τελείως αποδυναμωμένο και δε μπορούσε καν να γαβγίσει. το πήγαμε στον κτηνίατρο, ο οποίος διέγνωσε ότι στην πανσιόν είχαν δώσει στο σκυλάκι μας παραισθησιογόνο! φυσικά, τα άτομα της πανσιόν αρνούνται τα πάντα και βγάζουν τρελό τον κτηνίατρο, αλλά η εικόνα του σκύλου μου όταν μου το έφεραν σπίτι τα λέει όλα. το χαπάκωσαν αντί να φερθούν σαν επαγγελματίες και να το φροντίσουν όπως μας διαβεβαίωναν για τις ημέρες που θα το φιλοξενούσαν! ευτυχώς το σκυλάκι μου έχει συνέλθει, αλλά όλο αυτό που περάσαμε ήταν εφιάλτης... θέλω λοιπόν να ενημερωθούν όλοι για να μη συμβεί κάτι ανάλογο σε κανένα σκύλο...

dokisisofi είπε...

Καλά κάνεις και το λες. Είναι ένα πρόβλημα το που αφήνουμε τα σκυλιά μας όταν πάμε διακοπές ή κάποιο ταξίδι. Μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορούμε να ξέρουμε ποτέ πως τα μεταχειρίστηκαν. Δεν γνωρίζω την πανσιόν που λες, αλλά μου κάνει εντύπωση:παραισθησιογόνα;;; Πως το κατάλαβε ο γιατρός, από τα ούρα; ε ρε κάτι LSD πάρτυ που έριξαν τα σκυλάκι εκεί μέσα!; Κυκλοφορούν πολλά άρρωστα μυαλά και κακόψυχοι άνθρωποι, αυτό διαπιστώνω κι εγώ καθημερινά...Θα σου εισηγούμουν να το αναφέρεις και στο "ιστορίες για σκύλλους" και στο "στα κάρβουνα της φουκούς".
Καλό σου απόγευμα και μη φοβάσαι, τώρα είσαι εσύ κοντά του :)

Κύων ποιμενικός είπε...

@ Δοκισισόφη

Καλημέρα. Καλά είπες της Εύας. Εγώ προσωπικά δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Για να έσιει κάποιος ξενοδοχείο ζώων πρέπει να τον ευχαριστεί το γεγονός ότι έσιει έτσι ξενοδοχείο. Οι παραπάνο κάμνουν το για τα ριάλλια. Εν τους κόφτει...

@ Εύα:Το πιό πιθανό για την χορήγηση παρεσθησιογόνου είναι οτι ο σίυλλος σου έλασσεν όπως κάθε σιύλλος τζαι για να έχουν την ησυχία τους εδώκαν του φάρμακο.
Κάμε την καταγγελία σου τζαι στο σύνδεσμο προστασίας ζώων-αν είσαι 100% σίγουρη- αλλά άμαν επήες στο γιατρό εν θα είσαι πε μου;
αν έσιεις ώρα παίξε το ντετέκτιβ τζαι έβρε τζαι άλλους που επίαν στη συγκεκριμένη πανσιόν να σου πούν τζαι τζίνοι τις εμπειρίες τους.
Α τζαι κράτα τες αναλύσεις του γιατρού μπορεί να χρειαστούν.

@ Δόκι ξανά: Σορρύ για την χρησιμοποίηση του μπλόκ σου για συμβουλές αλλά μιάς τζαι ενημέρωσες με ήρτα ποδά. Εννα κάμω ανάρτηση στο μπλόκ, να έβρω ώραν όμως. Εννα με βάλει του βούρου το Κτήνο-καρτερά πόστ για τον μποξέρ ακόμα.:-)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου