Κυριακή, 16 Αυγούστου 2009

Βρε, βρε ,βρε...


Καλώς τους! Εμείς κι εμείς από δώ και εμπρός. Δεν ξέρω αν κάνετε γούστο να με διαβάζετε, κάνω όμως γούστο να σας διαβάζω εγώ και σας επέλεξα από τον υπόλοιπο συρφετό για να δικαιούστε να μπαίνετε όποτε θέλετε. Έχω μπόλικο νερό στο ψυγείο και πορτοκαλάδες, παγάκια, γάλα, καφέ και μπισκοτάκια με γεύση φράουλα, μπανάνα και σοκολάτα. Είχε και με πορτοκάλι αλλά τα έφαγα. Είστε 7 όλοι κι όλοι. Ο Λάκης, η Ηλιόδεντρον, ο Λάζαρος, η Νέρη, ο π.Καποδίστριας, ο Σκόντε, ο Δέμων.

Σ'ευχαριστώ Λάκη για τα ωραία διηγήματα σου και συγνώμη αν κάποτε οι κριτικές μου ήταν αψυχολόγητες.
Σ'ευχαριστώ Ηλιόδεντρον για την υποστήριξη σου και για την ευαισθησία σου που έρχεται πάντα μαζί σου σαν την περισπωμένη του αγαπώ.
Σ'ευχαριστώ Λάζαρε για ό,τι μοιραστήκαμε στα ποστ που έγραφες και στα τραγούδια που ανταλλάξαμε.
Σ'ευχαριστώ Νέρη για τα αβοκάτο :))
Σ'ευχαριστώ π. Καποδίστρια για τα ποστ σας που μας ταξιδεύουν στο Ιόνιο και στον πολιτισμό του και για τα ποιήματα σας. Σ'ευχαριστώ που τόσα χρόνια, τόσα μπλογκ, ΄δεν με ξεχνάτε και με ειδοποιείς για ποστ που κρίνεις πως θα με ενδιέφεραν. ( από τον καιρό που μπλέχτηκα με τα κυπριακά ιστολόγια αμύνομαι συνεχώς σε επιθέσεις και δεν έχω χρόνο να περιηγηθώ στα παλιά λημέρια όπως άλλοτε..)
Σ'ευχαριστω Σκόντε που με κάνεις και γελώ με τα κολλάζ σου.
Σ'ευχαριστώ Δέμωνα για τα ποιήματα σου και την υποστήριξη σου στου Διάσπορου όταν κανείς άλλος δεν αντέδρασε στις επιθέσεις των ανωνύμων.

Από δώ και μπρός θα είμαι πιο άνετη και δεν θα προσέχω καθόλου. Σας έχω βαφτίσει αδέρφια μου και αν δεν το επιθυμείτε μπορείτε απλά να καταχραστείτε της εμπιστοσύνης μου. Μπορεί να το κάνω και φέησμπουκ εδώ μέσα και να βάζω και φωτογραφίες και σελίδες πραγματικού ημερολογίου.

Η τουαλέτα είναι στον διάδρομο, πρώτη πόρτα δεξιά.
Από το μπαλκόνι φυσάει ωραίο αεράκι. Τασάκια θα βρείτε στο σύνθετο.

Καλωσορίσατε!!! :))))))))

14 σχόλια:

SKonte είπε...

megali apofasi na to kaneis kleisto to blog. eyxaristo pou me kaleses pantos

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Καλώς σε βρήκαμε. Έστω και χτυπημένοι από τη γρίπη των κατσαρίδων...

Λάζαρος είπε...

Καλώς σας ήβραμεν!

Ε, τουλάχιστον έτσι εν θα μας [σου] αποσπούν την προσοχή τζιαι να προκαλούν περαιτέρω απώλεια του κεφιού σου [μας] ύβρεις χρήστεων με ονόματα Ατρειδών ; )

Άτε παραίτα τα 'ευχαριστώ' τζιαι φκάλε κανένα λουκάνικο, καμιά λουντζούα, κανένα χαλλουμούι τζιαι λλίον καρπουζούι, γιατί πεινώ! Είμαι μ' ένα γάλα ούλλη μέρα!

:D

j/laz

Π.Κ. είπε...

Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!!!! Ετοίμασε τα σύνεργα του Αγιασμού. Σε λίγο αρχίζουμε. Αγιασμός για να εκλείψουν τα κακά πνεύματα!

dokisisofi είπε...

Δεν το πιστεύω ότι έχω τον μετριασμό και δεν θυμάμαι πως τον έβαλα εξαρχής για να τον κλείσω...
Μάλλον πρέπει να σας βγάλω αντικλείδια.
Σκόντε, ναι είναι μεγάλη απόφαση γιατί με κούρασαν, ειλικρινά. Ακόμα και σήμερα μου έστειλαν μέηλ με σχόλια του τύπου "το έκλεισες γιατί δεν θέλεις σχόλια" κτλ. Ζω μια πολύ καταπιεστική καθημερινότητα για να υποφέρω και τον κάθε κακιασμένο εδωμέσα και τον κάθε ανασφαλή.
Λάκη, καλωσόρισες! Τι καλό μας φέρνεις από την Μπαγκόγκ;
Λάζαρε, χαχαχαχα, ποιός σου είπε να κατεβαίνεις μόνο για γάλα;Το πες και το κανες. Λοιπόν, τώρα πλυνίσκω τις ντομάτες. Ωσπου να σου τηγανίσω μια μερίδα χοληστερόλη ενισχυμένη, θα είναι έτοιμη και η σαλάτα. Τί θα πιείς;
Π.Κ. Το κακό είναι πλέον "εξαποδώ", όνομα και πράγμα.
Λιμιντσέλλο μας φέρατε;


Σας ενημερώνω ότι 4 μείναμε καθώς οι υπόλοιποι τρείς δεν αποδέχτηκαν την πρόσκληση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις καρέκλες που μείνανε για υποπόδιο και να χαζέψετε από το παράθυρο. Ευχαριστώ.

dokisisofi είπε...

Λέω να καλέσω και την σάηκ, τον τρελοκούνελο και τον ποιμενικό. Μα καλά πως τους ξέχασα; Τώρα να αναδιαμορφώσω και την σελίδα υποδοχής.Το θέμα είναι οι δύο ανώνυμοι που θα με ψάχνουν, αλλά τι να τους κάνω, δεν άφησαν καμια διεύθυνση στα σχόλια. Είναι κρίμα πάντως γιατί έρχονται και από Λεμεσό. Μακάρι να καταλάβουν και να στείλουν μέηλ. Το θέμα είναι, πως θα καταλάβω ότι δεν είναι άλλοι; Να ζητήσω σημάδια; Όχι θα τους πω να βάλουν το πόδι τους μέσα να δούμε αν είναι άσπρο, προβατίσιο, αλλιώς αν είναι μαύρο θα μείνουν απέξω να κλαίνε γοερά.

dokisisofi είπε...

Μπα...δεν έχω το ημέηλ τους. Αυτοί χάσανε.

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Τίποτα ακόμη. Δεν είμαι στην Μπανγκόκ. Την αντιπαθώ σχεδόν όσο και την Αθήνα. Στην ανθρώπινη πόλη, την Τσιανγκ Μάι είμαι...

dokisisofi είπε...

Ωραία. Μας΄έφερες τίποτα; Καμιά φωτογραφία ίσως; Μα δεν γίνεται με άδεια χέρια..

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Είπαμε, έχω τη γρίπη των εντόμων. Ελπίζω να τη σκοτώσω μέχρι αύριο, κι αν δεν βρέχει (που βρέχει ανά τακτά διαστήματα το τελευταίο τριήμερο) θα βγω για φωτογραφίες...

dokisisofi είπε...

Νόμισα έκανες πλάκα. Μα υπάρχει τέτοια γρίπη;Πώς την παθαίνεις;
Περαστικά σου..

dokisisofi είπε...

Πλάκα κάνω για τις φωτογραφίες. Πετάγομαι μέχρι τον Αδαή και χαζεύω δεν έχει πρόβλημα.

Sike είπε...

θενξ γούμαν

χώρο για μη καπνιστές εκανόνισες;

dokisisofi είπε...

Βεβαίως, το θέατρο μας είναι υπαίθριο. Όλοι χωράνε, καπνιστές, μη καπνιστές, μπαμιοφάγοι, φασουλοφάγοι, όλοι :)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου