Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2009

Ανοιχτή έκκληση







"Η μπλογκόσφαιρα σε διεθνές επίπεδο έχει να δώσει δείγματα κινητοποιήσεων που θα ζήλευαν ακόμα και οργανωμένα κόμματα.
Η πιο μεγαλειώδης παρέμβαση των μπλόγκερς στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα ήταν η μαζική υποστήριξη τους προς τον Μπάρακ Ομπάμα στις πρόσφατες εκλογές στις ΗΠΑ.
Σε πάρα πολλές χώρες πολλοί κοινωνικοί και πολιτικοί αγώνες βρίσκουν σημαντικό στήριγμα από τους μπλόγκερς".

Λεξηπένητας, "Δοκησισοφίες και εμπάθειες".

Ωραία λοιπόν! Γιατί δεν διεξάγετε μέσα από τα μπλογκς και το πολυμπλογκ σας μια εκστρατεία ώστε να δικαστεί η Τουρκία για όλα αυτά τα εγκλήματα που ένα μετά το άλλο αποκαλύπτονται και σοκάρουν το παγκόσμιο; Ανάπηρα παιδιά να εκτελούνται, αιχμάλωτοι να εκτελούνται εν ψυχρώ και να ρίχνονται σε πηγάδια, και άλλα τόσα που θα αποκαλυφθούν στην πορεία; Εικόνες που αποκλείεται να μην προκαλούν και σε σας αποτροπιασμό.
Με αυτή την ανάρτηση, απευθύνω λοιπόν έκκληση στους "μάστρους" της μπλογκόσφαιρας να διεξαγάγουν "πετίσιον" ώστε να δικαστεί η Τουρκία για όλα αυτά τα εγκλήματα. Τους προκαλώ να μας πείσουν ότι όντως οι μπλογκερς ΄μπορούν να παρέχουν στήριγμα στους πολιτίκούς και κοινωνικούς αγώνες και να έχουν "μεγαλειώδη παρέμβαση". Ιδού πεδίον δόξης λοιπόν. Χωρίς καμιά εμπάθεια, χωρίς καμιά ειρωνία, από το ταπεινό μου βάθρο, ζητώ από εσάς που έχετε την οργανωτική δύναμη και την πείρα, να ξεκινήσετε μια τέτοια εκστρατεία, ώστε να έχει και η κυπριακή η μπλογκόσφαιρα "δείγματα κινητοποιήσεων που θα τα ζήλευαν οργανωμένα κόμματα". Πιστεύω ότι αν ενωθούμε κάτι θα καταφέρουμε.

( αν αποδεχτείτε την έκκληση μου, δεν έχω πρόβλημα να διαγράψω την ανάρτηση ώστε να δοθεί στην προσπάθεια η εντύπωση της συλλογικότητας και της ομαδικότητας και να μην προσωποποιήσουν μερικοί την πρωτοβουλία αυτή).

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ ρε Δοκησίσοφη! Έχουν πιο σημαντικά πράματα να κάμουν οι "μάστροι" των μπλόκς. Εξάλλου τι εγκλήματα έκανε η τουρκία; κι εμείς κάναμε, βγάλαμε το νουχούι 2-3 αδελφών, καλά να μας κάμουν.

dokisisofi είπε...

σιγή ιχθύος....

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε, τους δίνω την ευκαιρία να μου αποδείξουν το αντίθετο από αυτό που νομίζω ότι είναι.
Ότι με τις απόψεις τους δεν δίνουν άφεση αμαρτιών στην κατοχική Τουρκία. Ελα όμως που όπως φαίνεται το κάνουν...
Δοκιμάστηκαν. Ας μην ξανακλαφτούν τώρα αν τους πει κανείς το οτιδήποτε και αν μην τους δικαιολογήσει για τις ακραίες τους απόψεις ως προοδευτικούς. Από την στιγμή που καταφάσκουν στην λογική της εισβολής και δεν καταδικάζουν το οτιδήποτε είναι αντιανθρωπιστές, όπως και όλοι οι λάτρεις του πολέμου και των τακτικών του. Ας μην μας πουλούν φιλειρηνισμό και αλτρουισμό. Δικαίώνουν ένα πόλεμο όσοι θεωρούν ότι το πρόβλημα στην Κύπρο δεν είναι εισβολής και κατοχής αλλά δικοινοτικό! Δικαιώνουν ένα παράνομο πόλεμο όσοι λένε ότι με την επαναπροσέγγιση και ΜΟΝΟ θα λυθούν τα προβλήματα μας και ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.

Aceras Anthropophorum είπε...

Ποιός λαλεί αυτά που γράφεις στο τελευταίο σου σχόλιο Δοκησίσοφη; πέ μου τον να του φτύσω τζιαι γώ.

Ηλιόδεντρον είπε...

Συμφωνώ βρε Δοκησίσοφη, συμφωνώ.

Να καταδικαστεί η Τουρκία για τα εγκλήματά της. Αμήν και πότε!

dokisisofi είπε...

Ηλιόδεντρον, δεν είναι με ευχολόγια που καταδικάζεται. Από το μετερίζι του ο καθένας. Εν προκειμένω από το μπλογκ του. Αλλά η προσπάθεια χρειάζεται πρώτα συσπείρωση δική μας, προτού διεθνοποιηθεί.Και από τη στιγμή που δημιουργούν κυπροπολυμπλογκ και στο μανιφέστο γράφουν αμυνόμενοι κείμενα, όπως το απόσπασμα του παρέθεσα πιο πάνω, ιδού η ευκαιρία για κάτι συλλογικό και συνενωτικό. Όμως σου είπα. Δεν νοιάζονται πραγματικά. Δεν τους καίγεται καρφάκι. Και εύχομαι να διαψευστώ. Πίστεψε με, τό εύχομαι, αυτά που λέει ο ανώνυμος να μην επαληθευτούν..Αλοίμονο όμως..
Ακέρας, έχει κάτι να πείς για το ποστ και την ιδέα μου; Συμφωνείς, ή όχι και γιατί;

Ηλιόδεντρον είπε...

Δοκησίσοφη, στο δικό μου μπλοκ
-και σε άλλων- είχα πολλές φορές πάρει θέση πάνω στο θέμα που αναφέρεσαι.(Προτού αποφασίσω να αναρτώ μονάχα ποιήματα.) Το ονόμαζα μάλιστα και "μετερίζιν"..
Όχι δε θεωρώ ότι τέλειωσα με τον οβολό μου.

Καλημέρα

the Idiot Mouflon είπε...

http://allioxthi-reloaded.blogspot.com/2009/08/blog-post_12.html

Μια μικρή λεπτομέρια για τη νομική πτυχή του θέματος από τον Νικόλα. Εάν κάποιος γνωρίζει πως τα πράγαμτα δεν είναι όπως τα περιγράφει... ας μας πληροφορήσει.

the Idiot Mouflon είπε...

http://allioxthi-reloaded.blogspot.com/2009/08/blog-post_12.html

Μια μικρή λεπτομέρια σχετικά με τη νομική πτυχή του θέματος... από το Ιστολόγιο του Νικόλα. Παρακαλώ, αν κάποιος γνωρίζει πως δεν έχουν έτσι τα πράγματα... να μας πληροφορήσει.

Δοκι... επρόλαβα σε... στο Χριστόφιας Γουατς επρότεινα τους να ξεκινήσει έρανος ανάμεσα στις πατριωτικές δυνάμεις (εκκλησιας συμπεριλαμβανομένης) ... για να ενισχυθούν οι οικογένειες των νεκρών στην προσπάθεια τους για δικαίωση νομική.

dokisisofi είπε...

Αν διάβαζες το ποστ θα έβλεπες ότι το ζητούμενο είναι η σύνταξη ενός κειμένου για ψηφοφορία-καταδίκη των εγκλημάτων από μέρους των μπλόγκερ και όχι μόνο. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στο φέησμπουκ. Αλλά ο φίλος σου ο Λεξηπένητας έγραψε το παραπάνω απόσπασμα, το οποίο με ενεπνευσε για τις δυνατότητες των οργανωμένων μπλογκερς (προσπαθωντας να μας πείσει ότι η κοινωνικοπολιτική δράση ήταν το κριτήριο για την καταξίωση "σοβαρών μπλογκς" ,αριστερών στην στήλη κατάταξης του Κυπριακά μπλογκς,και ότι οι απλές ημερολογιακές καταγραφές-της δεξιάς στήλης- έπασχαν από αυτισμό και αντικοινωνικότητα) . Μας έφερε και παραδείγματα της στράτεύσης αυτή στην αμερικάνικη μπλογκόσφαιρα, που έφεραν το -μεγαλειώδες σύμφωνα πάντα με τον ίδιο-αποτέλεσμα της εκλογής του νέου "πλανητάρχη".

Οι δυνατότητες λοιπόν είναι πολλές.
Κρίνοντας και από την εμπειρία μερικών "πρώτων ονομάτων"στα κυπριακά μπλογκικά, και ιδιαίτερα καθ'όσον αφορά στη διοργάνωση του πετίσιον για την "εθνικιστική πολιτική του ΡΙΚ" ( Λέξη) και για τους εργαζόμενους στο τζάμπο ( Ακέρας), θεώρησα μια αντίστοιχη κίνηση θα έφερνε καλά αποτελέσματα επίσης, αν ενωνόμασταν όλοι συσπειρωνόμασταν. Είναι γωνστό ότι το διαδίκτυο έχει μια παγκοσμιότητα, συρρέουν αναγνώστες ( ελληνόφωνοι βέβαια στα καθ'ημάς) από όλο τον κόσμο και θα μπορούσε το πράγμα να λειτουργήσει ως αλυσίδα από μπλογκ σε μπλογκ, από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα.

Αλλά αυτά είναι ψηλά γράμματα από τη στιγμή που το απλό δεν εισακούστηκε. ( εγώ δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις να κάνω κάτι, ούτε το μπλογκ μου έχει αναγνωσιμότητα).

Αυτή η αδιαφορία που λες, εμένα πάει να με πείσει γι αυτό που λέει ο ανώνυμος. Ότι δυστυχώς μερικοί διαχωρίζουν την καταδίκη της Τουρκίας για την εισβολή και την κατοχή από την ανάγκη να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα. Θεωρούν ότι με το πρώτο, αποκλείεται το δεύτερο.

Όσο για το λινκ που μας παραθέτεις, δεν είμαι νομικός για να ξέρω, αλλά δεν σου κάνει εντύπωση ο πανηγυρικός τρόπος γραφής και η απουσία προτάσεων δράσης; Έιναι σαν να καταφάσκει στο "δίκαιο του ισχυρότερου" το οποίο δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, όσα εγκλήματα κι αν διαπραχθούν. Ρεάλ πολιτίκ.

Μόνο που αυτή η στάση, δεν είναι καθόλου μα καθόλου ανθρωπιστική. Και εγώ δεν πρόκειται πότέ να δικαιώσω έναν πόλεμο επεκτατικό, ιμπεριαλιστικό αν προτιμάς, και στα αποτελέσματα του.

Όσο για τον έρανο, πολλά καλή ιδέα, εγώ δυστυχώς δεν μετέχω σε κανένα φορέα, και πέραν από το μπλογκιγκ δεν έχω άλλες "δικτυώσεις" πουθενά. Πολλά καλή ιδέα, άσχετη με το ζητούμενο του ποστ, όμως καλά κάνεις και το λες γιατί κάποτε πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι ζούμε σε ημικατεχόμενη πατρίδα.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι, παρακαλώ να τελειώσουν με το μαγείρεμα της πολυπόθητης "λύσης", να εφαρμοστεί, να σκύψουμε ολοκληρωτικά και απόλυτα στους τούρκους για να φάμε τα μούτρα μας. Που τη στιγμή που εν μας κόφτει αν αδικούμαστε ή αν το ποσοστό που θα μας αναλογεί σε ένα ενδεχόμενο ττόκκα ανάμεσα στους συντρόφους είναι 50-50, ενώ εμείς αποτελούμε το 80%, τότε οκ καλά να πάθουμε! Τζαι επίσης τρομάρα σε όσους πιστεύουν οτι μόνο "τουρκοκύπριοι" θα μείνουν στο νησί μετά τη παρα-λύση.

Όσο για τα εγκλήματα της τουρκίας, τούτη η μόδα να λαλούμε οτι καλά να μας κάμουν, μπορεί να εξηγηθεί μόνο ως ανωμαλία ή εξυπηρέτηση συμφερόντων. Ένα που τα δύο. Εγώ προσωπικά εν εξανάκουσα καμιά χώρα στο κόσμο να δικαιολογεί τα εγκλήματα που έγιναν εναντίον της.

the Idiot Mouflon είπε...

Ρεάλ πολιτίκ ή Real Madrid;

Τώρα εξήγα μου,

"...διεξαγάγουν "πετίσιον" ώστε να δικαστεί η Τουρκία για όλα αυτά τα εγκλήματα."

θα ζητάμε να δικαστεί που, με ποιες κατηγορίες, με ποιες αναμενόμενες επιπτώσεις σε περίπτωση καταδίκης και με ποιον να επιβάλλει την εκτέλεση της όποια "ποινης";

stalamatia είπε...

Μάλλον ούλλοι καταδικάζουμεν την Τουρκία μόνοι μας τζιαι που μέσα μας.Σαν εχτές έφυα που το χωρκό μου.Σήμερα εν έχω κουράγιο να φωνάξω για τίποτα, βουρώ τη κόρη μου στο γιατρό για μια γρίππη συνηθισμένη εδώ τζιαι τέσσερεις μέρες.

dokisisofi είπε...

Καμιά καλή πρόθεση λοιπόν από τους κατα τα άλλα ενεργούς και ευαίσθητους που θα έκαναν και πετίσον για να απαγορευτεί το κυνήγι ( που δεν το είδαμε ποτέ-φοβούνται το πολιτικό κόστος μάλλον).
Εγώ απλά ήλεγξα την ασυνέπεια μερικών. Ήξερα ότι θα έπεφτε στο κενό. Ότι ξέρουν μόνο να επιτίθενται και οτιδήποτε γίνεται με καλή πρόθεση και συνενωτική το αγνοούν.
Απλά, είχαν επικαλεστεί κάποτε τις συστρατευτικές ικανότητες των μπλογκς και είπα να προτείνω κάτι που όλους ( όπως πίστευα) θα μας έκφραζε. Εισέπραξα περιφρόνηση. Δεν πειράζει. Απλά όπως έλεγε ο Μακρυγιάννης ( αν δεν κάνω λάθος), δεν πρέπει να λέμε "τί έκανε η πατρίδα για μας", αλλά, "τί κάναμε εμείς για την πατρίδα". Και το να θυμόμαστε τους ήρωες και να ζητούμε δικαίωση στο όνομα τους είναι το λιγότερο. Ίσως όμως τα μπλογκς να είναι τελικά μονο για τα παναϋρκα. Να φταίω όμως κι εγώ που κάνω ανοίγματα και συγχωρώ τόσο εύκολα απλώνοντας το χέρι. Με τις επιθέσεις του Λεξιπένητα και των ανώνυμων και τις συκοφαντίες του Διάσπορου εναντίον μου, δοκιμάστηκαν οι φίλοι. Τώρα με αυτή την άρνηση συνεργασίας, δοκιμάστηκαν όλοι. Έβγαλα τα συμπεράσματα μου, όπως και οι λίγοι αλλά τακτικοί αναγνώστες μου.
. Οι σταυροφορίες δεν θέλουν μόνο πανοπλίες και πρόσταγμα, θέλουν και κοινό σκοπό. Πάνω όμως απ'όλα, καλή θέληση.
Καλό θα ήταν να γινόταν κάτι, αλλά δεν έγινε. Μπήκαν μόνο να με ειρωνευτούν και να με ελέγξουν και να μου πουν ότι κανείς δεν γίνεται να δικάσει την Τουρκία. Ἒλα όμως που δεν έχω μάθει να "γονατίζω την ψυχή μου"; Δεν δέχομαι, ΄το ότι η Τουρκία είναι ισχυρότερη να είναι το κριτήριο που οδηγεί σε παραίτηση! Δεν δέχομαι την παραίτηση. Όπως λέει ο Ρίτσος "δεν θα μπορούσα ποτέ να περπατήσω με κομμένα τα γόνατα της ψυχής μου".
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ
(πολύ μπανάλ σας ακούγεται ε;)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου