Τρίτη, 4 Αυγούστου 2009

Καλά είμαι..εσύ;

16 σχόλια:

Neerie είπε...

ωραίος ο ντάμπο

ένιξέρω αν έσιει κεντρικήν ιδέα το βίτεο... αν έσιει πάντως εν την ήβρα

dokisisofi είπε...

Όλα είναι δυνατά Νέρη! Φτάνει να μας αφήνουν στην ησυχία μας!

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

ήταν καλούι. το έκαμε μάλλον για να εξασκήσει τις τεχνικές του;

ήταν όμορφο πάντως αισθητικά.

τον ελέφαντα στον κήπο της λεμεσού τον είχες ταίσει φιστούτζια που ήσουν μιτσιά;

dokisisofi είπε...

γιατί ρωτάς;

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

didnt really have a purpose in mind.


the elephant clip reminded me of the elephant in limassol zoo so i asked.

dokisisofi είπε...

Μίλα κόρη ελληνικά, πόθθεν σε φέραμε;
Τέσπα..
από μικρή σιχαινομουν να βλέπω φυλακισμένα ζώα σε τσίρκα και σε ζωολογικούς κήπους...αν προσέξεις εδώ ο ελέφαντας κινείται αυτοβούλως στο ΄τραμπολίνο...
(και αν προσέξεις είμαι κι εγώ πια σε ένα κλουβί και αρπάζω φιστίκια στον αέρα)

dokisisofi είπε...

ΕΠΕΘΥΜΗΣΑ ΑΪΡΑΝΙ, ΞΙΝΙΣΜΕΝΟ,ΠΑΓΩΜΕΝΟ, ΑΛΜΥΡΟ

dokisisofi είπε...

κανόνας απαράβατος:αϊράνι πίνουμε, μόνο μετα την θάλασσα!
οπότε;
οποοοοοοοτε;
οπόοοοοοοοοοοοοοοοτε:;

άτε πάω να βουττήσω

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

εγώ είμαι παιδί της τηλεόρασης, μάνα των γλωσσών!

αχ ωραία, χαφ φαν
αιράνι λλιαξ

MARINOS είπε...

Χαριτωμένο βίντεο αλλά συμφωνώ με Neerie.


Άσχετο: στους φούρνους της λεμεσού βρίσκεις πιο εύκολα αϊράνι παρά cottage cheese.

dokisisofi είπε...

Μαρίνε, εγώ θυμάμαι έναν Αρμένη με το καροτσάκι του, εκεί τέρμα
Ονασαγόρου, που έκανε το καταπληκτικότερο. Τον παρακολουθούσα όταν
ήμουν μικρή να ανοίγει τις γυαλινες μπουκάλες, έτσι ιεροτελεστικά, και
παράλληλα να διαφημίζει την πραμάτεια τους καθώς γέμιζε την πλαστική
χρησιμοποιημένη ( αλλά πλυμένη και καθαρή) μπουκάλα του νερού , με
αϊράνι. Και ήταν ΤΟ αϊράνι. Έτσι "αψό", ξινισμένο, υπέροχο. Αλλά και
στη Λάρνακα είχε έναν κύριο κάτω από κάτι ευκαλύπτους, στον
τουρκομαχαλά αν θυμάμαι καλά, που σέρβιρε το αϊράνι σε ποτήρια της
μπύρας και σε περίμενε να το πιείς και να δώσεις πίσω το ποτήρι. Δεν
ξέρω, ζεί ακόμα; Για τον Αρμένη ξέρω ότι πέθανε πριν πολλά χρόνια
πάντως..

dokisisofi είπε...

όσο για το βίντεο, το "ττακ" με τον ελέφαντα να πέφτει στο κενό, άκουσεν το κανένας;

Ανώνυμος είπε...

πρόκειται για ταινία, τούτον έλειπε να φκάλετε κεντρικήν ιδέα που έναν βίντεο

dokisisofi είπε...

συμφωνώ

TreloKouneli είπε...

και που νόμιζα πως οι ελέφαντες δεν πηδάνε!! χχαχαχααχαχ... καλησπέρααα

dokisisofi είπε...

εμμ´.... είδες;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου