Κυριακή, 2 Αυγούστου 2009

Τα ίδια Παντελάκη μου..

Το παρακάτω αναρτήθηκε πέρσι, σ'αυτό εδώ το μπλογκ ( 26/8/2008)

"Άντε, κι άλλο καλοκαίρι πέρασε με απενταρίες και μιζέριες...Το άλλο όμως! Αχ το άλλο! Θα πηγαίνω συνέχεια θάλασσα και εκδρομές στα βουνά! Θα με νανουρίζει η θάλασσα! Θα ξυπνώ κάτω απ΄τα πεύκα! Δε θα είμαι μόνη κι άραχνη! Θα έχω τέλεια παρέα! Θα με αντιπαθούν τα κουνούπια! Η θερμοκρασία δε θα υπερβαίνει τους 30 βαθμούς!Θα έχω λεφτά! Θα αδυνατίσω! Θα έχω αυτοκίνητο με κλιματισμό! Δε θα είμαι μίζερη! Θα γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου! Θα πάω ταξίδια! Θα νοσταλγώ τον Αύγουστο ήδη απ'τον Σεπτέμβρη! θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα"

ΕΣΙΕΣΑΜΕΝ ΤΖΙΑΙ ΕΦΑΑΜΕΝ



(Τελικά μερικά πράγματα, όπως το κυπριακό κι εγώ, έχουν την στασιμότητα για δεύτερη τους φύση..σταθερές αξίες..)






..

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kai kala kamneis na sinithiseis kariola

dokisisofi είπε...

Μην ανησυχείς και δεν γνωρισα ποτέ μου και τα καλύτερα. Μια χαρά συνηθισμένη είμαι. Εσύ μόνο πρόσεχε μην την πάθεις καμιά φορά σαν εμένα, γιατί ανησυχώ πως θα το χειριστείς έτσι μαλ..,ως συγνώμη, έτσι αμάθητος/η ήθελα να πω, που είσαι...

Ηλιόδεντρον είπε...

Ο ανώνυμος την έχει ήδη πάθει Δοκησίσοφη και βλέπεις πώς το χειρίζεται...

@ανώνυμε δεν είναι τρόπος αυτός αντιμετώπισης του προβλήματος.. Δες κάποιον ειδικό. Μπορεί και να σε ωφελήσει.

dokisisofi είπε...

Υπάρχει ειδικός που να σου αλλάζει τη ζωή και να σου εγγυάται την πραγματοποίηση των ονείρων σου;
Ποιός τον χέζει τον ανώνυμο, πες σε μένα να πάω!

Ηλιόδεντρον είπε...

Και βέβαια δεν υπάρχει. Κι αν το υπόσχεται κανείς να τον υποπτεύεσαι..

Τις χειρότερες φυλακές τις φτιάχνουμε εμείς για τον εαυτό μας. Ένα βήμα χρειάζεται νομίζω, ανάστροφο, απότομο, αυθόρμητο, να σε βγάλει έξω από το δωμάτιο, το σπίτι, την πόλη.
Το ένα θ' ακολουθήσει τ' άλλο.
Γιατί του χρόνου τον Αύγουστο; Σήμερα Δοκησίσοφη.

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

όσον τζιαν δεν το θέλουμε, τα πράματα αλλάσσουν, τζιαν δεν φτάνουν στην λύσην, αλλάσσουν.

εξάλλου παρέαν έσιεις, και ναι, είμαστεν τέλειοι. πεύκα ξέρω που έσιει να σου πω, θάλασσαν επίσης. αντικατέστησε τα ταξίδια με εκδρομές. φρόντισε το κορμί σου και μην επικεντρώνεσαι στο να αδυνατίσεις (im fucking buddha)


θερμοκρασία και κουνούπια, really?

σε εκείνο που πρέπει να συγκεντρωθείς περισσότερο είναι το, δε θα είμαι μίζερη.

(θεώρα ότι θα μπορούσα να είχα γράψει κάτι πολύ ίδιο)

dokisisofi είπε...

@ Ηλιόδεντρον:"ένα βήμα ανάστροφο", όπως λέμε ένα "χαστούκι ανάστροφο"....τη γλύκα του να έχουμε :)
@ Ρίτσα, υπάρχει μια διαφορά. Φέτος είμαι κυνική. Καθόλου δεν επιθυμώ το οτιδήποτε απ΄όσα αράδιασα. Ούτε τα θέλω, ούτε τα έχω. Αλλά αν μου κάνει καλή προσφορά ο ειδικός της Ηλιόδεντρον,και κυρίως την λιγότερο τοξική, θα το ξανασκεφτώ.

Ηλιόδεντρον είπε...

Δεν έχω ειδικό! Δεν μ' αρέσουν οι ειδικοί! Μόνο οι ξεχωριστοί..
(Γκρρρ)

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

άκουσα το τραγούδι πριν καμιάν ώρα στο τρίτο. πρέπει να ήταν οι δύσκολοι καιροί για πρίγγιπες.

εν εσύ που το επαράγγειλες;

εσκέφτηκα σε και λέω, is this real or what?

dokisisofi είπε...

ρίιιιτσα ολέ, ολέ
ριτσά ολε ολε ολε...
ρίτσα ολε ολε;

πρόσεξε τους τόνους σε παρακαλώ
και τα σημεία στίξης

dokisisofi είπε...

( πάω να βάλω να ακούσω κι εγώ..αρέσκει μου η φάση να ακούμε μαζί κάτι...όποιος άλλος θέλει ας κοπιάσει, κι ας μας αφιερώσει κάτι από τον ασύρματο του τανκς : εγώ είμαι η Κούλλα και η Ρίτσα η Γιαννούλλα. Είμαστε και οι δυό από την Αλαμινό--γουάου ομοιοκαταληξία)

dokisisofi είπε...

Κόρη μα που σκατά εκπέμπει;

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

:)

κόρη, εφύρτηκα

94.8

αλλά εν το ακούω τωρά.

ήμουν μες το αυτοκίνητο πριν

dokisisofi είπε...

χεχε..καλά Γιαννούλα μου, άλλη φορά, πε μου το πρόγραμμα τί ώρα ξεκινά να σου αφιερώσω τραγουδάκια:)
Αποτελέσματα πρόχειρου ζάπιγκ:
ένας που το τηλέφωνο ελάλεν ότι τρώμε μαρουλόχορτο, αλλά το εδιόρθωσε και είπε κουτόχορτο, μια τουρκού στον άλλο το σταθμό ΄τραγουδούσε τζαζ με τη συνοδεία πιάνου και λαρυγγισμών,΄οι κατσιμιχαίοι΄μόλις είχαν τελειώσει, οι δυτικές συνοικίες έψαχναν κάτι μάτια σε μπαρ και σε ναυάγια, ου συγνώμη μοτέλ, ένας άλλος έκλαιεν και ελάλεν ότι του αξίζει μια συγνώμη, και κάποιοι έβλεπαν και σχολίαζαν κάτι γκολ από ένα σαϊτ. Το ένα γκολ μπήκε στο 115 ( 115;)..
Αυτά. 94, 8 είπες α;οκ..
Καληνύχτα!

tubemap είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=WrN2z1TTzXw

Άκου έναν πολλά συγκινητικό διήγημα που σίουρα εννα το ξέρεις(Η Φλογερή καρδιά του Ντάνκο) με μουσική υπόκρουση που πίσω. Άι θινκ γιού γουίλ λάικ ιτ. =) x

dokisisofi είπε...

Κοίτα κι εσύ τί έλεγες πέρσι στην ίδια ανάρτηση:

"Αυτό το καλοκαίρι είπα πως θα ξεκινήσω τη πτυχιακή μου, πως θα συνεχίσω το γυμναστήριο που έμεινε στη μέση απ'την Αγγλία, πως θα ξεκινήσω δουλειά, που δεν αξιώθηκα να διαβάσω ΕΝΑ βιβλίο απ'τα έντεκα που περιμένουν στη βιβλιοθήκη, πως θα βρεθώ με τον τάδε, την τάδε, εκείνον και την άλλη. Δεν έκανα τίποτε απ'όλ'αυτά! Κατανοώ, όσο γίνεται, πώς νιώθεις. Το κειμενάκι σου μου βγάζει συναισθήματα μοναξιάς, αλλά να'σαι σίγουρη πως στη μοναξιά καταλαβαίνεις τον εαυτό σου και τι, πραγματικά, έχεις ανάγκη.

tubemap

27 Αύγουστος 2008 6:15 μμ "


...Να ρωτήσω;;;;;;;;;;Εσύ πως το παλεύεις φέτος;

dokisisofi είπε...

σε ίντα συχνότητες είμαστε πόψε; που να το γυρίσω το ράδιο;
ἠ μήπως καλύτερα να βάλω ένα γιουτουμπάκι της αρεσκείας μας να στανιάρουμε τζιαι κανεί;

dokisisofi είπε...

ε καλό ίντα

tubemap είπε...

Μέχρι πολλά πρόσφατα θα μπορούσα να σου πω ότι δεν την παλεύκω =)
Ευτυχώς όμως που εμπήκε ένας άνθρωπος στη ζωή μου τζιαι παλεύκεται...
...Αλλά φάσεις-φάσεις επιδιώκω τη μοναξιά. Νιώθω ότι φτάνω σε όρια κατάθλιψης (κάτι που πολλά απλά κρύφκω που τους γύρω μου φορώντας μια μασκούα περιποιημένη!) αλλά, ίσως, στο βάθος-βάθος να γουστάρω τούτη τη φάση. Μανιοκαταθλιπτική; Maybe!

dokisisofi είπε...

Μια χαρά είσαι. Τούτο το "μανιοκαταθλιπτικός"είναι κόλπο για να σε χαπώσουν ούτως η άλλως. Λαλούν σου έχεις κατάθλιψη. Λαλείς τους μα εν τζιαι είμαι πάντα έτσι. Ε, έσιεις μανιοκατάθλιψη, σου απαντούν. Πελλάρες ούλλα. όλοι έχουμε τα πάνω και τα κάτω μας, και με τα απαραίτητα ερεθίσματα άλλοτε νευριάζουμε, άλλοτε κλαίμε, άλλοτε πελλαρίζουμε και πειράζουμε τους πάντες, άλλοτε γελάμε, άλλοτε κοπροσκυλλιάζουμε στην νιρβάνα μας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλινικοποιήσουμε τα πάντα; Πάντως, αν επιμένεις, όταν θα είσαι σε καμμιά περίεργη φάση, έχω βάλει κατω-κάτω στο μπλογκ ένα παιχνιδάκι και θα σου κάνει καλό. Σε μένα πάντως πιάνει. :)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου