Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Uncomfortable silences

~

Πως θα λεγόταν( πάνω-κάτω) ο παραπάνω διάλογος στα κυπριακά:

"-Γαμώτο τούντο μιλκσέηκ εν παίζεται
-Είπα σου το
-Είπες μου το μα πάλε, εν παίζεται γαμώτο!
-.............
-..........
-εν σου φακκά;
-ποιό;
- το δύσπυρο ζίλικουρτι....Γιατί πρέπει να καταπίνουμε ράδιο, για να μεν νιώθουμεν άβολα;
- Ενι ξέρω..Καλή ερώτηση πάντως..
-Που δαμαί να καταλάβεις αν ήβρες έναν πλάσμα του χαϊρκού...άμαν σκάζεις τζιαι λλίον μαζίν του...Άμαν είναι σε θέση να φκάλει μαζί σου ζίλικουρτι-...."

12 σχόλια:

Μενελαος είπε...

Δείξε μου τα γιουβέτσια σου να σου πω ποια είσαι!!

Διάσπορος είπε...

"........"

Λεμέσια είπε...

Καλημέρα Δοκησίσοφη
Ενδιαφέρουσα η μετάφραση. :)))
Πάντως η σιωπή στην Κύπρο είναι συνήθως υποτιμημένη, δυστυχώς...

dokisisofi είπε...

Menelae, oriste!
Diaspore "...."! , "ooooo..", "oooooo"?
Lemesia, peftei se alla themata i siwpi

Mafalda είπε...

xixixixi :) den katalaba tipotis!! :>

Marl3n είπε...

Poli kalooo!

ruth_less είπε...

Εχάθηκες μες τη σιωπή ή μου φαίνεται;

Ελπίζω νάσαι καλά Δόκι.

ρίτσα~ είπε...

Κόρη μα που είσαι;

είσαι καλά ξα;

dokisisofi είπε...

:/
είναι μια ηλιόχεστη νύχτα χτες

dokisisofi είπε...

( Λάζαρε άσε κάτω το εγκεφαλικό! Δικό μου είναι!)

dokisisofi είπε...

Μαφάλντα ας το προσαρμόσουμε ξανά λοιπόν:
-Καλα μιλάμε αυτό το μιλκσεηκ γαμάει ε;
-Στό λεγα εγώ
-Αν δεν το δοκίμαζα όμως μιλάμε δεν θα σε πίστευα.
-....
-....
-Δεν σου τη δίνει;
-Ποιό καλέ;
-Αυτό καλέ, το τουμπεκί το αμήχανο
..Γιατί πρέπει να λέμε μαλακίες για να μην νιώθουμε άβολα; Εγώ σου λέω, πως από δώ θα καταλάβεις αν έχεις βρεί ένα άνθρωπο της προκοπής, από το αν το βουλώνει και λίγο και μοιράζεται μαζί σου τουμπεκί ψιλοκομένο.

Μαρλιν,
λίγο ντη-ΤΡΙΧ αλλά καλό..

dokisisofi είπε...

( αλλά πιάνει πάζαν το τουμπεκίν μπροστά στο ΖΙΛΙΚΟΥΡΤΙΝ?? χα?χα?χα?)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου