Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009

ν(ο)ημα;


Καμιά φορά ο συγχρονισμός ( άλλως τάημιγκ) κάποιων συμβάντων μου δημιουργεί άλλοτε μεταφυσικούς (καθοδηγούμενες άνωθεν συμπτώσεις), άλλοτε συνωμοσιολογικούς συνειρμούς
( εκμεταλλευόμενες συγκυρίες άπό τους κάτωθεν). Καμιά από τις δύο προσεγγίσεις δεν είναι ίσως άξια λόγου. Πολύ πιθανόν. Αλλά η πτώση αυτού του αεροπλάνου στο Ιραν εμένα μου φάνηκε κάπως. Από τόσες χώρες, το εξεγερθέν Ιράν βρήκε να χάσει αεροσκάφος; Η αεροπορική τραγωδία ως μέσο κατευνασμού; Αποπροσανατολισμού; Η παράνοιας δικής μου που τα βλέπω έτσι; ( πιστέψτε με ότι κυκλοφορούν κι άλλοι με τέτοιου είδους παράνοιας:η συνωμοσιολογία είναι κι αυτή σύμπτωμα της εποχής μας. Με την τεχνολογία των μεταγωγικών να πρεσβευεί έναν παρακρατικό πυρήνα εξουσίας καθώς απ'αυτήν εξαρτούνται οι ζωές τόσων ανθρώπων).

Και αυτή η γρίπη βρε παιδιά...εκεί που μετρούσαμε τις μαζικές απολύσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, τώρα μετράμε τους θανάσιμα συναχωμένους. Θάνατος και αρρώστια, θρήνος και φόβος και τα πάντα υποχωρούν μπροστά στην φθαρτότητα των γήινων σωμάτων μας, και στο επώδυνο των απωλειών αγαπημένων μας προσώπων. Ο αποπροσανατολισμός είναι αναπόφευκτος όταν τα ΜΜΕ μας κατακλύζουν με τρομοκρατικές σχεδόν αναφορές στην εξάπλωση του ιού, λες και πρόκειται για έναν νέο Αττίλα. Η φρασεολογία πολεμική, η αγωνία και η αβεβαιότητα, τα ζητούμενα.

Μήπως είμαι υπερβολική; Μήπως δεν πρόκειται για υπερβολές;
Μήπως είμαι παρανοϊκή; Μήπως πρόκειται για συμπτώσεις;

Πολύ πιθανόν....

Τώρα τί πρέπει να κάνω;Να τρέχω πανικόβλητη; Να απολυμάνω το πληκτρολόγιο; Να εξομολογηθώ; Να γράψω την διαθήκη μου; Πείτε μου τί πρέπει να κάνω για να φανώ αντάξια του πανικού που σπέρνουν τα ΜΜΕ για τη νέα κρίση! Θέλω να είμαι φυσιολογική ρε παιδιά! Να πανικοβληθλω κι εγώ επιτέλους!

5 σχόλια:

Ηλιόδεντρον είπε...

Να κλείσεις την τηλεόραση. Να την πετάξεις καλύτερα.
(Αυτό το παράθυρο κι αν είναι απάτη)

Σε χαιρετώ

με αγάπη

dokisisofi είπε...

Κόρη; τί έκαμες στο μπλογκ σου πάλι;
Τούτα τα συστήματα από που τα ξεσήκωσες;:PPP

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ ΠΑΛΙ!

Α. Βελισσάρης είπε...

It's all good

Ηλιόδεντρον είπε...

:)))


Κάποτε δεν αντέχω να τα κοιτώ ρε Δοκησίσοφη.. τα ποιήματά μου..
Κι όταν συνειδητοποιώ ότι κι άλλα μάτια μπορούν να κάνουν το ίδιο...
Όταν θα μου περάσει θα επανέλθω φαντάζομαι.

Μακάρι να είχα τα κότσια να τα έκανα αληθινό προσάναμμα.

[Από πού τα ξεσήκωσα άραγε τούτα τα συστήματα;.....]

dokisisofi είπε...

Ποιά μάτια δεν αντέχουν να κάνουν το ίδιο;΄Τα μόνα μάτια που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα αυγά-μάτια. Ξέρεις πόσων τα μυαλά είναι ομελέτες; Τέσπα, αν είναι αποτέλεσμα εσωτερικής παρόρμησης η αυτοκαταστροφική αυτή τάση την κατανοώ απόλυτα, αν είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων δυστυχώς την καταλαβαίνω κι αυτήν. Σημασία έχει εσύ να είσαι καλά και να έχεις κάπου τα χειρόγραφα( δόξα τω Θεώ μένεις Λεμεσό, η υγρασία καλά κρατεί, και ο καιρός των λαμπρατζιών παρήλθε).
Όσο για τα συστήματα, πρόσεξε ΄λίγο τις παρέες σου :PPP

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου