Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Χωρίς παρεξήγηση...

Η Δοκησίσοφη δεν έχει όρεξη για επαφές, συναντήσεις και τα ρέστα. Η Δοκησίσοφη, περνά από το σέλοτεξ της, αναρτά κειμενάκια, καρφιτσώνοντάς τα με τις πινεζούλες της( καμιά φορά καταπίνει και καμμιά αφού τις έχει στο στόμα πρόχειρες), αλλάζει τα φόντα (νομίζω ότι αυτό το κίτρινο θα το κρατήσω), γράφει ότι της κατεβεί και όταν της τελειώσουν οι πινέζες, βγάζει τα παλιά και βάζει καινούργια.
Καμιά φορά, βάζει προς κοινή θέα βιντεάκια με τραγουδάκια που της αρέσουν, κυρίως για να τα έχει μαζεμένα σε μια ιστοσελίδα, έτσι ούτως ώστε, όταν είναι "κάπως",να μπαίνει και να τα ακούει όλα "καττάρι".
Της αρέσει της να κάνει διάλογο σαν ανταλλαγή τηλεγραφημάτων και ψάχνει τα όρια αυτών των συμβάσεων επικοινωνίας. Δεν έχει όρεξη να επεκτείνει τις γνωριμίες της και να κάνει άλλες φιλίες από αυτές που ήδη έχει. Δεν έχει όρεξη, και βαριέται να ξεκινήσει να γνωρίζει ανθρώπους από την αρχή ( τί κουραστικό Θεέ μου) και να τους εντάξει στην καθημερινότητα της. Της αρκούν αυτά που έχει.
Αρέσκεται στο να βοηθά και να προσφέρει, έστω κι αν πρόκειται απλά για ένα καλό λόγο, όπως εδώ. Όποιος χρειαστεί το οτιδήποτε με αυτές τις προδιαγραφές, οκ. Παραπάνω όχι. Μπορεί να είναι σύμπτωμα κομπλεξισμού, δειλίας, βαριεστημάρας. Αλλά έτσι θα μείνει. Το ότι έχει το ημέηλ είναι βέβαια ένα θέμα, αλλά το σίγουρο είναι ότι επικοινωνεί διαμέσω αυτού μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Θέλει να διαχωρίζει τις διάφορες σφαίρες και δεν επιτρέπει στην μια να παρεισφρύει στην άλλη.
Το πρόσωπο δεν σταματά να είναι πρόσωπο βέβαια. Και οι φιλίες, φιλίες, αλλά ιδιάζουσες. Είναι σαν μια στάση λεωφορείου, ένα καταφύγιο, μια γωνιά σ'ένα καφενείο, που βρίσκονται επι τακτικής βάσης άνθρωποι, μιλάνε, καμιά φορά απλά σωπαίνουν από κοινού, αλλά το πράγμα μένει εκεί χωρίς άλλες αξιώσεις. Ούτε κακίες, ούτε τίποτε.
Τα γράφω αυτά για να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους και γιατί ψες παρολίγο να τα κάνω θάλασσα και να παρασυρθώ στην ανία του καινούργιου και στην ανασφάλεια του βαρετού.

41 σχόλια:

Μενελαος είπε...

Εσύ είσαι η αδελφούλα μου, η κορούλα μου και εγώ ο μπαμπάκας σου.

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

ντάξει κόρη, ένεσιει θέμα, ο καθένας όπως το θέλει.

βελισσάρηηη εν σου εμείναμεν πολλοί καλλίττερα να μας μας καλοκρατάς

dokisisofi είπε...

Ρίτσα, το μηδέν θα κάνω κύκλο κι εκεί μέσα θα χορεύω

κόπιασε

Μενελαος είπε...

πότε θα γίνεις μέλος στην κοινότητά μου κουκλάκι μου να γράφεις αγγλικά να με γλουμπήσεις??

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

ok.

σόου, τι χορεύκουμε;

οι άντρες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τρένο;

ξανθά μαλλιά πράσινα μάτια κόκκινα χείλη σαν τη φωτιά;

dokisisofi είπε...

ΒΑΛΑΜΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ

(ντοϊγκ ντοϊγκ ππηδούμε κουτσαντίρι)

ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ

( στεκούμαστε και αντινάσσουμεν το μαλλίν αλα Βουγιουκλάκη με τα χέρια στους γοφούς)


ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ
( τα χέρια ψηλά, φωνάζουμεν το)

ΜΟΝΑΧΑΑΑ ( η κκελέ γερμένη πίσω)

Η ΓΗ ΑΛΛΑΖΕΙ

( αποτομα η κκελέ ομπρός, τα τσουλούφια ομπρός, άγριο βλέμμα)

ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ Η ΓΗ ΑΛΛΑΖΕΙ

( δείχνουμεν ομπρος αλα Μακάριος με το δεξί χέρι)

ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ

( κουρασμένο χοροπηδητό, κεφάλι κάτω)

ΕΤΣΙ ΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΟ Η ΓΗΗΗΗΗΗΗΗ
ΑΛΛΑΖΕΙ

( Ντου ας γιου πληζ που δαμε τζιαι κάτω)

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

i was tired just reading about it

cant i just dance the stuff i know?

(dont worry, lap dance i dont really know about)

Ηλιόδεντρον είπε...

Όλα όσα γράφεις είναι κατανοητά και σεβαστά.
.."Όλα;... Ε όχι όλα.. Ένα μικρό.." κάτι, στενεύει σαν καινούργιο παπούτσι -που λένε.
τι κουραστικό Θεέ μου, λες, να γνωρίζεις ανθρώπους από την άρχή! Και πως οι φίλοι που έχεις σου αρκούν.
Μου φαίνεται κομμάτι κρύο πράγμα, να είσαι..., τελοσπάντων κάτω από 32 χρονώ και να έχεις κλείσει τις πόρτες Δοκησίσοφη. Εκτός κι αν πάλι αναφέρεσαι σε διαδικτυακές καταστάσεις. Δεν θα ήθελες δηλ. να συνάψεις φιλίες και περαιτέρω γνωριμίες με ανθρώπους που μιλάτε σε μπλοκ. Αν είναι αυτό, το καταλαβαίνω μια χαρά.
Θα μου πεις το θέμα δεν είναι αν θα το καταλάβω εγώ ;)Σίγουρα. Πάνω στο κείμενο που ανάρτησες έκαμα μια δυο σκέψεις και στις είπα.

υγ. Αν θες, όποτε έχεις χρόνο και διάθεση πέρνα από το μπλοκ μου. Ανέβασα κάτι που χρωστάω εδώ και καιρό. Πρόκειται για έναν Κύπριο ποιητή (Λεμεσιανό) στους πολλούς άγνωστος, μα τόσο δυνατή η γραφή του.

Ηλιόδεντρον είπε...

Μόλις έστειλα το σχόλιο είδα τη διάθεση :)
Έτσι! Ξυπνήστε τους γείτονες, σηκώστε τους από την τηλεόραση.

dokisisofi είπε...

θέλω κάτι να σε ρωτήσω επειγόντως, επικοινώνησε μαζί μου
oriannafalse@gmail.com

( apo tin taraxi mou evala kai ton kodiko:PPP)

Ηλιόδεντρον είπε...

Δοκησίσοφη, ποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;

Διάσπορος είπε...

Στο τέλος της ημέρας οι διάφορες σφαίρες εννα συγκρουστούν. Εσιει το η αθρώπινη φύση. Εν αναπόφευκτον/ κανόνισε η σύγκρουση να έρτει τζιαμέ που τη θέλεις μόνον.

dokisisofi είπε...

esy kori!

dokisisofi είπε...

Diaspore, eimai anatrixiasmeni tora sorry, en katalavw tipote, tora na ksekatharisw kati kai na mou perasei to sintonon

dokisisofi είπε...

ε παιθκιά έσπασεν με η ηλιόδεντρον αλόπως να πω δημόσια τί έγινε πριν 5 λεπτα τζιαι κανεί

dokisisofi είπε...

άτε κόρη μου!

Ηλιόδεντρον είπε...

Σου έστειλα μέιλ!

dokisisofi είπε...

ααα ξίαστο...πρόκειται περι παρεξήγησης

αύριο εξηγώ σας ούλλους με ποστ

καληνύχτα


( διάσπορε, είσαι κοπέλλιν, είδα 3 φορές το τρίτον κομμάτι και σου ετοιμάζω στίχους)

Ηλιόδεντρον είπε...

Καλά Δοκησίσοφη είσαι σοβαρή; Δε θα εξηγήσεις τι έγινε; Εδώ παρολίγο να προκαλέσω δυστύχημα από τη βιασύνη μου να σου στείλω μέιλ ;)

dokisisofi είπε...

Σοβαρή;εγώ;συγνώμη κοίτα γύρω σου:ρίτσα, διάσπορος, καναρινί στους τοίχους, μανιφέστο αντκοινωνικότητας, ο χορός της βροχής...

dokisisofi είπε...

Άτε περιμένω να μου απαντήσεις τζείνον που σε ρώτησα

dokisisofi είπε...

πππεεεε ετο πως συγχύζουνται οι σφαίρες...τούτα γράφει τα ο κόσμος στο ημέηλ

Ηλιόδεντρον είπε...

Ποιο πράγμα με ρώτησες; Έχω πάθει πλάκα.

dokisisofi είπε...

σου έχω στείλει 4 απανωτά μέηλ ρε Ηλιόδεντρον, μα δηλαδή έλεος!
( και μετά ρωτάς γιατί είμαι και αντικοινωνική )

dokisisofi είπε...

στο τελευταίο, ξεκαθαρίζω την παρεξήγηση
επρόκειτο περί λάθους

Ηλιόδεντρον είπε...

Δεν έχω λάβει ούτε ένα! Πάω να ξανακοιτάξω!

Ηλιόδεντρον είπε...

Αυτές οι παρεξηγήσεις Ιούλιο μήνα..

Ελπίζω να ξεκαθαρίστηκαν όλα τώρα.

Να είσαι καλά!

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

so tell us about it. im sooo curious now

dokisisofi είπε...

Μα φαντάστηκες ρε Ηλιόδεντρον οι παράλογες υποψίες μου να ήταν βάσιμες;;;Μιλάμε ΓΙΑ το σενάριο!
Τί σύμπτωση όμως, α;

dokisisofi είπε...

Ρίτσα ετοιμάζω ποστ. Τί κάνεις εσύ κατα τα άλλα; Όλα καλά;

Α. Βελισσάρης είπε...

Μα τι γίνεται εδώ. Εν καταλάβω τίποτε, εχτός που τζείνον που είπεν ο Διάσπορος.

Εμέναν εν με κόφτει να συγκρουστούν ούλλα. Ήταν ούλλα μπασταρδεμένα που πριν ούτως ή άλλως: το όνομα, το ψευδώνυμο, τα ήμεηλς, οι φάτσες, οι λογοτεχνικές ανταλλαγές, η δουλειά, τα χόμπυ, η τηλε-πικοινωνία τα γαμίσια και τα χύσια

dokisisofi είπε...

σεμνάαααααα

Α. Βελισσάρης είπε...

Άμα λάχει είμαστε και σεμνοί

dokisisofi είπε...

ποιοί;

Α. Βελισσάρης είπε...

Μιλώ για τον εαυτό μου. Στον πληθυντικό. (επειδή άμα λάχει, εκτός από σεμνοί είμαστε και ψωνάρες ουαχαχα!)

Αλλά αν θέλεις μπορούμε να κάνουμε κλίκκα εγώ και εσύ, σεμνότητας

dokisisofi είπε...

κλίκκα εναντίον ποιανών;

Α. Βελισσάρης είπε...

Εναντίον των ασέμνων

dokisisofi είπε...

τί μας εκάμαν;

Μενελαος είπε...

διαβάζουν Αγγλικά σε multimedia environment!!

Μενελαος είπε...

διαβάζουν Αγγλικά σε μουλτιμίντια περιβάλλον!!

Α. Βελισσάρης είπε...

Δεν μπορώ να σου πω Δόκη μου διότι έννα ασεμνήσω. Άσεμνα πράματα. Κακά πράγματα(που τον κώλον τζιαι βάλε...)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου