Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009

Αμάν πιά....



Ό,τι μπορώ,
για σένα κάνω αυτό τον καιρό
και παριστάνω με λάθη σωρό
κάτι γερό
να κρατηθείς.

Ό,τι μπορείς
για μένα κάνε κι εσύ να χαρείς,
τα χρόνια πάνε κι ας μείνουμ' εμείς
λόγω καρδιάς,
λόγω τιμής.

Σ' όποιον αρέσουμε
για τους άλλους
δεν θα μπορέσουμε,

πώς να χωρέσουμε
τόσοι άνθρωποι στο κενό;

Σ' όποιον αρέσουμε
για τους άλλους
δεν θα μπορέσουμε,

πώς να συνδέσουμε,
περιθώρια κι ουρανό;

Ό,τι μπορώ
για σένα κάνω λες κι είμαι φτερό,
σ' αεροπλάνο στον κόσμο γυρνώ
κι ό,τι περνώ
μην το σκεφτείς.

Ό,τι μπορείς
για μένα κάνε, βραδιάζει νωρίς
κι αλλού κοιτάνε τα μάτια θαρρείς
λόγω σκιάς,

λόγω πληγής

9 σχόλια:

Demetris είπε...

ποιος σε νευρίασε!

πε μου τζιαι I know people!

dokisisofi είπε...

εν με κόφτει ρε λαλώ σου! Ό,τι θέλουν ας λαλούν! ;
Ευχαριστώ πάντως, πολύ συγκινητική η προσφορά σας μεσιέ Δημητρώφ:)

( ίντα ππηπλ ξέρεις δλδ;)

dokisisofi είπε...

μου έφυγε ένα ερωτηματικό, συγνώμη, δεν πρόλαβα να βάλω το χέρι μου μπροστά...

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

hah :)

πρώτη φορά βλέπω το βίτεοκλιπ

τζιαι έντα μαλλίν α.

τζιαι τζιήνο το τραπεζάκι εν σαν το παλιό που είχαμεν μες το χωλ μας

φιλούθκια.

dokisisofi είπε...

Ίνταλος τα καταφέρνεις τζιαι φύρνεις με ρε κοπέλα μου κάθε φορά που θα γράψεις κάτι...χεχε...ναι εμέναν οι καρεκλούδες, οι στρογγυλούδες, οι τρυπητές εθυμίσαν μου κάτι φοιτητικές κουζίνες :PP

Demetris είπε...

φουσκωτούς πήπολ

dokisisofi είπε...

παραπάνω που μένα ? :PPP

ruth_less είπε...

τζιαι το τσιγάρο, τσιγάρο... σταθερή αξία

Σ' όποιον αρέσουμε φυσικά θα μου απαντούσε η ίδια - και καλά θα μου έλεγε :)

dokisisofi είπε...

Ρουθλες! Χαίρετε!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου