Κυριακή, 26 Ιουλίου 2009

Πράγματα του μύθου

7 σχόλια:

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

πολλά ωραίο το φιλμάκι.



σόφη εξήασα να σου πω.

φακκά μου ΤΖΙΑΙ ο σαββόπουλος.


αλλά αρέσκουν μου πολλά τα τραούθκια του!

tubemap είπε...

Nomizw enna su aresei, to clip tz oi stixoi parapanw =)

http://www.youtube.com/watch?v=Uka6m4zWrhc

CLOWN

Could this please be the last time
could this time be just for me?
Make my hair put my make-up on
make me ready for my show

See the star see the star now
clap your hands clap your hands now
please don’t cry I’ll make you laugh again

On the rope up high here
all these years such silence
where’s my home where are my sons?
all my life a funny wig

See the star see the star now
hail the clown hail the clown now
try and cry I can’t make you laugh this time…

dokisisofi είπε...

Είναι απίθανο, Τούμπι μου...Σ'ευχαριστώ..

dokisisofi είπε...

κοίτα τί βρήκα σήμερα και μου άρεσε :
http://www.youtube.com/watch?v=ZZWSsBd2vPA

ruth_less είπε...

Αν εστέκετουν σήμερα μες την μέση του δρόμου ο Σαββόπουλος δεν νομίζω να είχε ολοκληρωθεί το φιλμάκι.

:)

Ανώνυμος είπε...

Ου διά'λε τι μου 'μελλε να ακούσω / δω / διαβάσω απόψε..!

Ου διά'λε..!

Γ.

ΔemΩΝ είπε...

Που μας ταξίδεψες!..

Κι όχι τίποτα άλλο μας εκανες να νοσταλγήσουμε μια Αθήνα που δεν υπάρχει πια... Τη γενέθλια γη των ονείρων μας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου