Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009

Κοινωνικοποίηση ( ΜΕΡΟΣ Γ)



(23:17) [Terry] hi
(23:18) [Terry] where are you from ?
[doki] cyprus
[doki] u/
[doki] ?
(23:43) [Terry] germany
[doki] how is Germany tonight?
(23:44) [Terry] whats going on in cyprus
[doki] in Cyprus nothing is going on
(23:44) [Terry] in germany also
[doki] just like in my life
doki] what about u?
[doki] r u a man or a woman?
(23:45) [Terry] man
[doki] i think life is easiest for men
[doki] wow i am eating a vey delicious sandwitch
(23:47) [Terry] live is vor nothing easy
(23:47) [Terry] i am eating a pizza
[doki] look..the difference between u and me is that
[doki] u r eating that pizza without feeling guilty
[doki] that u might get fat i mean
[doki] ( to be honest i dont care..i just brought up an example)
[doki] how old r u?
(23:50) [Terry] 32
[doki] m2!!!
[doki] life is shit in 32 isnt it?
[doki] oups sorry
[doki] u r eating
[doki] how impolite of me:P
(doki) [Terry] no problem
(23:52) [Terrt] how is the weather in cyprus
[doki] hot as hell
[doki] u r welcome
(23:53) [Terry] by
[doki] bye


Ρε παιδιά, σας παρακαλώ! Πείτε μου! Τί πήγε λάθος σ'αυτή τη συζήτηση;;;;;





???????

14 σχόλια:

Διάσπορος είπε...

τίποτε έν επήε λάθος.


ο τέρρυ ήταν 13 χρονών σίουρα. για να μέν ακκάννει το δόλωμαν που του έσυρνες για να αννοίξεις συζήτησην βαθκειάν τότε ή μαννός ήταν ή stoned ή επερίπαιξεν σε τζιαι ήταν μιτσηκουρτής.

dokisisofi είπε...

ή τζιαι ούλλα ή τζιαι κανέναν.. εγώ τί εφάνηκα να είμαι;

( πάντως εμένα κάτι μου λαλεί ότι δεν είναι Γερμανός, τζιαι ότι η συζήτηση τούτη μπορεί να παίζει στο δικό του μπλογκ επίσης :PP τ. Το μόνο σίουρον εν η πίτσα μάλλον)

Λάζαρος είπε...

To la8os einai oti den ton e3anagkases se omologia oti en peritetmimenos.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaahahahahahahahahah!

Ps: Lektiki epali8efsi - alsig. E, efere mou sto nou to germaniko als ich. 3ereis esu: als ich noch jung war, als ich lebendig war, als ich träumen konnte...

En i3ereis? En peirazei, en 8eleis na ma8eis, trust me.

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

u were talking way more and he was palavos

Sike είπε...

- τι είσαι;
- άντρας.
- γουάου, εν έσσιει έτσι πράμαν, τρώω ένα πολλά πελλαμός σάντουιτς.
[...]
- πόσων χρονών είσαι;
- 32
- τζι εγώ! η ζωή είναι σκατά σε 32. Ου σόρρυ τρώεις.
- Εν έσσιει πρόβλημα. Εντάξει ο τζιαιρός;
- Κρούζει πέτρες. Παρακαλώ, τίποτε.

Α. Βελισσάρης είπε...

Αλς ιχ δώδεκα χρονών βαρ, χάττε ιχ μάιν πετσούα πουλλούς geschnitten

dokisisofi είπε...

α χάτε ρε σάηκ πε μου το να κοπιάσεις να δούμε :PPP

Λάζαρε εψές μόνος του το είπε

Ρίτσα, μα είδες το αγγλικόν μου κόρη ήνταλος το παλάρω; Άηστην Σάηκ να λαλεί..

Βελισσάρη, εσυνεννοθηήκετε με τον Λάζο εμείς εν τζιαι εν ανάγκη να καταλάβουμε


προς όλους : ΕΝ ΕΙΜΑΙ 32 ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΜΙΤΣΙΑ

Sike είπε...

εγώ εν είδα να το κάμνουμεν θέμα, εσύ ίντα λαώννεσαι; αχαχαχαχαχ

όσο για το κοπιάστε... Toil! Strain yourselves!

Neerie είπε...

έτο έκαμες τον να νιώθει τύψεις για την πίτσα τζι εβούρησε να κάμει εμετό
oοps sorry, ελπίζω να μεν τρώεις τωρά

Neraida είπε...

hot as hell
u r welcome


Μάνα μου, είπες του ότι εν ευπρόσδεκτος στην κόλαση, τζιαι εφοήθηκεν ο φτωχός...

dokisisofi είπε...

κόρη Νέρυ, εν τον άκουσες που μου είπεν "νόου πρόμπλεμ";:PPP
Άρα ακόμη και το ότι έτρωεν πίτσαν παίζεται...
Σάηκ, όϊ για να εξηγουμαστε, εγώ είναι χάριν κοινωνικότητας που το έκαμα. Πως ανοίγαμε συζήτηση μικρές με έναν "ίδι ον, ίδι ον" με αφορμή παπούτσια, έτσι και εδώ...

dokisisofi είπε...

Νεραϊδα, έκαμνα χιούμορ κόρη, μα κανένας δε με καταλαβαίνει εμέναν πότε κάμνω χιούμορ; λαλείς να μεν έχω;

Axapari είπε...

hahaha ma pou ton ivres mesta tsipitos? en touto pou laloun sinennoisi mpouzouki!
btw touto to kitrino backround sanna fkallei mati?

dokisisofi είπε...

κορη, εν τζείνος που με ήβρεν
εγώ με το ένα σιέριν εκατέβαζα τραούθκια τζιαι με το άλλον έτρωα σάντουϊτς

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου