Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009

Κλιματολογικό απαρτχαϊντ

"Η Λευκωσία σήμερα είχε 32% υγρασία, η Λεμεσός 89%, η Λάρνακα..κτλ" Ξέρετε τί με πειράζει ρε παιδιά; Με πειράζει που οι μετεωρολόγοι και οι συντακτες ειδήσεων απέκλεισαν τις κατεχόμενες πόλεις από τα δελτία καιρού. Θα μου πείς, δεν μπορούν να εγκαταστήσουν μηχανήματα και ιστορίες, αλλά, ας μας πουν ψέματα ρε παιδί μου, τόσα άλλα μας λένε! Ας μας παρουσιάζουν την Κύπρο ολόκληρη, να κολλούν ταπελίτσες με συννεφάκια, ήλιους, κυμματάκια και θερμοκρασίες, σε ολόκληρο τον χάρτη. Ας μας έλεγαν έτσι ρε παιδιά, για τη μαγκιά, για το γαμώτο, για το εσιέκκι: " Σήμερα στη Μόρφου έβρεξε, στην Κερύνεια είχε υγρασία, στο Λευκόνοικο έκαμεν πολλήν πυρά, στο Μπογάζιν εφύσαν ωραίον αερούϊ, στην Άσσιαν αύριο θα πέσει νοθκιά, στη Γιαλούσα πόψε θα πέσει η θερμοκρασία, στον Καραβάν σήμερα ήταν καλά αναλόγως, στην Τζυρκά σήμερα είσιεν μιαν δροσιούαν ζάχαρις, κτλ"...Δεν θα ήταν καλά; Εσείς, δεν το σκεφτήκατε ποτέ αυτό;
Αν μας ακούει κανένας στο ΡΙΚ, ας ψάξει στα αρχεία να μας βρει ένα δελτίο καιρού προ της εισβολής και να το ανεβάσει στο γιουτουμπ. Έτσι. Για ψυσικόν. Εν είμαι καλά πόψε.

17 σχόλια:

Α. Βελισσάρης είπε...

Εν τζιαι τούτη η παλιοπυρά, συνδυασμένη με τα πολιτικά, τζιαι εφάτσιησε μου τζιαι μένα πας τη κκελλέ, έχω απίστετυο πονοτζιέφλαο που το απόγευμα

dokisisofi είπε...

εμείναμεν αϋπνοι εψές, γι'αυτόν, καρτζίν που τούντο μασκαραλλίκκι ( εγώ έπινα τζιαι ουζούϊν, ενιξέρω εσύ)
τούτον το "απίστετυο πονοτζιέφλαο " έφυρεν με.. χαχαχαχαχ

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

ελάτε στη λεμεσο να κάμουμε beach party ατε

Α. Βελισσάρης είπε...

Για έπινες μπύρα...τζιαι μπύρα τζιαι ουζούιν;



Χαχα τωρά είδα την ορθογραφία! ΑΜΑΝ! Λαλείς να έχω δυξεσλία;;!
Όπως μια μελαχροινή έχει τα "blonde moments" της, έτσι και ένας φιλόσοφος έχει τα "dyslexic moments" του!

dokisisofi είπε...

εν ήπια μπύραν εψες ρε,και οχι δεν έχεις δυσλεξία ΕΧΕΙΣ ΠΟΚΟΝΕΦΛΑΟ
( οπως τζιαι γω)

Ρίτσα, με 89% υγρασία να με πληρώνεις εγώ Λεμεσόν εν έρκουμαι

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

ουφφου ναι εν πολλή πυρά.

μα ήταν τόσο;

αν δω ψαρούθκια να κολυμπούν γυρώ μου δηλαδή να μην εκπλαγώ

dokisisofi είπε...

Ναι εξεπλάγην και εγώ όταν το άκουσα...Μια φορά ένα δωρεάν περμαναν η Λεμεσός το παρέχει.Να μην έχετε παράπονο...

the Idiot Mouflon είπε...

pramedin

Τούτο λέει η λεκτική επαλήθευση.

Σαν φάρμακο για την υγρασιοπληξία δεν ακούγεται;

dokisisofi είπε...

τί θα έγραφες πριν δεις την λεκτική επαλήθευση;

dokisisofi είπε...

( ο επαληθευτής μου παρεπιπτόντως έχει πονοκέφαλο, κάτι άλλον ήθελε να πει αλλα δεν είναι δόκιμο εδώ...)

Μενελαος είπε...

Φύγε από δω μωρή Συγγρού μη σε κάνω έπιπλο!!! Ζιγκ Χάιλ!

Μενελαος είπε...

Φύγε από δω μωρή Συγγρού μη σε κάνω έπιπλο!!! Ζιγκ Χάιλ!!

Διάσπορος είπε...

Μόλις ήρτα που λεμεσόν. Ήταν απαίσια.


Ρε δοκη, λαλείς να έπρεπεν να τα γράφουν για τα κατεχόμενα?

Μπορεί να το συζητήσαν τζαιι να μέν εσσυφφωνούσαν αν θα ελαλούσαν "ο καιρός σήμερα στο πογάζιν" ή "ο ψευδοκαιρός σήμερα ..."

the Idiot Mouflon είπε...

Δεν θα έγραφα.

Ουφ, ετέλειωσε τζιαι το καφενείο.

dokisisofi είπε...

΄"το μπρικι βάαααλε στη φωτιάααα
φτιάξε μου ένα σκέεεεεετο
κι αν έχεις κάτι να μου πεις..."

( παρακάτω εξίασα, ωραίον τραγούδιν πάντως)

dokisisofi είπε...

Διάσπορε, τουλάχιστον μέχρι το 83 που δεν είσιεν ψευδοκράτος, εν νομίζω να είχαν έτσι διλήμματα. Αλλά για τους ίδιους λόγους που εξανίσαν τους προσφυγες και δεν εφάρμοσαν πλάνο συνοικιστικό για να κρατήσουν κοντά τους κατοίκους, έτσι εξεγράψαν και από τους χάρτες τα κατεχόμενα.

Μενελαος είπε...

Είσαι η μπεμπούλα μου εσύ, το μωγιάκι μου, η κορούλα μου και εγώ ο μπαμπάκας σου!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου