Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2009

Η περιρρέουσα

Η μπογκεργειτονιά συνεχίζει ακάθεκτη την ζωή της. Η Ρίτσα παραπονιέται (δικαίως) γιατί πήγε θέατρο και δεν την άφησαν να μπει ως πλεονάζουσα, ο Μαρίνος γιορτάζει, αλλά δεν το φωνάζει και διαφημίζει ένα φίλο του που θα κάνει την πρώτη του συναυλία, ο Βελισσάρης κοιτάει το παράθυρο και ανασημασιοδοτεί τον όρο "επανάσταση", η Σάηκ έκανε καινούργια σύνδεση και χαϊδεύει την κοιλίτσα της, παρακολουθώντας τον χάσπα να σφουγγαρίζει, η Ηλιόδεντρον έβαλε τα ποστ της προσάναμμα και έκλεισε πάλι τα παράθυρα, ο Διάσπορος αφού σχολίασε την τελευταία ταινία που είδε, μας μυεί στην ατμόσφαιρα πριν από μια συναυλία, η Τουήτη θυμάται πως πέρασε στην Αγγλία και ετοιμάζεται για καινούργιες εξετάσεις, ο Τρελοκούνελος κάνει πλάκες με κολλάζ σε φωτογραφίες, η Ζωή αναμετρά τις θυσίες και σφίγγει τις γροθιές, ο Κούνουπος περιμένει την φορτωτική και κοιτάζει οκλαδόν τους γυμνούς τοίχους , ο Λάζαρος φτιάχνει κόσμους επιχειρώντας μια απεγνωσμένη απόδραση, οι Φουκούβιοι προσπαθούν να περιβάλουν με μυστήριο την πρωτεύουσα και να την κάνουν ενδιαφέρουσα, ο Μενέλαος πλάθει σενάρια, η Νεραϊδα ακούει μουσική, η Δρακούνα βλέπει βιντεάκια, η Ρουθλες φεύγει για διακοπές, οι πάντες βρίσκονται εν κινήσει. Οι πάντες, εκτός από εμένα. Μουντά και άχρωμα, άπρακτα και βαρετά, συνεχίζω τον βηματισμό μου κι αυτό το θέρος. Μ'αρέσω όμως ρε παιδιά, γιατι να σας το κρύψω;Μ'αρέσω. Τέλος.

12 σχόλια:

ρ-ί-τ-σ-α είπε...

σόρι, αλλά η φωτογραφία που έβαλες εν πολλά αστεία !!!

μα καλάν κόρη;

εσύ ντάμπου κάμνεις ούλλη μέρα;

Μενελαος είπε...

Αγαπούλα μου γλυκιά πρέπει να σταματήσεις τις προδιαγραφές και τις επίπονες για σένα σκέψεις. Εγώ σαγαπώ έτσι όπως είσαι. Είσαι πολύ γλυκούλικο και χαριτωμένο κουταβάκι και δεν θέλω να αλλάξεις. Είσαι η αδελφούλα μου εσύ, η κορούλα μου και εγώ ο μπαμπάκας σου. Πολύ πολύ σαγαπώ μωρούδι μου. Άσε τις αλλαγές, τις τριβές και τις επαναλήψεις. Εγώ εσένα αγαπώ, έτσι όπως είσαι!!

MARINOS είπε...

:)

Κερνώ καφέ!

υγ.: Και εμένα μου αρέσεις!

dokisisofi είπε...

Ρίτσα, εν παίζεται έννεν;
τί να κάμω κόρη...το κατα δύναμιν..
Μενέλαε, αρε γιου τόλκιν του μι;
Μαρίνε, τούτον έλειπε να γιορτάζεις και να κεράσω εγώ!!

Μενελαος είπε...

Μωρή εγώ θα σου γαμήσω τα μπικ!!

Μενελαος είπε...

Θα σου γαμήσω τα μπικ μωρή εγώ!!!

Μενελαος είπε...

Ο Ιμπραήμ σε είπε αγράμματη!!

dokisisofi είπε...

αρκέψαμεν ( όϊ για να δείτε γιατί το μπλογκ διαθέτει μετριασμό και τί διαβάζω καθε μέρα-ένα μικρό δείγμα)

dokisisofi είπε...

Menelae the bear says hi

Μενελαος είπε...

Θα στο κλείσω και αυτό το μπλογκ μωγιάκι μου να κράξεις, πολύ σαγαπώ εγώ εσένανε!!

Λάζαρος είπε...

Ο Λάζαρος θέλει να αποδράσει...έσσω του! Με Λονδίνα θέλει να πάει, με Ζιμπάμπουε, με Κω τζιαι ας τον φκάλλουν ούλλοι πελλό!

Ο Λάζος θέλει να μείνει ΣΠΙΤΙ τζιαι να φκαίνει έξω μόνο άμα του λείφκει το γάλα - πάλε καλά που έχει υπεραγορά ακριβώς δίπλα, περίπτερο απέναντι τζιαι φούρνο πουκάτω του.

Ο Λάζος θέλει να μείνει σπίτι ΤΟΥ, με τη μουσική του τζιαι τα γραφτά του τζιαι μέραν παρά μέρα να 'ρκουνται οι φίλοι του να τρων να πίνουν παρέα, να του λαλούν τζιαι τι γίνεται στον έξω κόσμο - τζιαι τζείνος να κάμνει πως τον κόφτει.

Ο Λάζος τζιερνά καφέ / πρόγευμα / γεύμα / παγωτό / δείπνο / μπίρα / κρασούι. Άτε κόπιασε τζι αρέσκεις μας τζι εμάς!

<3

dokisisofi είπε...

Οι πιο κρυφοί κόσμοι για να αποδράσεις είναι οι μέσα κόσμοι. Δεν σε βρίσκει κανείς γιατί δεν μπαίνεις ως έχεις αλλά ως θέλεις. Το ζήτημα είναι, που κατατάσσουμε το μπλογκιγκ αγαπητέ. Στο μέσα, στο έξω, στο επιθυμητό, στο αναπόφευκτα ίδιον και πραγματικό, που; Είχαμε μια συζήτηση με την Ηλιόδεντρον ( για την οποία ανησυχώ κι αν το διαβάζει ας δώσει σημεία ζωής) για το που βλέπουν τα παράθυρα και αν έχουν όπως λέμε "ομπροστινή-πισινή". Το ίδιο συμβαίνει κι εδώ νομίζω. Αλλά και παντού. Και στη ζωή ακόμα. Που τελειώνει το θέατρο ( ρόλοι) και που αρχίζει η γνησιότητα;

Είναι τυχαία που στην Κύπρο
το σπίτι το αποκαλούμε "έσσω μου";;

Παιθκιά αρκίνησα δίαιτα τζιαι έκοψα τους καφέδες. Κανεί προτάσεις, ο "καχάνας έσσω του" (που ελάλεν τζιαι η μάνα μου για να θκιώξει τους φίλους μου όταν ήμασταν μωρά, ενύχτωνε, τζιαι εμείς ακόμα επαίζαμε)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου