Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2009

Πού πάς μωρή;

Όϊ κουμπάρε, μοναξιά και πάλι μοναξιά...Δεν συμφέρει η φάση. Εδώ και δύο μήνες είπα κοινωνικοποιηθώ και πάλι. Παλιές συμμαθήτριες στον ορίζοντα, παλιές συμφοιτήτριες ( πριν 10 χρόνια μπορεί να τις έλεγα και κολλητές, δεν θυμάμαι), κάποιοι καινούργιοι παρέες, και το σκατομούτσουνο μου με το θλιβερό μου σαρκίο, το οποίο αναδεικνύει τις αναλογίες του Μπομπ του Σφουγγαράκη, εκτίθενται και πάλι δημόσια .
Θέματα για συζήτηση ανεξάντλητα, δεν έχω παράπονο, το αντίθετο μάλιστα αφού συμβαίνει το κλασικό σπαστικό:Δεν σιωπά η μια να ακούσει την άλλη. Δεν υπάρχει έτσι περίπτωση. Θέλουν τόσα να πουν όλες οι πλευρές που καταντά κουραστικό. Ψάχνει ο ένας να βρεί παύση να μιλήσει ο άλλος. Και για άσχετα θέματα. Θα μου πείς, αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε. Ένα από τα προβλήματα όμως είναι ότι ξεπαραδιάζεσαι άγρια. Ρε κουμπάρε που να μείνει μαύρος για καφές! Και όχι μόνο! Δώστου εστιατόρια, δώστου λογαριασμοί, ( "τζερνώ εγώ τζιαι τζερνάς με άλλη φορά" και το πράγμα δεν τελειώνει...ενώ παλιά εδίαν ο καθένας το ππάϊν του, όντας γονεοχρηματοδοτούμενος και πιο συμμαζεμένος). Μάνα μου δοκησισοφούλλα μου και δεν έτρωγες την παττίχα την κομμένη στην πιατελλού σου με την πηρούνα πάνω στο μπαλκονούδι με τη ριτσούα σου....

Που καιρός που οι προτάσεις: "Παίζουμεν ούνο; "πάμεν γυρόν με το ποδήλατο;" "εδοκίμασες το τζείνον το παγωτό;Πάμε να γοράσουμε;", "ύστερα που το σινεμά γοράζουμε γύρο;" "παίζουμε ρακέτες;", ήταν ικανές να σηκώσουν κύματα ενθουσιασμού. Τώρα στις παραπάνω προτάσεις ακούς αντίστοιχα: "κόρη μα τί λαλείς;είμαστε μωρά;", "μα να γυρίζω μες τους ήλιους;", "παγωτόν, μα επέλλανες; εν τρώω έτσι πράματα, μόνο σαλάτες, έβαλα 2 κιλά", "γύρον;μά έτσι ώρα;""ρακέτες;χαχαχα, εν πάεις καλά"..Και ξεκινούν να σου αραδιάζουν τα κατα φαντασίαν φλερτ τους και τις πολιορκίες που δήθεν τους κάνει ο άλφα και βήτα, και ότι αυτές το παίζουν σκληρές ( οι περισσότερες φίλες μου πάσχουν από το σύνδρομο "έρωτας -χωρίς -ανταπόκρινση- εξιστορούμενος- ως άμοιβαίος- αλλά ανευόδωτος". Κατάσταση που είναι η μόνη που έχει επιβιώσει από την εφηβεία τους). Και μετά ξεκινούν άλλα τροπάρια, ότι "πρέπει να φροντίζω τον εαυτό μου παραπάνω" ( δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο απογοητευτικό είναι αυτό όταν προτού βγείς έχεις πεί στον καθρέφτη "ππου σου κοπελλάρα μου"-όπως συστήνουν όλοι οι ψυχολόγοι) "να αλλάξω χρώμα στο μαλλί, να αδυνατίσω, να μεν μιλώ δυνατά, να μεν αστειεύκουμαι με πλάσματα που δεν ξέρω, να μεν μαλλώνω,να μεν φέρνω το σκύλο μου μαζί μου", κτλ κτλ. Και να μην μπορώ πλέον να τους πώ τζείνον που μου ελάλεν η γιαγιά μου ότι δηλαδή "εν οι τσικνωμένες που γυρεύκουν άντρα που τα κάμνουν τούτα"γιατί μάλλον η γιαγιά μου το έχει ανακαλέσει ,βλέποντας με να γεροντοκορεύκω επικίνδυνα( όπως έμαθα σήμερα "όποια περάσει τα 25 στην Κύπρο και είναι ελευθερη είναι ξοφλημένη"...μάλιστα.. ο ίδιος μπλογκεράς πέρσι μου έλεγε να αποταθώ στο τέλεθον να μου βρεί φίλους για να με πάρουν θάλασσα και ότι με λυπάται: δεν με εκπλήσσει που και οι δύο απόψεις εκπορεύονται από το ίδιο άτομο)
Λες να φταίνει οι θρησκοφεμινιστικές μου καταβολές, ή το ελαττωματικό DNA μου για το χάλι μου; Όπως και να έχει εγώ δεν φταίω, εγώ απλά θέλω να γυρίσω στα παλιά αν γίνεται...
Σαε ευχαριστώ πολύ, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, ευελπιστώ στην κατανόηση σας, κτλ κτλ, σγλουρπ, κτλ, μετα τιμής, κτλ, κτλ, έσιετε γειά....

11 σχόλια:

ρίτσα- είπε...

κόρη εθκιάβαζα εγώ άνεννοιας τζιαι πετάσσεις τζιήνην την βεράντα με τη ριτσούα (έτσι φωνάζεις το λάπτοπ σου;) τζιαι ξεκινώ να γελώ δυνατά α

ναι είδες, μα πόσα εστιατόρια τζιαι κακό, πόσα ποτά ενώ εγώ είδες, ανέξοδη και ανέλπιδη

όι, άμαν τες συμπαθείς τζιαι περνάς καλά χαλάλιν τα λεφτά καλά κάμνεις που φκαίννεις έξω, τζιαι σταμάτα να περιγράφεις έτσι άσσιημα τον εαυτό σου γιατί θυμώννω χα

MARINOS είπε...

:)

Φέτος κλείω 10 χρόνια από την αποφοίτησή μου.

Είναι -μερικές φορές- άβολο σε μένα όταν έρχομαι σε επαφή με αυτά που έφυγαν ... Κι ας είμαι μόνο 27!

Προγραμματίζεται προσεχώς συνάντηση με όσους μπορέσουμε να μαζέψουμε!... Για να δούμε τι θα βγει!

Sike είπε...

epethimisa polla na plirwnei o kathenas to ppain tou....

Μενελαος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
dokisisofi είπε...

ρίτσα, εθυμήθηκα την κουβέντα στον καφενέ του διάσπορα, για τα άλλα δίκιο έχεις
Μαρίνε, καρτέρα τους με κοπελλούθκια τζιαι αμαξούες
Σάηκ, "λεμον πππάη"αααατς!
Μενέλαε, ο συγκεκριμένος σκουπιδιάρης από μόνος του θεώρησε ότι έπρεπε να κατεβεί γκρουπ φορ να με πάρει παραθαλάσσια. Και μάλιστα μου το είπε και σεπτέμβρη μήνα, ο Θεός ξέρει γιατί.Για τα άλλα που λες, απλά θα σου πω να δυναμώσεις τον κλιματισμό και να πίνεις πολλά υγρά. Θα σου περάσει.

dokisisofi είπε...

το σχόλιο του Μενέλαου χάρηκε μιας (ψ)ώρας δημοσιότητα. Όποιος επιθυμεί να διαβάσει τις βρισιές που περιείχε, έχασε. Αν το ζητήσουν πάνω από 2 άτομα, θα βάλω γάντια να το βγάλω από το σκουπιδοτενεκέ.

Μενελαος είπε...

se afta ta skata tha sernese skoupidi se oli sou ti zoi. tis koubentoules ke tous trelous tous kodikes tha sas tous valo ston kolo. exo ta arxidia na sou tsakizo ta kokala. epidi milas ke epidi sinexizis na mi fevgis tha sas gamiso olous edo mesa vromiara poutana!! se afta ta skata tha xtipiese plempa mesa sta skoupidia. pigene stise kolo ston skoupidiari sou.

Mafalda είπε...

den eisai o monos...

evlampia είπε...

Για ρακέτες πάντως εγω είμαι μέσα οποτε θέλεις. και για γύρο, και για παγωτό. εν καταλάβω γιατί να με θέλει κάποιος να κάμει τουντα πράματα.με μου λαλείς ετσι και ερκουμαι κυπρο μόνιμα σε λίες μέρες :((((((((

dokisisofi είπε...

aaaax evlampia, i astheneia mou kollise kai sena?

dokisisofi είπε...

άντε άνοιξα τον σκουπιδοτενεκέ για να χαρεί η ρίτσα ένα σχόλιο του Μενέλαου
μη μου ζητήσετε κι άλλο όμως..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου