Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2009

Κορυφαίοι του είδους

8 σχόλια:

ρίτσα- είπε...

αγαπημένο

έστω τζι αν με δυσκόλευκε σαν ζεμπέκικο να το χορέψω

αλλά τούτους τους μικρούτσικους αντιπαθώ τους τζιαι τους θκυο

dokisisofi είπε...

den exeis dikio
den exeis dikio

Α. Βελισσάρης είπε...

Οι Μικρούτσικοι είναι και οι δύο πανέξυπνοι, αλλά είναι υπερβολικά νευρωτικοί και παρορμητικοί, που τους κάμνει φωνακλάδες. Συνήθως είναι σπαστικό, αλλά όταν το δεις άλλωσπως πρόκειται για pure genius. Αυτό υποδεινκύει η δουλειά τους τουλάχιστον. Αυτή είναι η οπτική μου...

dokisisofi είπε...

και η δική μου

dokisisofi είπε...

αλλά εγώ δεν τους βρίσκω ΠΟΤΕ σπαστικούς ( τον Θάνο τουλάχιστον)

Α. Βελισσάρης είπε...

e nai to thano oute egw, alla aman ton afiseis dyo wres kai peis tou anti na paikseis piano mila, ennan o idios o arfos tou nomizw.
Kai antistrofws: o Antreas egrapse orismena wraiotata traouthkia an den kamnw lathos

dokisisofi είπε...

εμέναν αρέσκουν μου οι φλύαροι, πόσο μάλλον όταν κάνουν και τα πιάνα φλύαρα...άκουσες τον να αυτοσχεδιάζει στο πιάνο; δεν παίζεται ο άνθρωπος, ιδίως με τον Καβαδία έκαμε θαύματα ( με τον Παπακωσταντίνου στο μικρόφωνο εννοείται)

Α. Βελισσάρης είπε...

Ναι. Με τον Καββαδία έκαμε ένα που τους πιο σπουδαίους ελληνικούς δίσκους έβερ. Έχει δέκα χρόνια ακόμα ακούω τα συγκεκριμένα τραγούδια κάθε εφτομάδα περίπου, και δεν τα βαρκούμαι. Όχι μόνο Π/κων/νου αλλά και οι άλλοι. Είναι οι πιο καλές μουσικές ερμηνείες στίχου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου