Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009

8 σχόλια:

Λεμέσια είπε...

Δοκησίσοφη μου, να 'σαι καλά...Πολύ όμορφη επιλογή...

dokisisofi είπε...

Kalo tha itan na ton akouga zontana se sinavlia ton Thalassino, alla den peirazei, alli fora..

Triolouin είπε...

Ε εν το πιστεύκω, τζιαι σε τούτο βρίσκουμεν τα!Ο Παντελής είναι απλά Θεός! Ήταν γείτονας μου στην Καλλιθέα στην Αθήνα. Τον άκουα καθημερινά να τραγουδά και μου έφτιαχνε τα απογεύματά μου. Τέλεια επιλογή doki!

dokisisofi είπε...

Είναι φοβερός, εγώ τον πρωτάκουσα ζωντανά το καλοκαίρι του 2003 στην Αγία Νάπα, και ενθουσιάστηκα. Ήταν ωραίοι όλοι τους, μας μιμούνταν διάφορα ζώα, επεθάναμε στα γέλια. Το σιντί "Αγιος έρωτας" το έχω καταχωρημένο στο ράφι "κλασικά καλοκαιρινά".
Ρε τριολούιν απογεύματα τραγουδούσε δηλαδή; Λέγε, λέγε λεπτομέρειες...

Μενελαος είπε...

Σας δουλεύω ψιλό γαζί εδώ μέσα!! Φτιάξε μου έναν γιογουρτλού!!

Μενελαος είπε...

Σας δουλεύω ψιλό γαζί εδώ μέσα!! Φτιάξε μου έναν γιογουρτλού!!

ρίτσα- είπε...

εγώ άκουσα τον στο πελέντρι το 2004 ή 5

ήταν καλός

επεθύμησα τζιαι εγώ να πάω σε συναυλία

dokisisofi είπε...

εγώ πάρα πολλά

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου