Παρασκευή, 8 Μαΐου 2009

Καλύτερα δεν έχει


τέλεια

12 σχόλια:

ρίτσα-) είπε...

as good as it gets

είσαι ο νίκολσον ή ο καημένος ο χτυπημένος;

dokisisofi είπε...

τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είμαι ένας από τους δύο;

Μενελαος είπε...

Το λες αυτό ψωμί, ρε σκύλε?? Κούνα μου τη βελόνα σου!

ρίτσα-) είπε...

ο τίτλος

Aceras Anthropophorum είπε...

εκουτσούφλησεν οξά εποτζιοιμήθηκε;

dokisisofi είπε...

γιατι να μεν είμαι η αλλη φορ ε σταρτ;

ακερας, ξερεις με καλα για να πιστευκεις ειτε το ενα ειτε το αλλο

σε 10 λεπτα κλεινουμε

dokisisofi είπε...

το ξαναλέω

Μενελαος είπε...

Πόσο πολύ θες να με κάνεις αγκαλίτσα κουτάβι μου?? Ελα να με χαιδέψεις το κεφαλάκι να με πεις παραμυθάκι!

Μενελαος είπε...

Αγάπησες τους αγρότες και θέλεις να απομακρυνθείς στο χωριό να αφοσιωθείς στη φάρμα και στη γεωργία!!

dokisisofi είπε...

καπως έτσι

Ανώνυμος είπε...

βρηκες γκομενο;

dokisisofi είπε...

κάτι καλύτερο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου