Κυριακή, 17 Μαΐου 2009

Σπίλωση και διασυρμός χωρίς όρια

Αποτρόπαια κρούσματα βωμολοχικών σχολίων που φέρουν το ψευδώνυμο μου σημειώθηκαν σήμερα. Το ξέρω πως δεν χρειάζεται να το διασαφηνίσω στους φίλους μου και σε όσους με διαβάζουν ότι δεν είναι δικά μου , αλλά διευκρινίζω ότι το σχόλιο στο μπλογκ του Μιχάλη, το περιεχόμενο του οποίου απαξιώ να παραθέσω, δεν είναι δικό μου κι ας φέρει την υπογραφή μου. Αφού σχολίασα σχετικό ποστ του Ανευ-Ορίων που είχε ως θέμα την κατάχρηση του δικού του ψευδωνύμου, λαμβάνω την επομένη στο μπλογκ μου,΄ένα χυδαίο σχόλιο με το δικό μου όνομα, στις 5:21. Προληπτικά επιστρέφω στο σχετικό ποστ του Ανευ και τον καλώ οτιδήποτε ακολουθήσει ως σχόλιο με εμένα ως συγγραφέα να το διαγράψει, αφού η μπάλα πήρε κι εμένα. Με πληροφορεί ότι επεσήμανε ακόμα ένα σχόλιο παρόμοιο στου Μιχάλη. Μπαίνω, το διαβάζω και καλώ τον τελευταίο να το διαγράψει καθώς επειδή δεν είμαι η συγγραφέας δεν μπορώ να το κάνω ( δεν μπήκαν από τον λογαριασμό του μπλογκερ). Ακόμα δεν το έχει διαγράψει.

Κάποιοι με φοβήθηκαν για λόγους που δεν καταλαβαίνω, ένιωσαν να απειλούνται και αδυνατούν να παίξουν στο τερραίν των επιχειρημάτων, αλλά προτιμούν να κυλιούνται στη λάσπη και στα σκατά με μεθόδους 10 βήματα μετά τον φασισμό και τη προβοκάτσια. Γιατί όμως; Γιατί να μην μπορεί σ'αυτήν την χώρα να λέει ο άλλος την άποψη του χωρίς να τον χτυπούν κάτω απο τη ζώνη;Πότε θα συζητήσουμε πολιτισμένα και με επιχειρήματα;

Αναρωτηθείτε οι υπόλοιποι: υπήρχε περίπτωση να γράψω κάτι τέτοιο ποτέ;;; Είναι όλα τυχαία άραγε;;; Μήπως κάποιοι θέλουν να φιμώνουν μπλόγκερς με οποιοδήποτε τίμημα;;
Μπορείτε να αντιληφθείτε τί σημαίνει να κυκλοφορούμε ανυποψίαστοι ανάμεσα σε τέτοια άτομα που δεν διαθέτουν αγωγή και στοιχειώδεις αρχές ;

36 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Dokisisofi,
Ίσως ο Μιχάλης να μην κάθεται στο computer!
Αν γνωρίζεις αυτή η απαράδεκτη κατάσταση μπορεί να καταγγελθεί στον Blogger;
Πάντως στο δικό μου blog έχεις βιαστεί αν με κρίνεις! Σου έχω απαντήσει εκεί!

Anef_Oriwn
Κυριακή 17/5/2009 – 9:43 μ.μ.

Μιχάλης είπε...

Πριν λίγο μπήκα στο μπλογκ μου (απουσίαζα για μερικές ώρες) και είδα το αισχρό μήνυμα που έφερε (ψευδεπίγραφα) το όνομα σου.

Βεβαίωνω κι εγώ ότι δεν ήταν δικό σου.

Το έσβησα βάζοντας την απαραίτητη διευκρίνιση.

Απολογούμαι που έμεινε εκεί και πιθανόν κάποιοι να το δάβασαν.

kafros είπε...

αλήθεια, πόσο θράσος έχεις να μιλάς για πολιτισμένο διάλογο; ΕΣΥ; σκάσε καλύτερα και καλά να σου κάνουν παλιοβρωμιάρα. σκατομουνί του κερατά.μου μιλάει η χαμούρα και για πολιτισμένο διάλογο!!! χα,χα,χα! σκάσε και κλάσε. θα θερίσεις ότι φύτεψες. και το μόνο που φύτεψες ως τώρα ήταν η ξεχωριστή σου μαλακία! άντε και γαμήσου ρε δοκισίσοφο επιτέλους. μας έχεις φλομώσει στη μαλακία

dokisisofi είπε...

Ευχαριστώ Μιχάλη.
Ανευ, δεν γνωρίζω.

Κάφρε μπορείς να στηρίξεις όλα όσα λες; Ποιό ακριβώς ήταν το έγκλημα μου, και τί ακριβώς λούζομαι;
( απολογούμαι στους υπόλοιπους που ανοίγω κουβέντα με την/τον κάφρο, αλλά δεν ήθελα να το μετριάσω έτσι χωρίς να της δώσω μια τελευταία ευκαιρία να μας πει γιατί κάνει αυτά που κάνει-το παραδέχτηκε αν κατάλαβα καλά-και γράφει αυτά που γράφει)

dokisisofi είπε...

για όσους πρώτη φορά "διαβάζουν κάφρο" βλ ποστ ημερ. 23/4/2009

http://kaitokefixanw.blogspot.com/search?updated-min=2009-04-01T00%3A00%3A00%2B03%3A00&updated-max=2009-05-01T00%3A00%3A00%2B03%3A00&max-results=25

Κάφρε ακόμα 2 ερωτήσεις:

α) προς τί τόσοι χυδαίοι χαραχτηρισμοί για κάποιαν που δεν ξέρεις;

β)Πού τις έμαθές τόσες βρισιές;

γ) Σε υποχρέωσε ποτέ κανείς να μπείς εδώ και να διαβάσεις τις "ξεχωριστές μου μαλακίες";;;;;

δ) τί είναι αυτό που σε ενοχλεί περισσότερο απ'όσα λέω;

kafros είπε...

δοκισισοφο κοψε την πλακα. εσυ τα εγραψες ολα αυτα για δυο λογους.

έππεσε η δημοτικοτητα του μπλογκ και ειπεσ με προβοκατορικες ενεργειες να την ανεβασεις.

εγινεν επιφοιτηση πνευματος και αποφασισες να το παιξεις εστω και τωρα ανθρωπος της συζητησης, των επιχειρηματων, της λογικης κτλ κτλ κτλ.

ποιον κοροιδευεις επιτελους; εσυ ποια ακριβως σχεση εχεις με επιχειρηματα; ποια σχεση εχεις με λογικη; ποια σχεση εχεις εσυ με σοβαροτητα;

Μενελαος είπε...

O blogger dini oles tis epiloges apo ton panopti ke de se afini na sxoliazis anonima. otan katalavis oti theloun na epireazoun tote tha alaksoun polla!!

Aceras Anthropophorum είπε...

Γιατί δεν θα πώ ποττέ κακό λόο για την Δοκησίσοφη:

1. Διότι έχει πνεύμα ξιουράφι που λλίοι έχουν, τζιαι καλλιέργια βάθους που δυσκολεύκεσαι να βρεις στον κόσμο της αρπακόλας τζιαι ντίσνεϊ λάντ της κατανάλωσης
2. Γιατί έχει πραγματικό χιούμορ. Ποτζιείνο που μπορεί να κρούζει.
3. Γιατί το χιούμορ της δεν κρούζει από κατζία. Με τον ίδιο σαρκασμό που μιλά για τους άλλους μιλά τζιαι για τον εαυτό της.
4. Γιατί αν κάμνει κακό σε κάποιον δεν είναι καταύτις που το κάμνει. Πλάσμα που δεν μπορεί να κάμει θεληματικά κακό σε χτηνόν δεν μπορεί να κάμει σε άνθρωπο. Αν κάμει κακό σε κάποιο, είναι από την ίδια αδεξιότητα που κάμνει τζιαι στον εαυτό της.
5. Γιατί η σκληρότητα που μπορεί πολλές φορές να δείχνει είναι λόγω της υπερβολικής ευαισθησίας.
6. Γιατί παρόλο που διαφωνώ μαζί της σε πολλά βαθκειά ζητήματα που ντζίζουν ακόμα τζιαι το σύστημα αξιών, πάντα εσεβάστηκεν τες δικές μου αξίες όπως εγώ εσεβάστηκα τες δικές της.
7. Γιατί έχει την ικανότητα να ντζίζει τον άλλον τζιειαμαί που πονεί. Τζιειαμαί που τον κάμνει να αντρέπεται. Τζιειαμαί που κρύφκει την μιζέρια του. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΜΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΖΙΑ αλλά που μια παιδική ειλικρίνεια. Όποιος δεν έχει δύναμη να δει την μιζέρια του γίνεται εχθρός της. Όποιος γυρεύκει να την εξορκίσει, γίνεται φίλος της.

Το σημείο 7 είναι συνοπτικά τζιαι η θεωρία μου γιατί έχει τόσους πολλούς εχθρούς τζιαι τόσους πολλούς φίλους.

Πάντως με εντυπωσιάζει το μέγεθος του πάθους που μπορεί να νοιώσει κάποιος για σένα. Θκιαβάζοντας διάφορα σχόλια που επαρελάσαν κατά καιρούς σε αυτό το μπλόγκ φαντάζομαι τι φαντασιώσεις εδημιούργησες δε διάφορους πουττοκαμένους. Γιατί περί έρωτος φαίνεται να είναι το πάπλωμα. Ή καλλύττερα περί ερωτικής ερημιάς. Συνάεις τους δαμαί σαν τες μούγιες σαν να τζιαι είσαι όαση. Πολλές φορές σκεύτομαι χαράς την υπομονή σου.

dokisisofi είπε...

Άντε τώρα, ανακατεύουμε τα πίτουρα, για να μην πώ τπτ άλλο.. Συνεχίζεις να μην απαντάς. Δεν περίμενα διαφορετική απάντηση, αν και αυτή τη φορά έκοψες λίγο της βρισιές και τόνισες τα διπλά σύμφωνα.

Όσο για τη δημοτικότητα, δεν με παρατάτε όλοι, μια ο λεξη, μια εσύ με τις δημοτικότητες;μα χάννετε; είδες να διαφημίζω κανένα σαμπού ή κανέναν χαρτίν υγείας "καφρεξ"καμιά φορα; ή να εκφέρω κομματικό λόγο; Κοινωνικοπολιτικά θέμα σαφώς και με αφορούν ενίοτε αλλά όπως λέει και η ζατοητσι "εν είμαι με καμιαν ιδεολογια γιατι εν μου συμφέρει"( κανονικά δεν είναι το αντίθετο;τεσπα..απ'το ίδιο ανέκδοτο ξεπηδάτε)

Όσο για τα επιχειρήματα, δεν με ρώτησες κάτι για να σου απαντήσω. Εγώ ρωτούσα.
Ξαναδιάβασε το ποστ προσεκτικά, πέρνα το δάκτυλο πάνω από κάθε γραμμή μην τυχόν και χάσεις λέξη, και θα βρείς τα επιχειρήματα. ( διασταυρωμένα όλα όσα είπα και στοιχειοθετημένα.

Αλλα με στεναχωρεί ειλικρινά που σου μαυρίζω τα συκώτια και σε γεμίζω χολή, χωρίς να το θέλω, και ασχολείσαι συνέχεια μαζί μου, ψάχνοντας τρόπο να με πλήξεις. Και καλά με άλλους που λογόφερα κάπως και υπάρχει θέμα, με σένα ποιό είναι το θέμα;

Ξέρεις τί όμορφη είναι η άνοιξη φέτος;Τί ζεστή αύρα έπνεε σήμερα, σου ζέσταινε τη ψυχή,τί υπέροχα και γαλήνια ήταν όλα έξω; Και οι άνθρωποι, τα πρόσωπα ηρέμησαν, μια γλυκιά κυριακάτικη νωθρότητα παντού..Είναι κρίμα που μόνο οι αλλοδαποί στην Κύπρο έχουν ανακαλύψει την ομορφιά των περιπάτων, αλλά και οι ζωόφιλοι.
Α, αυτό θα σε ρωτούσα:αγαπάς τα ζώα, ή μήπως θεωρείς, όπως και ο Κυριάκος ότι όποιος αγαπά τα ζώα είναι "μισάνθρωπος"; Τους ανθρώπους μια φορά, με τέτοια (α)παιδεία που έχεις ( και δεν φταις εσύ, πολλοί παράγοντες έχουν ρόλο στο πως μεγαλώνει κάποιος) θα δυσκολευτείς.
Και πρόσεχε τα ίχνη σου, αυτό έχω να σου πω..Όσο για τη σοβαρότητα, αν σε ενοχλεί το χιούμορ μου, αυτό διαθέτω, πήγαινε αλλού.

Κρίμα ειλικρινά, δεν πουλάω ανωτερότητα, ειλικρινά σε λυπάμαι. Δεν μ'αρέσει να κυλιέται κάποιος στη λάσπη εξαιτίας μου. Υπάρχουν καλύτεροι άνθρωποι για να φθονήσεις αφού αυτό σε ευχαριστεί να κάνεις. Βγες και ψάξε τους.
Τέλος.

the Idiot Mouflon είπε...

Έλα ρε συ, χάρη σου κάνουν. Εσύ χωρίς εχθρούς είσαι... είσαι... πως να το περιγράψω τώρα... είσαι σαν SAKIS χωρίς κούνημα!

Βρε μπας και φλόμωσες πάλι κανέναν με 57 απανωτά σχόλια και σε έβλε στο μάτι;

Μενελαος είπε...

trelathike gia ligo to mixanima mou. lipon elega oti an katalavis pos theloun na epireazoun tote isos na allaksoun polla. o mplogker sou dini oles tis epiloges apo ton panopti ke se isagi eksarxis sto sistima me tin epilogi tou blogger.

dokisisofi είπε...

Ακέρας, εδώ κι αν πρόκειται για υποκειμενικοτητα! Σ'ευχαριστώ πάντως και να σου πω ότι το μπλογκγκ είναι σχολείο, κάνω τις αυτοκριτικές μου, μαθαίνω και για τη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, η καθημερινότητα κρύβει καλά όλες αυτές τις ψυχοπαθολογίας τέτοιων και των ομοίων τους. Μετά από 2 χρόνια έγινα πιο πονηρή, πιο επιφυλακτική, φοβάμαι την άβυσσο του καθενός. Κάποια μέρα θα κάνω συγκεκριμένο ποστ.
Πάντως ότι υπήρξε στη ζωή μας είχε το λόγο του.
Κουράστηκα όμως..Ειλικρινά...
Δεν ξέρω αν αυτά που λες είναι θετικά ή αρνητικά, τίποτα δεν κάνω ξεπίτηδες ούτε ενσυνείδητα ενοχλώ. Απλά ψάχνω την αμεσότητα μιας φασματικής δημοκρατίας όσον αφορά την εξέφραση της ιδιωτικής γνώμης. Αλλά βλέπεις ότι κάποιοι εδωμέσα έχουν παρεξηγήσει τη δημοκρατία. Η μάλλον στο σχολείο και στο σπίτι τους τα είπαν αλλιώς. Σπιλοκρατία ένα πράμα.. Κρίμα...

dokisisofi είπε...

Μπορείς να μου στηρίξεις λίγο το σημείο 7; Αναφέρεσαι στην απολογία μου; Να σε πληροφορήσω ότι είχα ως τίτλο και τον άλλαξα το "με πελλον πειράξεις με πελλος σε πειράξει":PPPP

dokisisofi είπε...

Μενέλαε δλδ; πώς;

Ανώνυμος είπε...

acera,
αν το επιτρεπεις αγαπητη δοκ [ενεν διαφημιση, απλα αρεσεν μου] πολλα καλη περιγραφη ρε φιλε..ζωγραφιζεις με λεξεις..

τζαι εννοειται εσιεις την αυτονοητη συμπαθεια μου dokisisofi..αλλα [εν αθθυμουμαι αν το εσιει τζαι ο aceras] διας μου την αισθηση οτι εσιεις εναν νευρο που αντεχει..

λ.π.

dokisisofi είπε...

ΑΓΙΟΥΤΟ!

Ο/Η the Idiot Mouflon άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Σπίλωση και διασυρμός χωρίς όρια":

Έλα ρε συ, χάρη σου κάνουν. Εσύ χωρίς εχθρούς είσαι... είσαι... πως να το περιγράψω τώρα... είσαι σαν SAKIS χωρίς κούνημα!

Βρε μπας και φλόμωσες πάλι κανέναν με 57 απανωτά σχόλια και σε έβλε στο μάτι;

Δημοσιεύστε αυτό το σχόλιο.

Απορρίψτε αυτό το σχόλιο.

Αναθεώρηση σχολίων σε αυτό το ιστολόγιο.

Ανάρτηση από τον/τη the Idiot Mouflon στο ΗΣΥΧΙΑ! ΤΩΡΑ ΜΙΛΩ ΕΓΩ! τη 18 Μάϊος 2009 12:16 πμ


ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΤΕ; φόβος; μίμηση;εκδίκηση;

( όϊ 107 ρε! και αφού ψοφούσαν και εξαφανίζονταν τα άτιμα. Άσε που με βρίζανε στο διπλοτριπλοκλειδωμένο φιλικό σου μπλογκ και εγώ τότε δεν είχα δικό μου! κάπου έπρεπε να τα πω! Αλλά βλέπεις ότι ούτε στο δικό μου δεν έχω δικαίωμα...αντισυμβατικά τα όπλα τα οδηγούντα στο ολοκαύτωμα του μπλογκ..μπα...δεν πρόκειται)

dokisisofi είπε...

λ.π
με τη ζέστη οι χορδές παθαίνουν σαν τα σύρματα του ηλεκτρικού...
δεν θα τις έλεγα γερές..απλά προκαλούν περιστασιακές ηλεκτροπληξίες μικρής τάσης, με ήχους παράφωνους σαν της κοτας στην φωτο.

Μενελαος είπε...

Στου κασίδη το κεφάλι έμαθε ο κουρέας να κουρεύει. Πως σε κατάντησε έτσι!! Λογικά με την εγγραφή σου στην υπηρεσία θα πρέπει να υπάρχει δίκτυο, βάση δεδομένων!!

dokisisofi είπε...

Menelae psakse to kai pes mou

Ανώνυμος είπε...

για όλα φταίει η δρακούνα. άρχισε να γράφει στην καθημερινή και η δοκό αζούλεψεν και το έριξε στις ιστορίες συνωμοσίας. συμφωνώ με τον κάφρο πως μόνη της δημιουργησε ολη τούτην την ιστορία. εν φως φανάρι. γιατί κάποιος να παει να γραψει στου ανευ υπογράφοντας ως δοκισισοφη;

Ανώνυμος είπε...

Ο μετριασμός σχολίου έχει ενεργοποιηθεί. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν από το συγγραφέα του ιστολογίου.

θυμούμαι κάτι εποχές που έγραφες σπαραχτικά άρθρα για τους μετριασμούς σχολίων! ούλλον κλάματα τζαι λυγμούς! πούντα επιχειρήματα σου τωρά; α, ναι, με λένε δοκισίσοφο και είμαι καλά

Μενελαος είπε...

Διάβασε την επιλογή "Σχετικά Με" στο μπλογκ σου από το προφίλ σου στο τέλος, που περιγράφει την ιστορία του Μπλόγκερ!!

jason είπε...

εγώ θεωρώ πως δίκαια η dokisisofi αντιδρά, διότι είναι ηλίου φαεινότερον πως σκοτεινές γενικά δυνάμεις της ελληνοκυπριακής μπλογκόσφαιρας σχεδιάζουν την φίμωση των ανεξάρτητων φωνών. dokisisofi μην τους ακούς. Συνέχισε δυναμικά. Η αλήθεια θα λάμψει και θα δικαιωθείς. Εγώ θεωρώ πως πρόκειται για κάποιον από τους γνωστούς εχθρούς σου που προσπαθούν να σε πλήξουν. κουράγιο, οι φίλοι σου είμαστε μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου ρε δόκο με τις στοιχειώδεις αρχές! πε μας τζαι τζείνο με τον πόμπο!

Ανώνυμος είπε...

"Ευχαριστώ Μιχάλη.
Ανευ, δεν γνωρίζω".

άτσα γλειψιματάκια! γεια σου ρε δοκισήσοφο ευέλιχτο!

Μενελαος είπε...

Me to pou dokimasa na kano aposindesi epanilthe to sistima amesos. Trelenome. Kali sou nixta. Ektiposa to xarti!!

Aceras Anthropophorum είπε...

Δύσκολο πράμα μου ζητάς. Το σημείο 7 φκαίννει που πολλά μικροσυμβάντα τζιαι πολλές κουβέντες που επαρακολούθησα στο μπλογκ σου τζιαι σε άλλα σχόλια.

Αθθημούμαι τες αλήθκειες που είπες μια φορά για τους δασκάλους στης δασκαλούας τζιαι έκαμες τους ταύρους που θωρούν το κότσινον παννί. Εν που τζιειαμαί που σε εσύγκοψα είντα πλάσμαν ντόμπρο είσαι. Μετά στα πορτρέττα που έκαμνες στο μπλόγκ σου επαρατήρησα ότι εκτύπας κέντρον τζιαι άγγριζες πολλήν κόσμο που δεν του άρεσκεν η νοσσιά του στον καθρέφτην. Μια φοράν επίσεις έγραψες μου μιαν κριτικήν που με εξηχάσκιασεν διότι όσα έκρυφκα που τον εαυτόν μου ήρτες να του τα πεις εσού.

Κρίνοντας τωρά που τον τρόπον που μου εσυμπεριφέρτης εμέναν δεν εκατάλαβα ποττέ ίχνος κατζίας. Αν με επείραζεν αυτόν που είπες (που με επείραζειν) ήταν πρόβλημαν δικόν μου τζιαι όχι δικό σου που απλά είπες το. Η αλήθκεια δεν είναι κατζία. Πολλές φορές λαλείς τες αλήθκειες με παιδικήν αφέλια τζιαι κάμνεις όσους την φοούνται, ή όσους την αντρέπουνται να γίνουνται ταύροι.

Δεν είναι αρνητικά αυτά που σου είπα. Μπορεί να μεν είναι ούτε τζιαι θετικά, δεν ιξέρω. Είναι όμως αυτά που με κάμνουν να μ΄αρέσκει το στύλ με το οποίον γράφεις, πειράζεις τον κόσμο, ταράσσεις τα λιμνάζοντα νερά.

Ξέρεις πολλούς που καταφέρνουν να ταράσσουν τα λιμνάζοντα νερά;

Αν θέλεις να πώ κάτι που ίσως να μεν σου αρέσει, να σου πώ. Όποτε σου γράψω κάτι φοούμαι άμπα τζιαι πάρεις το αξινότραφα τζιαι νομίσεις ότι αποτελώ μέρος ενός γεννικού complot ενταντίον σου. Αρωτάς με για παράδειγμαν αν είναι θετικά αυτά που σου έγραψα ή αρνητικά. Σαν να έχει τζιαι πολλήν σημασία.

Άτε καληνύχτα

Διάσπορος είπε...

Ρέ φιλενάδα: Έσιεις πάθος πολλύν για τα πράματα που πιστεύκεις, τζιαι δέν το αντέχουν ούλλο, κρούζει το πάθος. Αφού το ξέρεις, γιατί καγρίζεις μαζίν τους?

όποιος κλέφκει την ταυτότηταν του άλλου για να μαυρίζει το όνομαν του σε ξένα μπλόγκ, εν τέλλεια μαλλαππάππας τζιαι γαουρόσπορος. Εν εξανάκουσα τόσο μμίσος γμτ.

dokisisofi είπε...

Ανώνυμοι, βλέπετε ότι όλες σας τις κακίες σας που αφορούνν εμένα τις βγάζω στον αέρα. Όταν όμως ο άλλος, μου βρίζει την οικογένειά μου με 15 σχόλια την ημέρα, και βγάζει όλα του τα απωθημενα, σαν το μωρό του νηπιαγωγείου πουβ μαθαίνει κακές λεξούλες και τις λέει συνέχεια, ε σόρρυ, αλλά θα μετριαστεί...Όσο για τα άλλα, απλά απαξιώ να σχολιάσω κάποιους που ίσως να κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Όχι δεν απαξιώ. Αηδιάζω.
Απλά χάρην ενημέρωσης, επειδή βιάστηκες να πεις κάτι που έχεις απωθημένο-πήρα ακόμα 1-2 σχόλια που αναφέρονται- στην δρακούνα, χωρίς να ξέρω γιατί),παίρνω την ευκαιρία να σου εξηγήσω κάτι, πέραν από τον να αρνηθώ τις βλακίες σου, κίνηση που εννοείται. Τα κείμενα που λες στο μπλογκιγκ υπακούουν στις συμβάσεις αυτής μόνο της επικοινωνίας, και ξεκάρφωτα αλλού είναι άστοχα. Και το μπλογκιγκ είναι αποτέλεσμα της εξάντλησης των ορίων των έντυπων και τηλεοπτικών μέσων. Είμαστε εδώ και γράφουμε εδώ, κάνοντας μια μικρή επανάσταση. Αλλά να. Και πως σου το είπα, το κατάλαβες;
Διάσπορε, μα μπορείς να το διανοηθείς; Θα σκεφτόσουν εσύ ποτέ κάτι τέτοιο; Τέσπα, Λαιστρυγονία κι όποιος αντέξει.
Ακέρας, δεν πήρα καθόλου αξινόστραφα αυτό εδώ. Το άλλο με την κότα είναι που πήρα αξινόστραφα. ( ωραία λέξη το αξινόστραφα για το ανάποδα, έννεν;)

jason είπε...

dokisisofi μην μασάς! προχώρα μπροστά και άσε στο χρονοντούλαπο τις αήθεις επιθέσεις! ας συνεχίσουμε τον αγώνα για μια ποιοτικότερη μπλογκόσφαιρα! ο φασισμός των ανύπαρκτων δεν θα περάσει!

dokisisofi είπε...

Δεν σταματάω jason, αν και αντιλαμβάνεσαι ότι με πλαστά σχόλια, επιχειρείται η κατεδάφιση μου ως προσωπικότητα. Δεν έχω να κάνω με επιθέσεις που δεν έχω πρόβλημα να χειριστώ. Αλλά με χτυπήματα κάτω απ'τη ζώνη.
Το μπλογκ δεν κλείνει πάντως προς το παρόν κι ας ενοχλούνται όσοι θέλουν. Μόνοι τους επέλεξαν να ενοχλούνται αφού κάθε τρεις και λίγο είναι εδώ.
Να'σαι καλά πάντως και απλά να σου πω ότι δεν ξεκίνησα καμιά σταυροφορία για ποιότητα. Απλά αμύνομαι.

Anef_Oriwn είπε...

Έχοντας τις τελευταίες μέρες βιώσει παρόμοιες απαράδεκτες καταστάσεις (όπως αυτές που έτυχαν στη Dokisisofi – προβοκατόρικες και πλαστοπροσωπικές) που στοχεύουν καταφανώς στη σπίλωση και το διασυρμό, κατανοώ πλήρως την αγανάκτηση και το ξέσπασμα της.
Το φαινόμενο δεν είναι απλώς ενοχλητικό, αλλά όζει φασιστικών νοοτροπιών. Αποτελεί κτύπημα κάτω από τη μέση με στόχο αν διασύρει και να πλήξει υπολήψεις και χαρακτήρες ... Είναι ανέντιμο και ανήθικο και μόνο πωρωμένα κι αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να το σκεφτούν και να το κάνουν. Τα έχω πει αναλόγως (αυστηρά και καυστικά) και στο blog μου – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2009/05/222009.html

Κατα τη γνώμη μου ΔΕΝ είναι καθόλου τυχαίο που αυτοί οι τύποι συχνάζουν, περιηγούνται και βρίσκουν άσυλο στο blogκκιν των Απο(κατα)στατών της Δημοκρατίας, όπου παρατηρούνται πιο πολύ τέτοια φαινόμενα!
Ο αποκλεισμός (από τους Επιτρόπους) της άλλης, της διαφορετικής άποψης και η αδυναμία τους να επιδείξουν σεβασμό ή/και ανοχή σε απόψεις διαφορετικές από τες δικές τους καθώς και η απουσία κριτικής για έτσι προβοκατόρικα φαινόμενα, έχουν αποθρασύνει τους “γνωστούς άγνωστους” (Ανώνυμους και μη) με αποτέλεσμα δυστυχώς τα πράματα να έχουν οδηγηθεί σε τέτοιες ακραίες φασιστικές συμπεριφορές – και τούτο δεν περιποιεί τιμή για κανένα ΤΟΥΣ!

Όμως θα ζήσουμε και μ’ αυτά!

“Όσοι μας μισήσατε ανέραστοι να μείνετε”!

Anef_Oriwn
Δευτέρα 18/5/2009 – 4:47 μ.μ.

Lexi_penitas είπε...

Μπορεί με τη Δοκησίσοφη να ήρθαμε πολλές φορές σε αντιπαράθεση, μπορεί να το κάνουμε και στο μέλλον. Αυτό δεν με σταματά να καταδικάζω με βδελυγμία τις ανώνυμες και τις προβοκατόρικες προσπάθειες που κάνουν κάποιοι για να την μειώσουν, να την προσβάλουν και να την εξευτελίσουν.

Όταν μάλιστα μιλούσα ότι το μπλόγκιγκ είναι πάνω απ' όλα ήθος, ίσως να έπρεπε να πω ότι θα έπρεπε να είναι πάνω απ' όλα ήθος. Τα φαινόμενα ανήθικων, δειλών και τραμπούκικων επιθέσεων ενάντια σε μπλόγκερς κάτω από τη κάλυψη της ανωνυμίας είναι εντελώς απαράδεκτα. Τα προβοκατόρικα μάλιστα με τη χρησιμοποίηση του ψευδόνυμου ή του ονόματος κάποιου είναι εγκληματικά και επικίνδυνα.

dokisisofi είπε...

Προσωπική εμπάθεια; Η μπλογκόσφαιρα είναι απρόσωπη. Ιδεολογική; Εντελώς διαφορετικές οι δικές μου απόψεις από τις δικές σου. ( και επεισοδιακοί οι διαπληκτισμοί). Δεν μπορώ να καταλάβω τον συγχρονισμό, ειλικρινά. Πως χωρέσαμε στο ίδιο τσουβάλι απορώ. :/
Το θέμα είναι ποιος αντιρρησίας στις δικές τους απόψεις θα είναι ο επόμενος. ( και αν κατάλαβα και τί αποψεις έχουν ας πάει στο καλό.΄ερχονται από το πουθενά και βρίζουν χωρίς να εξηγούν γιατί.. τί σας εμποδίζει;)Διότι αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει ιερό και όσιο σ'αυτή την υπόθεση. Είδες πως απαντούν και πως συνεχίζουν.

dokisisofi είπε...

Λεξιπένητα, απαντούσα στον Ανευ, τώρα είδα το σχόλιο σου. Νομίζω η δρυς έπεσε στο δικό σου μπλογκ πρώτα και έδωσε ξυλεία και αφορμές. Γιατί δεν ήρθες από την αρχή εδώ να πεις την άποψή σου και με έκανες πρώτο θέμα στο πολυμπλογκ; Κι αυτό εγώ το θεωρώ διασυρμό. Δεν σταμπάρεις έναν μπλόγκερ ως αποδοπομπιαίο τράγο με τέτοιο τρόπο. Κάποιοι αποθρασύνονται. Ποιό ήταν το έγκλημα μου και έπρεπε να με καθηλώσεις με τέτοιο τρόπο;
Καθόλου δεν ευχαριστήθηκα την απολογία, και καθόλου δεν αναρωτιέμαι πως όπου καρυδιάς καρύδι περνά από δω και βρίζει χωρίς λόγο. Υπάρχουν ψυχαναγκαστικά άτομα που χρειάζονται μόνο ένα σύνθημα για να εκτονωθούν. Βέβαια ντάξει πήρα θέση και στο μπλογκ του ανευ. Αλλά πρώτη εγώ υπέστηκα κάτι παρόμοιο πέρσι, όταν πάλι με είχατε αποκλείσει. Σύμπτωση ή σύμπτωμα καλύτερα;

Sedissor είπε...

Dokisisofi... min tsimpas.. Esy eisai gia kalitera, pio simantika pragmata...
Alla ti na peis... gia mia koinonia pou den sevete otidipote diaforetiko kai ola prospathei na ta valei se kaloupia...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου