Πέμπτη, 28 Μαΐου 2009

πο (Σπαστικά) πράγματα


-Οι άνθρωποι που σε κοιτούν επίμονα ακόμα κι αν τους κοιτάξεις ενοχλημένα πίσω.(οκ, το είδες κι αυτό, είναι περίεργο αλλά αληθινό, ακόμα να το συνηθίσεις;)
-Η αδιακρισία των προσωπικών ερωτήσεων ( συγνώμη εμένα με άκουσες ποτέ να σε ρωτώ το οτιδήποτε;)
-Οι άνθρωποι που λένε καλημέρα χωρίς να χαμογελούν. ( θα προτιμούσα το αντίθετο, ειλικρινά)
-Όταν όλοι μου οι φόβοι επιβεβαιώνονται.
-Όταν συνειδητοποιώ πόσο ηλίθιο πράγμα είναι να είσαι αισιόδοξος ( λίγος ρεαλισμός, μέσα μέσα, βλάπτει όσο χρειάζεται).
-Εσυ που διαβάζεις αυτό το ποστ ( δεν ξέρω γιατί, αλλα με νευριάζεις. Παρα πολύ μάλιστα)

26 σχόλια:

Διάσπορος είπε...

Χαμογελώ σου δίχα καλημέρα.


Να πηαίννεις στη φύση 3 φορές την εφτομά για να θωρείς τα χαμόγελα των δέντρων τζιαι τες αγκάλες τες ανοιχτές των λόφων.
Άμα το κάμνεις τόσο συχνά, αρκέφκουν να ξιθωρκάζουν τα απαίσια χρώματα που αναδύουν οι αδιάκριτοι, οι αγέλαστοι, οι αμπάλατοι κλπ ηλίθιοι της καθημερινότητας.

Lexi_penitas είπε...

Πόσο μάλλον να το σχολιάζω κι' από πάνω!

dokisisofi είπε...

Διάσπορε, ευχαριστώ
Λέξη, γύρισε που την άλλη τζιαι..κιτ!

Neraida είπε...

Να κάμω κανέναν μήναν να πατήσω φτερόν εις το μπλογκ σου....

να δούμεν αν νευριάζεις ή αν δεν νευριάζεις!!!!






;-)

υ.γ. εθώρουν σε τζιαι όνειρον εψες...

dokisisofi είπε...

Ίνταλος ήμουν;
ειλικρινά ενδιαφέρει με να δώ ήντα εικόνα φκάλλουν τούτα που γράφω

dokisisofi είπε...

( και παρεπιπτόντως, να σου πω ότι το να ονειρεύεσαι κα΄ποιον που δεν έχεις δει ποτε δεν είναι φυσιολογικό. Όπως φυσιολογικό δεν είναι να διαβάζεις αυτό το μπλογκ. Μεταξύ μας όμως αυτά. Δεν τα λέω στους υπόλοιπους για να μην τους προσβάλω)

Neraida είπε...

Τα όνειρα και η αυτόματη γραφή πηγάζουν από τον ίδιο χώρο. Το υποσυνείδητό μας.

Άρα "είδα" σε!

Η εικόνα που θα φτιάξουμε για κάποιον με την πραγματική του μορφή, κάποιες φορές δεν έχουν καμοιά σχέση.

Λοιπόν,

Δεν θυμάμαι και πολλά από το όνειρο...

Αλλά θα σε περιγράψω!

Είσαι 1,65 το πολύυυυ
Γύρω στα 55 κιλά....
πλασματούιν δηλαδή....
23 χρονών
Τα μαλλιά σου είναι καστανό σκούρο προς μαύρο. Μπορεί και μαύρα. Ως τους ώμους σου. Λίγο σγουρά.
Τα μάτια σου είναι κατάμαυρα.
Κοιτάζουν τζιαι φκάλλουν ακτινογραφίαν.
Το πρόσωπό σου είναι γλυκό και παιδικό. Φαίνεσαι γύρω στα 17 αν δεν ξέρει κανείς την ηλικία σου.
Τα χείλη σου είναι λεπτά αλλά έχουν ωραίο σχήμα.
Γελάς πολύ και δυνατά... άμα αφήσεις την ξινίλα και την ιδιοτροπία χιχιχιχιι
Έχεις όμορφη μύτη προς γαλλική.


Αλήθεια, εν αθθυμούμαι τι εκάμναμεν στο όνειρο. Μπορεί να εσυνομοτούσαμεν να περάσουμεν που τον διάσπορον να φάμεν τίποτε γιατί άνοιξεν μας την όρεξη με τα φαγιά που περιγράφει τελευταία.

Φιλενάδα,
περιμένω βαθμολογίαν τζιαι σχόλια.

Neraida είπε...

Κόρηηηηηηηη!
Σύνελθε!!!

Είμαι νεράιδα!

Φυσικά δεν είμαι φυσιολογικός άνθρωπος.

Μή κακόν μου ....

φτου φτου φτου φτου......

dokisisofi είπε...

Όταν λέμε καμία σχέση: ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

Φιλενάδα παίρνεις απροβίβαστο και σε συνδυασμό και με τις αδικαιολόγητες απουσίες, μάλλον θα σε βρούμε στο ίδιο μπλογκ και του χρόνου.

(ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ)

ελεος

( διώ σου την εντύπωση ότι είμαι 23, ιδιότροπη μαυροτσουκκαλλού τζιαι χαχανούρα; γιατί;)

dokisisofi είπε...

τζιαι εγώ τα φαγιά του Διάσπορου δεν τα τρώω παρεπιπτόντως

Neraida είπε...

Επειδή ΕΤΣΙ γουστάρω να είσαι!!!
Δική μου φαντασία!

Ότι θέλω την κάμνω! οκ?

:-) :-)

Neraida είπε...

Ναι,
αλλά καμοιά μυστική συνομωσίαν να καταφέρουμεν να μπούμεν εις την κουζίναν του χωρίς να τον ξυπνήσουμεν...

ε... εν ήταν να με βοηθήσεις να κάμουμε;;;;



α...

Εσύ πως με φαντάζεσαι;;;; Ή έν έχεις φαντασία;

dokisisofi είπε...

τί θα έβρεις καημένη, τώρα που κάνει και δίαιτα; κανέναν κουτοτσάρτελλο το πολλύ τζιαι καμιάν μαρουλλιά

να σου πω την απόλυτη αλήθεια δεν έχω εικόνα. Σοβαρά.
Ακόμα και να σε έβλεπα και να σε ήξερα πάλι με λέξεις θα σε είχα καταχωρημένη στο μυαλό μου.

Αλλά αφού το απόλυτο άλλο ( εμένα δλδ) με φαντάζεσαι όπως παραπάνω, τότε εσύ είσαι το απόλυτα αντίθετο.
Ξέρω γώ, τί να πω...Πάσο.

Neraida είπε...

E,Τότε,

αφού με σκέφτεσαι με λέξεις, έχεις διαγώνισμα:

Ως που να στραφώ ( σε 2 ώρες )
θα γράψεις λέξεις ( όπως σου κατεβούν ) !

dokisisofi είπε...

πελά ρε πελά

Neraida είπε...

Εν για να δεις ότι ήβρες.... τον αντίπελλον σου ... ίσως;;;

Επεράσαν οι δυο ώρες ;-)

Neraida είπε...

ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!

Εν σου είπα εγώ ότι έχεις μάτια που βγάζουν ακτινογραφία;;;;;


Τέλειο!!!!

Ειδικά το μοτόρες;;; Που το εκατάλαβες;;;; Εν εχω μοτόρα ούτε οδηγώ ή κάτι αλλά παθιάζομαι στην ιδέα : Harley Davidson!

Στο μόνο που φέρω ΕΝΣΤΑΣΗ εν το ξανθή!!!!
Άκου ξανθή;;;;;;;;;;;;;;;;

dokisisofi είπε...

τούτον μόνον κράτα:

ωραία....μωγιό, Μενέλαος, νεραϊσκον, πρόζακ, βάλιουμ, χρυσόμηλα, γάτες, μοτόρες, σκοτάδι, δάκτυλα, πλήκτρα, οθόνη, ημέηλ, φωτογραφία, κινητόν, μπαταρία, ούζο, γλυκάνισος, τσαϊ, φασκόμηλο, αναμνήσεις


τα άλλα ήταν δοκιμές

dokisisofi είπε...

σκέφτουμαι να δώκω φόκο στο μπλογκ

βρέθεται σου σπιριθκιά?

dokisisofi είπε...

κανεί με

dokisisofi είπε...

εντάξει επυρκόλησα το

Neraida είπε...

Εκαταλαβαααααα
επιάασε εσένα τα συναισθηματικά σου και ρίχνεις πυρκαγιές παντού!!!!

Αν πειράξεις τον μπλογκ σου πάντως, θα έχεις να κάνεις μαζί μου :-)

ρίτσα- είπε...

κόρη μα νευριάζω σε;
κόρη μα γιατί κόρη;
άτε κόρη

dokisisofi είπε...

Νεραϊδα, προς το παρόν έριξα φωτιά θαλασσί

ρίτσα πολλά, εσύ ειδικά

Neraida είπε...

Κάτι συμβαίνει με μας τις δυο.

Άρχισα να ανησυχώ.
Ανοίγω το μπλογκ σου και βλέπω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο χρώμα με τα ρούχα που αγόρασα σήμερα.

agapitekyrieimerologie είπε...

Τζι'εγώ τα μαυρογέρημα;;;

Aν δεν τους είδες ήδη, δε τους!

http://www.youtube.com/watch?v=GFNKvv4vDuk

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου