Τετάρτη, 20 Μαΐου 2009

Βροχή και σήμερα


Να μιλήσω για θέμα άσχετο. Τι κι αν είμαι φορτωμένη, απογοητευμένη, απελπισμένη, τι κι αν το μυαλό μου έμεινε κολλημένο εκεί, όπως κολλάει το ραδιόφωνο στον χειρότερο σταθμό, τα σκυλοτράγουδα του οποίου δεν συνηθίζεις, δεν λές να συνηθίσεις. Αποφεύγεις όσο μπορείς τη σιωπή μέχρι να τη σκίσει στα δύο μια κραυγή που δεν θα καταλάβεις ποτέ πως είναι η δική σου. Κρύψε το ένα, φανέρωσε το άλλο, πες το ένα, επινόησε το άλλο, περηφανεύσου για το ενα, φτύσε το άλλο, πίστεψε στο ένα, αδιαφόρησε για το άλλο, αγάπα το ένα, μίσησε το άλλο, ζευγάρια αντιθετικών προστακτικών αορίστου. Η πρόταση αυτή που διαβάζετε τώρα είναι η δέκατη προσπάθεια για πρόταση . Επίσης, τροποποιήθηκε η διατύπωση της 3 φορές. Οι προηγούμενες εννιά προτάσεις που προηγήθηκαν, σβήστηκαν όλες με το ίδιο κριτήριο. Απλά για να το έχετε υπόψιν σας.

14 σχόλια:

the Idiot Mouflon είπε...

Πάρε

dokisisofi είπε...

ευχαριστώ

dokisisofi είπε...

ανταποδίδω:
http://www.youtube.com/watch?v=8LoUVuamQu0

( έθελες τα και 'παθες τα)

Aceras Anthropophorum είπε...

Αθθημήσετε μου την Λυσηστράτην όπως την ανέβασεν ο ΘΟΚ μιαν φοράν τζιαι έναν τζιαιρόν. Ο κάθε γέρος του χωρού εκράτεν ομπρέλλαν μες τα σιέλλια του τζιαι μόλις επαίρναν που ομπροστά του πισινός, θυλικός ή αρσενικός, εστήλλωννεν, άννοιεν τζιαι άρκεφκεν να γυρίζει.

Θωρώ ότι ο λεκτικός επαληθεύτής σου εν ξιμαρόλοος. Βάλλει με να γράψω fackkol ο ξημαρισμένος.

dokisisofi είπε...

Ακέρας, νομίζω η βοτανική σου κάνει κακό. Και είναι και μεταδοτικό το νόσημα (διαβάζοντας το τελευταίο σχόλιο του Διάσπορου στ μπλογκ σου). Όσο για τον επαληθευτή, πρέπει κι αυτός να μπεί σε καραντίνα, εκολλήσετε τον.

TreloKouneli Rules είπε...

το ξέρω ότι δεν μου πέφτει λόγος ,αλλα μην μαλώνεται.. δεν είναι καλό!!

Μενελαος είπε...

Θα στα πάρω κι αυτά να ησυχάσεις!!!

dokisisofi είπε...

δεν μαλλώνουμε, παίζουμε

όταν θα πέσεις πάνω σε καυγά, θα το καταλάβεις, πίστεψε με

Μενέλαε, τίποτα δεν έχω πια

Μενελαος είπε...

Κουκλάκι μου εσύ σαγαπώ τρελά και άγρια!! Θέλω να σε φροντίσω να είμαι για πάντα κοντά σου. Έλω μωγιούδι μου εδώ να ζήσουμε τα δυο μας αγαπημένα!! Είσαι το κουτάβι μου με τη Χριστουγεννιάτικη σκούφια!!

Ανώνυμος είπε...

καθε κειμενο, καθε λεξη ισως, αναζητουσε παλια ενα φαντασιακο αναγνωστη/τρια..ισως σημερα να ειμαστεν πκιον "καταδικασμενοι στην ελευθερια"..οι λεξεις της αφηγησης να ανηκουν στην ερμηνεια του αναγνωστη/τριας..οποτε το "παλιωμα" των συγγραφεων των λεξεων με τις πιθανες ερμηνειες των αναγνωστων μπορει να εν τζαι ενα μεταβατικο σημειο..προς μιαν σειρα εκδοχων οπου ο "αλλος εν θα εν η κολαση"..για να μεινουμε στις ατακες του σαρτρ..

".. τα αβντ γκαρντ αφηγηματικα κειμενα συχνα προσπαθησαν οχι μονο να διαταραξουν τις προσδοκιες μας ως αναγνωστων, αλλα και να δημιουργησουν αναγνωστες που προσδοκουν πληρη ελευθερια επιλογης απο το βιβλιο που διαβαζουν. Κι ωστοσο αυτη η ελευθερια μπορει να διασκεδαστει ακριβως γιατι - με την δυναμη μιας παραδοσης χιλιετιων, που περιλαμβανει διηγησεις, αρχιζοντας απο αρχεγονους μυθους και καταληγοντας σε συχρονες αστυνομικες νουβελες - οι αναγνωστες γενικα ειναι προθυμοι να κανουν τις επιλογες τους στο δασος του αφηγηματος με την εικασια οτι καποιες απο αυτες θα ειναι πιο λογικες απο αλλες."
ου. εκο. "εξι περιπλανησεις στο δασος της αφηγησης"

για την αντιγραφη
λ.π.

dokisisofi είπε...

"το "παλιωμα" των συγγραφεων των λεξεων με τις πιθανες ερμηνειες των αναγνωστων μπορει να εν τζαι ενα μεταβατικο σημειο.."

θυμάσαι τον τίτλο του πρώτου μου μπλογκ;

Ανώνυμος είπε...

οϊ..τωρα εν αθθυμουμαι εν το επροφτασα, εν να σε γελασω..
anyway..πε μου να δουμεν..

λ.π.

dokisisofi είπε...

"Παραμεθόρια κι οριακά".
Αλλά τώρα μου έδωσες καινούργια ιδέα: "Τα μαρμαρένια αλώνια"

Ανώνυμος είπε...

:)

λ.π.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου