Σάββατο, 16 Μαΐου 2009

Η απολογία της Δοκησίσοφης


Σπαταλώ φαιά ουσία, χρόνο και χρήμα για να σχολιάσω τα χάλια της συνέχειας που έλαβε το ποστ μου "Στην πυρά" και ειδικά της απάντησης που έτυχε στο "Κυπριακά μπλογκς" ( δεν ήξερα ότι ένας συναθροιστής έχει και λόγο εκφερόμενο από τον διαχειριστή, το μάθαμε κι αυτό).

Άς πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Με τον Λεξηπένητα δεν έχω τίποτα να μοιράσω. Υπήρξαμε μάλιστα και φίλοι και μου έστειλε και πολλά συγχαρητήρια όταν ξεκινούσα. Δεν ξέρω πότε ήρθαν οι μέλισσες, τέλοσπάντων μετά από ένα ειρωνικό σχόλιο μου στο μπλογκ του που απευθυνόταν στον Κυριάκο και έλεγε "τώρα με ισοπέδωσες ρε φιλιππινέζε ήρωα", αποφασίζει να μου επιβάλει μετριασμό. Θα μου πείς, και σύ γιατί δεν υπέγραψες ως ανώνυμη; Αυτό κάνουν όσοι θέλουν να βρίσουν κι ας είναι μπλογκεράδες ολκής. Αποδεσμευόμενοι του καταγεγραμμένου σε ποστ εαυτου τους, μιλάνε σαν "ανώνυμη δημόσια γνώμη, περιορισμένης ευθύνης, και τελείωσε".Τελοσπάντων, για να μην μακρηγορούμε, υπήρξα στη συνέχεια το θέμα ακόμα μιας εκστρατείας του για "δοκησίσοφη φρη μπλογκς". Είπαμε ο άνθρωπος δεν θέλει οι εχθροί του να είναι μόνο δικοί του εχθροί, αλλά όλων.

Ακολούθησαν μετριασμοί σε μπλογκς με παρεξηγημένη αντίληψη περί χιούμορ, οκ, έπαιξα κι εγώ κάπως με τα όρια..Εκεί να δείτε μεγαλεία! Στης ψυχίας, όπου πρωταγωνιστώ σε ολόκληρο ποστ, μιλούσαν για μένα, χωρίς εμένα . Δηλαδή με εμένα στον μετριασμό. Γι'αυτό και το χάρηκα που στο κυπροπολυμπλογκ τουλάχιστον είδαν το φως και δικά μου σχόλια. Τέσπα, κάναμε τις πλακίτσες μας, το πληρώσαμε (σιγά), και μετά από παράκληση των τελευταίων ( "να πας να κάνεις δικό σου μπλογκ, μην μας βρωμίζεις τα δικά μας") στήνω κι εγώ το τσαντηράκι μου, και γράφω τα δικά μου που τα διαβάζουν πεντέξι φιλαράκια και 2-3 άσπονδοι εχθροί που βρίζουν ολόκληρο μου σοϊ..

Τελευταία, στα 5-6 μπλογκς που διαβάζω, ( για να εξηγούμαι το κυπριακά μπλογκς το χρησιμοποιώ καμιά φορά ως διακομιστή, αλλά όχι τόσο συχνά όσο χρησιμοποιώ αυτό του διάσπορα) βρίσκω διάσπαρτα σχόλια ( το πρώτο το είδα στου λινοπάμπακου)για "εισβολές ελεεινών στην μπλογκόσφαιρα" αλλά και ειδικά αφιερωμένα ποστ όπως ανακάλυψα στη συνέχεια. Αν δεν ήξερα τον Λεξι και τις τακτικές του θα γελούσα. Χωρίς να το ψάξω ( ούτε ξέρω σε ποιούς αναφέρονται ούτε με νοιάζει τι γράφει ο κάθε φιλιππινέζος ήρωας) , διατυπώνω απλά 4 ερωτήματα στους αναγνώστες του μπλογκ μου. ( Δεν ήθελα ούτε στα κυπριακά μπλογκς να μπω, ούτε με τον Λέξη αν ανοίξω παρτίδες ούτε έχω όρεξη να σταλκάρω) . Τα ερωτήματα μου ήταν σαφή. Και ούτε αναφερόντουσαν ονομαστικά και προσωπικά σε κανένα.

Και έρχεται ο Λεξιπένητας! Και μπαίνει στο κυπριακά μπλογκς! Και γράφει λιβελλογραφικό ποστ! Και με περνάει από γενεές δεκατέσσερις! Δήλωση πίστης και υποταγής! Στο πυρ το εξώτερον η "κυρία Δοκησίσοφη". ( κυρία με λέει τώρα, κι ας θα μπορούσα να είχα την ηλικία της κόρης του..και να το έλεγε απο σεβασμό..μπουαχαχα)!

Λοιπόν, η ώρα είναι 10:48, είναι Σάββατο, το σπίτι είναι αχούρι, αλλά ας κάτσω ακόμα λίγο να σχολιάσω με τη τσίμπλα στο μάτι στο εν λόγω ποστ.
Υπενθυμίζω τα ερωτήματα μου, σε όσους τώρα συντονίζουν τους δέκτες τους στα κύμματα της παντοτινής μου τρικυμίας: ( η ώρα είναι 10:51, καθυστέρησα μέχρι να κατάρω και να κοπάρω:Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΚΑΤΜΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ)

"Μερικές απορίες:
( με το ενδεχόμενο πάντα να θεωρηθώ "ελεεινή")

<strong>α) η μπλογκόσφαιρα ανήκει σε κανέναν;
β) ποιός είναι ο μεγαλύτερος προπαγανδιστής; Αυτός που διατυπώνει μια άποψη επί ενός συγκεκριμένου θέματος, ή ο άλλος που γυρίζει τα μπλογκς και διασύρει ως εισβολέα και ελεεινό τον πρώτο, προτού καν μιλήσει; ( γιατί ομολογουμένως δεν κατάλαβα ποιοί είναι οι εισβολείς, γιατί "γελούσα στις γειτονιές" και δεν πήρα χαμπάρι "πότε μπήκαν στην πόλη")
γ) Δεν σας τα έλεγα εγώ για το σκοπό του "κυπριακά μπλογκς" (στο οποίο σπεύσατε όλοι να γραφτείτε και να πάρετε δωροκάρτα με δωρεάν διαφημιστικό χρόνο); Λουστείτε τώρα προπαγάνδα με εσάς να τους δίνετε την εξουσία του αρχηγού ώστε να μιλούν εκ μέρους σας!
δ) Γιατί πρέπει να είμαστε ή υπερ ή εναντίον της ιδεολογίας των αυτοχρισμένων ( ή αυτογρισμένων) "διαχειριστών της κυπριακής μπλογκόσφαιρας"; Δεν γίνεται απλά να μας αφήσουν ήσυχους να έχουμε τα σε δημόσια θέα ημερολόγια μας, όπως όλοι οι μπλόγκερς του κόσμου; Αν θέλαμε τέτοιες ιστορίες, δεν θα ψάχναμε διέξοδο στο μπλόγκιγκ, θα ανοίγαμε απλά την τηλεόραση και θα απολαμβάναμε την κυβερνητική προπαγάνδα και ιδεολογία με διαφημιστικά διαλείμματα για κατούρημα.
ε) Δεν μας παρατάτε;
"


Και η περιβόητη απάντηση:

ΤΙΤΛΟΣ:ΔΟΚΗΣΙΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ ( όπως λέμε: "μίση και πάθη στη Σάντα Μπάρμπαρα"..)

Λεμεσός 12 Μάη 2009 ( Λεμεσιανοί όλου του κόσμου ενωθείτε! Λευκωσιάτισσα 15 μοίρες ανατολικά της Εδέμ! Οπλίσατε!)
Η μπλογκόσφαιρα είναι πάνω απ’ όλα ήθος!

Ναι, είναι και διάλογος και επικοινωνία και πληροφόρηση και πολιτισμός και πλάκες και τσιόφτες και άλλα τόσα. ( τί είναι;η φράση στερείται κατηγορουμένου γραμματικής φύσεως. Παμ'παρακάτω..)Η μπλογκόσφαιρα είναι ( ο) χώρος (ό) που ο καθένας ανεμπόδιστα βγαίνει και λέει το μακρύ του και το κοντό του. Αλλά πάνω απ' όλα ήθος! ( ποιό έχει παραπάνω ήθος;το μακρύ ή το κοντό;)

Η μπλογκόσφαιρα σε διεθνές επίπεδο έχει να δώσει ( γουάο, μας επιτρέπει να έχουμε και μέλλον, έχουμε ακόμα να δώσουμε...ευχαριστούμε πατερούλη) δείγματα κινητοποιήσεων που θα ζήλευαν ακόμα και οργανωμένα κόμματα ( "ακόμα και οργανωμένα κόμματα", ακόμα και ο Θεός ας πούμε...μπορείς να μου πεις μια κινητοποίηση ενός κόμματος τελευταία, εκτός προεκλογικής περιόδου;)

Η πιο μεγαλειώδης παρέμβαση των μπλόγκερς στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα ήταν η μαζική υποστήριξη τους προς τον Μπάρακ Ομπάμα στις πρόσφατες εκλογές στις ΗΠΑ.
(ΗΠΑ;ΝΑΤΟ;τέλος το συνθηματάκι το αντιιμπεριαλιστικό;Πεδίον δόξης λαμπρόν τώρα η πλανηταρχία;)Σε πάρα πολλές χώρες πολλοί κοινωνικοί και πολιτικοί αγώνες βρίσκουν σημαντικό στήριγμα από τους μπλόγκερς. ( Γιατί; δεν κατάλαβα! οι μπλόγκερς δεν είναι πολίτες; είναι δεκανίκια;)

Βέβαια (βέβαια) είναι και αυτοί που δεν τους ενδιαφέρει καθόλου ο κοινωνικός, ο πολιτικός ή ο όποιος ρόλος της μπλογκόσφαιρας. (τα πουστόπαιδα) Την θεωρούν σαν χώρο που δρουν εντελώς ανεξάρτητα ή μοναχικά ή με τη στενή διαδικτυακή τους παρέα.
(απαράδεκτον!)Γούστο τους και καπέλο τους. ( έκανες μια βόλτα στα μπλογκς που μάζεψες μες το σικλί σαν τους καραόλους, να δεις΄πόσοι εμπίμπτουν σ'αυτην την κατηγορία;"το καπελάκι μου στραβά..φόρεσα κι άντε γειααα χαράαα,έχει κι αλλού ΠΟΡΤΟκαλιές που κάνουν μπογκεράδια", λαλαλλα)

Είναι βέβαια ( βέβαια) και εκείνοι οι οποίοι ενώ ζητούν «απλά να μας αφήσουν ήσυχους να έχουμε τα σε δημόσια θέα ημερολόγια μας» ( δεν μπορεί να πει ακόμα το όνομα μου, κολλάει μέλι το στόμα του, έβαλε απλά εισαγωγικά) δεν χάνουν ευκαιρία ( τις έχουν ξεμαλλιάσει τις ευκαιρίες) να επιτίθενται σε όποιο δεν τους γουστάρει ( θα έπρεπε να επιτίθενται σε όποιον τους γουστάρει;;;) .

Διεκδικούν βέβαια για τον εαυτό τους το δικαίωμα να έχουν γνώμη επί παντός επιστητού ( ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!!) , χαρακτηρίζουντας τους μπλόγκερς και ανεβάζοντας προφίλ τα οποία σε στυλ σάτιρας στολίζουν όσους δεν γουστάρουν. ( ε δώσε ρε ένα λινκ στο σατιρικό ποστ μου "Αρχή σοφίας μπλογκεράδων επίσκεψις" που"χαραχτηρίζω κατα το δοκούν-πως αλλιώς-μπλογκερπερσόνες! Τέτοια ωραία ιδέα σου δώσαμε! Τσιγκουνεύτηκες διαφημιστικό χρόνο;)Τρανό παράδειγμα η κυρία Δοκησίσοφη ( χαίρεται, τι κάνετε;) η οποία κατ’ επανάληψη και χωρίς καμιά αφορμή κάνει επίθεση στο «Κυπριακά μπλογκς» ( συγνώμη για μένα μιλάει ο παφτός; τι έχει;μανία καταδίωξης; κρίμα ρε παιδί μου νωρίς, νωρίς η αρτηριοσκλήρωση, φταίνει οι χοίροι, τα γουρούνια δεν έχουν τον θεό τους) και προσωπικά στο διαχειριστή του ( χαίρω πολύ, το ονοματάκι σας;).

Παραθέτω το σχετικό (μόνο το κομμάτι που δεν ενοχλεί και τους υπόλοιπους όχι μόνο τις τσόφτες που είπε ο ίδιος) απόσπασμα από το ποστ της: ( είμαστε όλοι αυτιά)
γ) Δεν σας τα έλεγα εγώ για το σκοπό του "κυπριακά μπλογκς" (στο οποίο σπεύσατε όλοι να γραφτείτε και να πάρετε δωροκάρτα με δωρεάν διαφημιστικό χρόνο); Λουστείτε τώρα προπαγάνδα με εσάς να τους δίνετε την εξουσία του αρχηγού ώστε να μιλούν εκ μέρους σας!
δ) Γιατί πρέπει να είμαστε ή υπέρ ή εναντίον της ιδεολογίας των αυτοχρισμένων ( ή αυτογρισμένων) "διαχειριστών της κυπριακής μπλογκόσφαιρας"; Δεν γίνεται απλά να μας αφήσουν ήσυχους να έχουμε τα σε δημόσια θέα ημερολόγια μας, όπως όλοι οι μπλόγκερς του κόσμου; Αν θέλαμε τέτοιες ιστορίες, δεν θα ψάχναμε διέξοδο στο μπλόγκιγκ, θα ανοίγαμε απλά την τηλεόραση και θα απολαμβάναμε την κυβερνητική προπαγάνδα και ιδεολογία με διαφημιστικά διαλείμματα για κατούρημα.


( ΕΕΕΕΕΕΠ;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ α, το β, και το ε;)


Το «Κυπριακά μπλογκς» είναι κατ’ ουσία ( στην ουσία δλδ, όχι κατα τα φαινόμενα) συναθροιστής και όχι μπλογκ. Απλά χρησιμοποιεί τη (ν) τεχνολογία που παρέχει ο blogger για να μαζεύει ( μόνο του τα κάνει όλα αυτά;μωρέ μπράβο....) όλα τα γνωστά στο διαχειριστή Κυπριακά ιστολόγια χωρίς ΚΑΝΕΝΑ αποκλεισμό. ( πάλι καλα, εξελίσσεται η δημοκρατία, έστω και κατα τα φαινόμενα)

Η μόνη «διάκριση» είναι ότι στην αριστερή στήλη μπαίνουν περισσότερο ιστολόγια πολιτικοκοινωνικού περιεχομένου και όλα τα υπόλοιπα στη δεξιά ( περιεχομένου;;;;)

Οι στόχοι του μπλογκ τέθηκαν ξεκάθαρα τόσο στις σχετικές αρχικές αναρτήσεις όσο και στο e-mail που έστειλα αδιακρίτως σε όλους τους μπλόγκερς που κατάφερα να βρω τη διεύθυνση τους. ( ναι στάληκε και εγκύκλιος)
Η πληθώρα συγχαρητηρίων μηνυμάτων που έλαβα στο inbox μου ( ούτε΄παιδί σου να παντρευες) αποδείκνυαν (προς τί ο παρατατικός;τώρα δεν αποδεικνύουν;) από τη πρώτη στιγμή ότι ο συναθροιστής είναι κάτι χρήσιμο για τους διαβάτες της μπλογκόσφαιρας ( ναι παίρνει συγχαρητήρια ο διαχειριστής). Δεν πήρα ΟΥΤΕ ΕΝΑ αρνητικό μήνυμα! ( ΜΠΡΑΒΟ! απλά να σου πω ότι όσοι διαφωνούν συνήθως απαξιούν αλλά άστο μην σκοτίζεσαι) Ούτε από τη κυρία Δοκησίσοφη ( "τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου"σου έστειλα, και μου απάντησες "τα ίδια παντελίτσα μου, τα ίδια παντελού μου", στιχομυθία που θα ζήλευαν και στην αίγια τη φούξια), η οποία όχι μόνο δεν μου ζήτησε να διαγράψω το μπλογκ της αλλά είμαι σίγουρος ότι κάνει αρκετές φορές την ημέρα τη βόλτα της από δω για να δει τι νέο υπάρχει. ( να κλειδώνετε άλλη φορά, χάλασε ο κόσμος)Καλώ όποιον ή όποια μπλόγκερ διαισθάνθηκε έστω, ότι το παίζω «αρχηγός» ή «διαχειριστής» της μπλογκόσφαιρας να βγει και να το πει επώνυμα στα σχόλια.

Καλώ όποιον ή όποια δι ( δι;;) αισθάνθηκε έστω,(και) την ελάχιστη αντιδημοκρατική συμπεριφορά ή έλλειψη σεβασμού εκ μέρους μου ( εδώ θέλει κόμμα) στη προσπάθεια να στήσω το «Κυπριακά μπλογκς» ( και εδώ) ή ( ή;;;;) στη συνέχεια ( στη συνέχεια, όχι να πεταχτεί εδώ σαν πορδή, καλή ώρα) να το πει επώνυμα στα σχόλια.( ακούσατε όλοι; δεν θα το ξαναπεί)

Καλώ τη κυρία Δοκησίσοφη (όπως λέμε "καλώ τον κύριο Ταλάτ") να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά της και να με αφήσει ήσυχο ( μα σε ενόχλησα παιδάκι μου;στον μπλογκ μου δεν είναι που έκραξα;). Η ενασχόληση της μαζί μου ( "η ενασχόληση με τα κοινά"όπως λέμε) από τότε που αποφάσισα να την αγνοήσω ( ουααααα....) για λόγους που δεν αφορούν τη παρούσα ανάρτηση ( είσαι σίγουρος;) έχει καταντήσει ενοχλητική ( αχ ρε παιδί μου, βάσανα κι εσύ, λίγο πριν το εφάπαξ...).

Ενώ σύμφωνα με τα λεγόμενα της διερωτάται «Δεν γίνεται απλά να μας αφήσουν ήσυχους να έχουμε τα σε δημόσια θέα ημερολόγια μας, όπως όλοι οι μπλόγκερς του κόσμου;» η ίδια δεν λέει να με αφήσει ήσυχο. (σε καταλαβαίνουμε...)Η παρούσα ανάρτηση γράφτηκε για να μη θεωρηθεί ότι αποφεύγω να απαντήσω επειδή έχω κάτι εις βάρος μου. ( ναι, καλα΄έκανες, απλά γιατι δεν το έγραψες στο μπλογκ σου και πριτήμησες εδω; )

Κρίνοντας από το παρελθόν, πιστεύω ότι ( "πως"- πρόκειται για υποκειμενική αιτιολογία) η ανάρτηση αυτή ίσως δώσει έναυσμα στη κυρία Δοκησίσοφη να ξαναρχίσει ένα εφ’ όλης της ύλης πόλεμο εναντίον μου. ( ε τότε τί την προκαλείς;το παρελθόν δεν σε έχει διδάξει τίποτα πιά;) Οι πιο παλιοί θυμούνται. ( σωστά παιδιά;όχι να μου λουφάξετε τώρα;! εδώ σας θέλω!) Δεσμεύομαι ( ορκίζομαι πίστην στο σύνταγμα) ότι δεν θα την ακολουθήσω ( μάνα μου τζιαι να θέλεις που τα κατσαβραχα που πάω δεν πρόκειται να με φτάσεις)!

Το «Κυπριακά μπλογκς» ήρθε, θα μείνει και θα αναβαθμιστεί κόντρα στις δοκησισοφίες της συγκεκριμένης κυρίας. ( συγνώμη είπε η συγκεκριμένη κυρία να κλείσει το "κυπριακά μπλογκς";;) Οι 250-300 καθημερινοί επισκέπτες του δείχνουν ότι έχει ρόλο. ( ναι, δίνει συνδέσμους, αυτό το αναγνωρίζω κι εγώ.΄..και το είπα ΄'αλλωστε..απλά όταν μιλάει ο διαχειριστής για τα προσωπικά του με την εν λόγω κυρία, εξεγείρομαι)Με τα υπόλοιπα που αναφέρει στην ανάρτηση της δεν θα ασχοληθώ. ( δεν σε παίρνει, άστο) Ας τα κρίνει ο καθένας. ( και να τα απαντήσει καλέ!)
Η μπλογκόσφαιρα είναι πάνω απ’ όλα ήθος! ( ΑΚΑΤΑΧΝΩΤΑ! ΤΑΞΙΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ!)

27 σχόλια:

TreloKouneli Rules είπε...

κατάθεση ψυχης θα το ελεγα εγω!!!καλημερα γλυκια μου!!!!

dokisisofi είπε...

ε όχι και καλημέρα...μην το ξεφτιλίσουμε τελείως.....:PPP

Neraida είπε...

Αν αυτό το άρθρο ήταν σε ένα άλλο μπλογκ, θα διάβαζα δύο...άαατε το πολύ τρεις λέξεις και θα έκανα κλικ στο ΗΟΜΕ.

Οπόταν είπα, μιας και διάβασα περίπου το μισό, μέσες άκρες, να ρίξω ένα άσχετο ποστ.

Άσχετο:

Για μένα το διαδίκτυο είναι ένα σύννεφο που αιωρείται πάνω από τις χώρες. Δεν υπάρχουν σύνορα. Εκεί υπάρχουν όλα τα άτομα που θέλουν να ασχοληθούν σαν : μέλη του διαδικτύου. ( ενεργός πολίτης του διαδικτύου).

Υπάρχουν φορές που μέσα σε αυτόν τον υπέροχο χαώδες κόσμος έχω την αίσθηση ότι πάνω στο σύννεφο βλέπω το σχήμα της Κύπρου.

Σαν κάποιοι να μην μπορούν να λειτουργήσουν αν δεν είναι κλεισμένη στα σύνορά τους.

Ξεκολλάτε!

Κουνούπι είπε...

Όταν μιλάμε για μετριασμό εννοούμε ότι έκαμε σε block?

καλημέρα!

dokisisofi είπε...

Νεραϊδα, ακριβώς η απόπειρα να διασύρεις πρόσωπα ( ή περσόνες) αν θέλεις παρά απλά να ακούσεις την άποψή τους είναι σύμπτωμα του έξω, που μολύνει την μέχρι τώρα καλώς νοούμενη δημοκρατική σφαίρα του διαδικτύου. Και εγώ αν ήμουν απ'έξω θα γελούσα, αλλά έπρεπε να απαντήσω αφού ασχολούνται συνέχεια μαζί μου και δεν θέλω να καταχρώμαι άλλα χωράφια. Αν και ο χώρος δεν ανήκει σε κανένα.
Κουνούπι, κάτι τέτοιο. Αποκλεισμός του ip μου. Και είναι οξύμωρο, πως όταν στο μπλογκ μου γινόταν της μουρλής με ανώνυμους και ψευδώνυμους να βρίζουν ασύστολα και συνεχώς, ο συγκεκριμένος διαχειριστής, όπως και ο Ακέρας και ο Διάσπορος με καλούσαν να βάλω μετριασμό και να μην τα ανέχομαι. Είναι κουραστικό και ψυχοφθόρο να διαθέτεις ντουλαπάκι με κακίες αλλα οκ..

Κουνούπι είπε...

Ειρωνικό όταν προέρχεται από κάποιους που μιλούν για εισβολή ελεεινών στα μπλόγκς. Φασιστικό να σε αποκλείουν. Ποιά δημοκρατία στα μπλόγκς;...

Δηλαδή να βλέπουν το μπλόγκ μας μόνο όσοι συμφωνούν μαζί μας; Ούφφου!

Προσωπικά δεν είδα την "εισβολή" των ελεεινών αφού αποφεύγω τα μπλόγκς πολιτικού χαρακτήρα για να μεν νευριάζω. Όποιος νεκατώνεται με τα πίτουρα, τρών τον οι κότες! Και ξέρω ότι συμπαθείς τες κότες :Ρ

dokisisofi είπε...

ναι και ακούστηκαν και κάτι ειρωνικά σχόλια του τύπου "σε κάναμε όπως την κότα της φωτογραφίας".ΚΟΥΝΟΥΠΟΣ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ!!

dokisisofi είπε...

όσο για την εισβολή των ελεεινών μετα κατάλαβα περί τίνων επρόκειτο, και με το χέρι στην καρδιά σου λέω ότι τους επισκέφτηκα μετά από το μπάχαλο. Εμένα με ενόχλησε η στάση θεωρητικά, ως στάση αρχής. Δηλαδή, είναι σαν να λες "Κάτω ο γείτονας γιατί δεν πλένει τα πιάτα και δεν τραβά το καζανάκι! " Ε μην πηγαίνεις σπίτι του ρε! Να του το ρίξουμε το σπίτι;!

dokisisofi είπε...

και το κυριότερο:άσε τους άλλους να πάνε όταν κερνά καφέ ( της παρηγοριάς)...τί είναι τούτος ο εκφοβισμός , τούτον το "ή μαζί μας, ή εναντίον μας";;;;;

Κουνούπι είπε...

Εγώ πάντως εγέλασα πολλά όταν είδα να γράφει για ηθική. Ενώ το πιό ανήθικο πράμα είναι να αποκλείσεις κάποιον και να τον διασύρεις. Αλλά τί είναι η ηθική, σε τελική ανάλυση; Ένα κατασκεύασμα ανθρώπινο που θέλει να ονομάζεται θεόσταλτο. Ένας κώδικας συμπεριφοράς. Ωφείλουν όλοι να συμμορφωθούν; Όχι!

Όλη η κουβέντα περί "ήθους" φέρνει μου στο μυαλό τους Φαρισσαίους...

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχουν ανθρωποι που ονειρεύονται να ειναι παραγοντες, να οριζουν τις ζωες των αλλων κλπ. Επειδη ησαν αστοιχειωτοι δεν τα καταφεραν και γινανε λογιστακοι, δικηγοροι της δεκαρας και λοιπα. Το ιντερνετ και τα μπλογκς τους δωσανε ξαφνικα τη δυνατοτητα να γινουν "καποιοι".

Ε, σχωρα τον καθε λεξη πενητα, η ψυχικη τους πενια βρηκε εργαλειο εκτονωσης και αφοδευσης.

Ευτυχως που δε γινανε μπατσοι δε λες;

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε είναι γεγονός ότι χρειάζεται ξεβουλωτικό η δίοδος μεταξύ αριστερού και δεξιού ωτός. Ίσως να μην έδινα σημασία απ'την αρχή. Αλλά έλα που δυϊλίζονται όλα στο κεφάλι μου και τα σκαλίζω;!Το ήξερα ότι δεν άξιζε, αλλά βρε αδερφέ έπρεπε να υπερασπιστώ και τη δοκησίσοφη κάποτε, δεν νομίζεις; Όσο για αυτό με τους μπάτσους, ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ....

Κουνούπι, όντως το "η μπλογκόσφαιρα είναι πάνω απ'όλα ήθος" ήταν όλα τα λεφτά.

kyriakos είπε...

Εν απολογία τουτο το πράμα?


...Τσπ.. εγώ νομίζω ότι απο κάτω κρύβεται ένας μεγάλος ανεκπλήρωτος έρωτας..


Μα που επήε τζηνος ο στοοκερ που είχες και έκαμνε σου 15 ποστ την ημέρα?

Ανώνυμος είπε...

Ο λεξηπένιτας που έχει πολλή πενία στο νου, ονειρεύεται να δημοσιεύονται οι μαλακίες του στις εφημερίδες και γι'αυτό βάζω το χέρι μου στη φωτιά.
Όλοι ξέρουμε σε ποιά εφημερίδα(φυλλάδα). Προς το παρόν αρκέσου στο μπλόκ σου μίστερ που το ανάγεις παραπάνω που εφημερίδα και το έκανες μόνο για "εκλεκτούς" και "επιφανείς" καλεσμένους(χαχαχα).

Απλώς ο "άνθρωπος" θέλει να συνομιλεί με ομοίους του με τις γνωστές απόψεις, να λαλεί να λαλούν τζαι να συμφωνούν! όποιος έχει αντίθετη άποψη είναι φασίστας και χρυσαυγίτης, τέλος.

Αλλά το πιο αστείο είναι που δεν παραδέχεται ότι το μπλόκ του είναι για να κερδίσει ψηφοφόρους το κόμμα, αλλά το παίζει "ανεξάρτητος" και "βαθυστόχαστος". ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ! XAXAXA

Υ.Γ Πολλά ωραία η εικόνα που έβαλε στο ποστ για τους "ελεεινούς"! HEIL!

Constantia είπε...

ax ! mporeis na mas e3igiseis kai emas kapos pio apla ti akrivos egine??

i'm really confused!!

please do explain

dokisisofi είπε...

Κυριάκο, πήεννε να δεις αν έρκουμαι.
Ανώνυμε, όντως υπάρχει μια ομολογημένως ανομολογητη επιθυμία μερικών μπλογκεράδων να έχουν εντυπη καριέρα. Είπαμε. Κύπρος. Δεν μπορούν οι παραπάνω να απολαύσουν κάτι γι'αυτό που είναι. Πρέπει να τους εξυπηρετεί για κάτι άλλο. Τι να κάνουμε..
Κωνσταντία, πίστεψε με ότι αυτά είναι σύνοψη και παραλείπονται αρκετά. Δεν μπορώ πιο απλά. όσοι έρχονται εδώ πρέπει να έχουν διάθεση να κουραστούν, να νευριάσουν, να χάσουν χρόνο, τα νεύρα τους, την υπομονή τους, κτλ.
Αν κουράστηκες από την πρώτη επίσκεψη, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό. Εμένα με κούρασαν στον δεύτερο χρόνο όλοι αυτοί, ειλικρινά με κούρασε όλο αυτό το σκηνικό. Άσε, κλείνω την πόρτα εγώ.

Sike είπε...

"Αποδεσμευόμενοι του καταγεγραμμένου σε ποστ εαυτου τους, μιλάνε σαν 'ανώνυμη δημόσια γνώμη, περιορισμένης ευθύνης, και τελείωσε'" - κάμνω χάζι όταν οι ψευδώνυμοι γίνονται ανώνυμοι για να αφήσουν συγκεκριμένο σχόλιο. Δείχνει μου ότι εξηχάσαν πως εν ψευδώνυμο που έχουν, το οποίο δεν παραπέμπει στην πραγματική τους ταυτότητα. Τόσο shέσηες ένη;

τωρά εξήγα μου τη διαφορά του πως που το ότι - "πιστεύω ότι ( "πως"- πρόκειται για υποκειμενική αιτιολογία" ; ευχαριστώ.

dokisisofi είπε...

χαχαχα αν δεν επήες κλασσικό,,,, δεν φταίμε εμείς!!!!

Maria είπε...

err. Θεωρείς πρέπουσαν την απάντησή σου;;;

τέλειωνε πε μου

dokisisofi είπε...

καλύτερα πε μου εσύ που βιάζεσαι

Sike είπε...

λολ, τωρά είδα με τι όνομα έγραψα πριν!

προφανώς ήταν πάνω το gmail της χίλης μου :P

στο θέμα μας. γιατί εν μου λαλείς να μαθαίνω τζι εγώ;

dokisisofi είπε...

Κόρη το ξέρεις ότι το σχόλιο σου δημοσιεύτηκε 1 λεπτό μετά από του κάφρου στο άλλο ποστ; Βλέπω που λες στον μετριασμό, ένα μήνυμα να γράφει βρισιές και το δικό σου από κάτω, "σόρρυ τώρα είδα με τί όνομα έγραψα πριν"..τυχαία;;;; καλα Βρούτα εσύ δεν υπήρξες τέκνον οπότε, δεν περιμένω και πολλά :PP
Γέλασα πολύ με το σχόλιο σου γιατί θυμήθηκα που διαμαρτυρόσουν το Πάσχα που είπα ότι εμείς του κλασικού είμαστε ευνοημένοι.
Τέσπα, το "πως"εκφράζει υποκειμενική άποψη. "Η Σάηκ είπε πως είναι θεά". Το ότι κάτι που υπάρχει στέκει ως γεγονός " Η Σάηκ είπε ότι έβρεξε". Τώρα αν δεν έβρεξε, το κρίμα στο λαιμό σου!

dokisisofi είπε...

"είπα ότι εμείς του κλασικού είμαστε ευνοημένοι. "

καθόλου τυχαίο, καθόλου τυχαίο

Sike είπε...

errr... eisai sigouri PWS egw eipa etsi kouventa gia tzeinous tou klassikou?? Gia poion pasxa miloume? hahah

kati paw na thymithw... eipa OTI aman pienneis ekklisia taktika, mathaineis ta arxaia xwris na esheis paei klassiko... kati tethkoio.. anyways.

thx gia tin epeksigisi.

dokisisofi είπε...

Περίμενε κόρη
Η αλήθεια είναι ότι η σάηκ είναι δεν είναι θεά=αντικειμενική
Η σάηκ είπε πως είναι θεά=υποκειμενική

εντάξει έσωσα το

Triolouin είπε...

PEACE! Make love not war! Pantos emena prosopika efoitshiasete me me touta san kenouria kota sto kotetsi, cyproenglish 8emas pou kapii en goustaroun. Bori na ime je go mesa sta eleina blogs, ara you are not alone :)Ektos apo fovo, na ekfraso je tin lipi mou pou simvenoun touta oulla, giati ipoti8ete o ka8enas ehi dikeoma na grafi oti 8eli. I katigoriopiisi mas sta kypriaka blogs ek aristeron je dexion, oute go tin ekatalava na sou po tin ali8kia, Giati re pe8kia? Pou tin mia panta en i aristeri je pou tin alli i dexii?Oxa pou tin mia panta enta eponima je kala bloggs je pou tin alli jina tou kolou? Pls exigate mou, kapios.Euharisto.

dokisisofi είπε...

Ξέρω και γώ..τι να σου πω..μπες και ρώτα...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου