Τρίτη, 12 Μαΐου 2009

Στην πυρά





Μερικές απορίες:
( με το ενδεχόμενο πάντα να θεωρηθώ "ελεεινή")

α) η μπλογκόσφαιρα ανήκει σε κανέναν;
β) ποιός είναι ο μεγαλύτερος προπαγανδιστής; Αυτός που διατυπώνει μια άποψη επί ενός συγκεκριμένου θέματος, ή ο άλλος που γυρίζει τα μπλογκς και διασύρει ως εισβολέα και ελεεινό τον πρώτο, προτού καν μιλήσει; ( γιατί ομολογουμένως δεν κατάλαβα ποιοί είναι οι εισβολείς, γιατί "γελούσα στις γειτονιές" και δεν πήρα χαμπάρι "πότε μπήκαν στην πόλη")
γ) Δεν σας τα έλεγα εγώ για το σκοπό του "κυπριακά μπλογκς" (στο οποίο σπεύσατε όλοι να γραφτείτε και να πάρετε δωροκάρτα με δωρεάν διαφημιστικό χρόνο); Λουστείτε τώρα προπαγάνδα με εσάς να τους δίνετε την εξουσία του αρχηγού ώστε να μιλούν εκ μέρους σας!
δ) Γιατί πρέπει να είμαστε ή υπερ ή εναντίον της ιδεολογίας των αυτοχρισμένων ( ή αυτογρισμένων) "διαχειριστών της κυπριακής μπλογκόσφαιρας"; Δεν γίνεται απλά να μας αφήσουν ήσυχους να έχουμε τα σε δημόσια θέα ημερολόγια μας, όπως όλοι οι μπλόγκερς του κόσμου; Αν θέλαμε τέτοιες ιστορίες, δεν θα ψάχναμε διέξοδο στο μπλόγκιγκ, θα ανοίγαμε απλά την τηλεόραση και θα απολαμβάναμε την κυβερνητική προπαγάνδα και ιδεολογία με διαφημιστικά διαλείμματα για κατούρημα.
ε) Δεν μας παρατάτε;


( προς αποφυγήν παρεξήγησης, εξηγώ ότι αφορμή μου έδωσαν ένα ποστ με θέμα "εισβολή ελεεινών στην μπλογκόσφαιρα" και κάτι διάσπαρτα σχόλια με το ίδιο περιεχόμενο σε διάαφορα μπλογκς ...και επειδή εισβολή δεν είδα-κάτσε ένα λεπτό, όχι δεν φορώ αρβύλες, ξυπόλυτη είμαι, άρα δεν είμαι εγώ ο εισβολέας-μου μύρισε φασισμό και προπαγάνδα η όλη φάση. Επαναλαμβάνω ότι δεν μιλώ εκ μέρους κανενός και ότι και οι μεν και οι δε με έκαναν-οπως και πολλούς άλλους- να αηδιάσω και να απεμπλακώ απ'τα κοινά της κομματοκρατίας και της κακώς νοούμενης πολιτικής )

11 σχόλια:

Sedissor είπε...

μπλογκόσφαιρα ή blockόσφαιρα??

dokisisofi είπε...

Επενέρχομαι με περισσότερες επιλογές της μίας:

-κυβερνοχώρος
-κλικκόσφαιρα
-πετόσφαιρα
-καλαθόσφαιρα

Διαλέγετε και παίρνετε

Κουνούπι είπε...

είδες την απάντηση στα κυπριακά μπλογκς;...

dokisisofi είπε...

εσύ;

Κουνούπι είπε...

είδα την...

dokisisofi είπε...

εν πειράζει
κάμε ότι εν την είδες

dokisisofi είπε...

εγώ δεν ζητώ από κανένα να πάρει θέση υπερ η εναντίον μου
γιατί εγώ δεν είμαι φασίστας
είμαι ο καφετζής

Ανώνυμος είπε...

Μ'αρέσεις γιατί μέτριους δε φτιάχνεις!

dokisisofi είπε...

κανεις λάθος

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς... δεν είχα προσέξει το γκάλοπ... απολογούμαι!
Σοβαρά όμως, εννοούσα ότι έχεις (όπως το αντιλαβάνομαι εγώ βέβαια) μια άλφα "στάση ζωής" που δεν αλλάζεις με το έτσι του κάθε ηλίθιου για να γίνεις αρεστή... Και επειδή τα ελληνικά μου πάσχουν λόγω ξενιτειάς... there's no lukewarm (αυτό αξιολογώ ως μέτριο) and yet you are not static or monolithic in your approach... Και το σημαντικότερο είναι ότι δεν σταματάς το ψάξιμο αν και αυτό περνάει συνήθως απαρατήρητο...
Μ' αυτήν την έννοια... αν κάνω λάθος... ε τι να πω... τα πάντα έχουν να κάνουν με την οπτική γωνία του καθενός : )
Μη σταματάς.

dokisisofi είπε...

Ανώνυμε, δεν πουλάω το οτιδήποτε, είμαι αυτό που είμαι, απλά στο συγκεκριμένο θέμα, διατύπωσα απλά κάποιες απορίες μιας περαστικής (ή περατικής, όπως θέλεις πέστο). Τα πόσα μου έσουραν στο κυπροπολυμπλογκ δεν λεγεται! Από γενεές δεκατέσσερις..και να μου απάντησαν και σε καμιά ερώτηση...μπα....
Για όλα τα άλλα που λες, σωστά κάνεις και τα λες ανώνυμα. Αλλιώς θα βράζουμε παρέα στην πυρά.
( καλά κι εγώ ψευδώνυμη είμαι έστω και αν εκπροσωπώ τον αποδοπομπιαίο τράγο ( επειδή ζεις μάλλον στην ξενιτιά να ΄λάβω την τιμή να σε πληροφορήσω ότι ζούμε σε δικτατορία, ούτε απορίες δεν μπορείς να κάνεις, σου φτιάχνουν ψυχιατρικό προφίλ και σε στέλνουν στο φρέσκο της Αθαλάσσας).
να'σαι καλα που πέρασες.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου