Σάββατο, 9 Μαΐου 2009

Καλημέρα

9 σχόλια:

Λάζαρος είπε...

En vlepw ta video, alla:

[anak]Ouf[isi]... Kalimera! :)

ρίτσα-) είπε...

καλημέρα
αρέσκει μου το σονγκ.
μα τι σιυ συνέβηκε;
εγέννησεν η κάττα σου

TreloKouneli Rules είπε...

ωραίος!!!

roam365 είπε...

meraaaaaaaaa.

e4es san ejoimoumoun akou ena fsssss mppftttt je 3ipno na do oti eshepase me to poster ton rolling stones pou eppesen pou ton toixo :P

Διάσπορος είπε...

Μα καλάν, το σιειλάν τον μίκκ που τον αθθυμάσαι τωρά?

dokisisofi είπε...

Λάζαρε, μπακ του μπλακ, γες
Ρίτσα,βασικά δεν του είπα να περιπλανηθεί μεταξύ δεκάτης και ενδεκάτης και χάθηκε στο υπερπέραν
τρελοκούνελε, τα δικά σου καλημέρα είναι εξίσου άρρωστα με τα δικά μου σε διαφορετικές βέβαια συχνότητες
ρόαμ, έλειψεν το σάλιο από την γλώσσα φαίνεται...δοκίμασες να καρφώσεις την αφίσα;
Διάσπορε, το παρελθόν βαδίζει αργά και σταθερά και τραπεζωνει στις σκάλες τις κατσαρίδες

τάδε έφη καρακιτσατούστρα

Λεμέσια είπε...

Από τα αγαπημένα μου τραγούδια το Paint it black...

Καλό βράδι...

ρίτσα-) είπε...

κόρη τελευταία εν καταλάβω νταμπουμουλαλείς, ξαπόλα τον ζαρατούστρα και πιάε κανένα καταλαβίστικο στυλ

dokisisofi είπε...

ναι ρε! τζιαι εγώ εκατάλαβα ας πούμε!
πότε θα προβείς σε αποκαλύψεις να βάλω τη γάτα μου να κλαίει;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου