Πέμπτη, 7 Μαΐου 2009

Πολλά καλά..




έτσι, έτσι...

7 σχόλια:

ruth_less είπε...

Αρέσκει μου άμα είσαι ανέμελη, του τύπου εν-φακκώ-πενιά, Δοκι!

keep whistling...

dokisisofi είπε...

Αφού μου σπάσανε τον μπαγλαμα, και να θέλω, την πενιά πού θα την βρώ καλή μου;ε;ε;Ε;

Διάσπορος είπε...

Αλληγορία μεγάλη η εικόνα.

Δέντρο ξερό. Ακουμπά ανέμελα πάνω του για υποστήριξη.
Γυαλιά όπως του τυφλού.
Το πουλλάκι πεταρίζει (να φύει?)
Ο ουρανός έχει τρία σύννεφα, έν απειλούν κανέναν ομως.

dokisisofi είπε...

ΝΑ ΦΥΕΙ!

dokisisofi είπε...

αν δεν σε έκλεισεν ο κουνουπακης, να σε κλείσω να μου πεις τον καφέ...
βάλλω τον τζισβεν πάνω..

MARINOS είπε...

Και κορυφαία και η ετικέτα σου: "τζιαι ακόμα που είσαι"

lol

dokisisofi είπε...

"γέλα ψυχούλα μου
γέλα καλέ μου
λάφυρα είναι
πολέμου"

( κάπως έτσι επήεννε το σουξεδάκι)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου