Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

τσσσσσσσσσ.............


Δεν το πιστεύω αυτό που θα κάνω... Μια μέρα θα ντρέπομαι γι'αυτό, όπως και για πολλά άλλα, αλλά αυτή τη στιγμή το σχέδιο μου αυτό, μου δίνει μια άγρια χαρά. Δεν θα το αποκαλύψω σε κανέναν. Είναι χαζό, είναι ηλίθιο, είναι απεγνωσμένο και το ξέρω. Θέλω μόνο εδώ να υπάρχει τεκμήριο ότι ήξερα τι μεγάλη βλακεία έκανα. Να μην μου πιστώσω άγνοια μια μέρα και να φταίξω τα προέμμηνα μου, τα υπαρξιακά μου, τα μεθοριακά μου, τα σιηλλοπελλικά μου....

(χιχιχιχιχιχιχιχιχιχ)

18 σχόλια:

diasporos είπε...

Δώστου. Μαζί σσου.

dokisisofi είπε...

s'efxaristw kale mou file:)))

stalamatia είπε...

Δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά με πιάσαν τα γέλια και οχι οχι δεν σε κοροϊδεύω.

ruth_less είπε...

Αφού έννεν το πρώτο πράγμα που εν να κάμεις για το οποίο ντρέπεσαι, να το κάμεις! Είναι να μην γίνει η αρχή... που τζιαμαί τζιαι τζι, όποιον πάρει ο χάρος (ή για τους Ελληνόφωνους) "απ εδώ παν κι άλλα".

Shoot! Η ομάδα συμπαράστασης παρά το πλευρό σου :)

dokisisofi είπε...

agapw sas polla! efxaristw, efxaristw!

dokisisofi είπε...

es avrion ta spoudaia!

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Παρέτα τζαι ξεκίνα!

dokisisofi είπε...

τρεμουν τα πόθκια μου

dokisisofi είπε...

σιγα ολάν

ετηάνισα μιαλλύττερα ψάρκα

dokisisofi είπε...

σιγά...τζιαι είπα μιαν κουβέντα...εν τζιαι σημαίνει σιου τζιαι καλα τωρά τωρά...άστο να καταστηθεί το πράμα..
εφυρτήκετε ούλλοι!

dokisisofi είπε...

κοπέλες και κοπέλια έσσεται ήμαρ!!!
με υπεραπόλαυσα σήμερα!

dokisisofi είπε...

΄Τα έχω οργανώσει όλα τέλεια!
Αύριο απλά θα παίξε το καθένα τον ρόλο του!

Neraida είπε...

Αρέσκει μου πολλά που αυτοδεσμεύεσαι τζιαι θέλεις επιβεβαίωσην που τον εαυτό σου ότι ξέρεις τι κάνεις.


Ίσως να είναι πιο σημαντικό το ότι το έγραψες εδώ από το τι θα κάνεις.

( αν εκατάλαβες καλά, εν κανεί που έσιεις εσένα να σε ψυχαναλύεις, αγκωνίστηκες με τζιαι μ΄έναν τωρά. Καλλιώρα σου )

dokisisofi είπε...

δεν ειναι μαγικό που είμαστε ταυτόχρονα εδώ τώρα;
γιατί μια επιβεβαίωση παραπάνω την ήθελα, γι αυτό μπήκα!

Neraida είπε...

Σε έπιασαν τα μαγικά μου!!!
Χαίρομαι!

Εύχομαι να έχεις κι εσύ τρελή διαίσθηση σαν τη δική μου!

Η μαγεία είναι γύρω μας... και χαρίζει τα δώρα της σε αυτούς που πιστεύουν....

dokisisofi είπε...

:) όλα θα πάνε καλά..
το ξέρω...

SKonte είπε...

e telika? vgike kapnos?

dokisisofi είπε...

i epanastasi mou einai vradiflegis

kalinixta sas

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου