Δευτέρα, 4 Μαΐου 2009

Για το χατήρι σου ρε νεραϊδα...




Δεν είχα πρόθεση και διάθεση, αλλά, αφού πρέκυψε η ανάθεση χωρίς ίχνος επίθεσης, προβαίνω σε κατάθεση 10 αποκαλύψεων, όπως επιτάσσει το καινούργιο παιχνίδι που μου έκανε πάσα η νεραϊδα. ΠΑΣΑ ΣΤΟΥΣ : ΚΟΥΝΟΥΠΕΪΣΙΟΝ, ΜΑΡΙΝΑΤΟ, ΔΙΑΣΠΟΡΑ, ΛΙΝΟΠΑΜΠΑΚΑ, ΡΟΥΘΛΕΣΣΑ, ΡΙΤΣΑΡΑ (ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΤΑ ΔΑΜΕ ΕΣΥ), ΣΑΗΚΚΟΠΠΑΤΑ, ΛΑΖΑΡΙΝΙΟ, ΔΗΜΗΤΡΟ, ΛΕΜΕΣΙΑΝΑ,ΑΝΑΘΕΜΑΜΗΜΕΝΟ, ΕΝΤΕΛΕΧΕΙΑΝΑ, ΧΡΗΣΤΑΡΑ, ΑΡΧΟΝΤΟΚΥΠΡΕΟΦΟΙΒΟ, ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΟΜΑΜΑ, ΑΚΕΡΑΤΟΝ. ( τζιαι που εννα με ακούσει κανένας....σ....ψηλά και αγνάντευε)

Έχουμε και λέμε:

10 ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

1) έχω ζωγραφίσει την παλάμη μου σε ψηφοδέλτιο
2) έχω ζηλέψει αφάνταστα που δεν σκέφτηκα πρώτη να γράψω πάνω σε μεγάλο κάδο απορριμμάτων τη λέξη "κάλπη"
3) μπορεί να βάλω ένα τραγούδι να παίζει πάνω από 5 φορές συνεχόμενα
4) όταν αγοράσω ένα βιβλίο μετά το μυρίζομαι, το χαϊδευω, και τέλος το διπλώνω τσακίζοντας το ανελέητα ( μ' αρέσει να διαβάζω τις δεξιές σελίδες με το ένα χέρι στην αρχή και μετά τις αριστερές)
5) έτυχε να βάλω αφρόλουτρο στα μαλλιά και σαμπού στο σώμα μου
6) έτυχε να βάλω λάκα στις μασχάλες και αποσμητικό στα μαλλιά
7)υπάρχουν βράδυα που σηκώνομαι απλά για να ανοιγοκλείσω το ψυγείο και να στραβωθώ από το φως του.
8)δείχνω το απόλυτα αντίθετο από αυτό που αισθάνομαι
9) έχω έμμονες ιδέες μόλις εξολοθρέψω κάθε πιθανότητα να τς κάνω πράξη
10) λέω και γράφω πολλά ψέματα

13 σχόλια:

Μενελαος είπε...

ΘρεπτικΟ ΣαλατικΟ για ρύθμιση Συμπεριφοράς. ΟΟΟΟΟΟΟΟ

Διάσπορος είπε...

Τελικά έχουμεν πολλά κοινά.

dokisisofi είπε...

με την πεθερά σου να δεις πόσα έχω :PPP

dokisisofi είπε...

Menelae, 8eiko salami gia aporithmisi periforas AAAAAAATS

Ανώνυμος είπε...

εκδοχη του 4 σαφως..

στην αρχη - με την μυρωθκια [σαν αορατη αυρα] τζαι το χαδι [εξωφυλλα..μπροστα..πισω.. τζαι σαν μετροφυλλημα τζαι πεταχτη πρωτη αναγνωση αποσπασματων]..ακομα τζαι η μυρωθκια της εφημεριδας [οπως μπλεκεται με τον πρωινο καφε] εσιει την χαρη της..

υστερα γεμωνει τζιζες οπως θκιεβαζεται..ο τυπογραφικος λογος τζαι ο αντιλογος/σχολιο του μολυφκιου..τον τελευταιον τζαιρον προτιμω να βαλλω κολλουες παρα να το διπλωνω όμως..

τριτο σταδιο [για βιβλια στα οποια ερκουμαστεν τζαι ξαναρκουμαστεν]..σπαζει μεσα στην μεση..αρκεφκουν να χαλαρωνουν οι κολλες..λυπουμαι το τζαι προσπαθω να μεν διαλυθει..κολλω το με σπιτσφιξ..εν γοραζω αλλο αντιτυπο ακομα τζαι αν ππεφτουν σελιδες..φορος τιμης στην κοινη εμπειρια;..

λ.π.

MARINOS είπε...

:)

Μετά από αποχή ημερών επανέρχομαι!

Προσεχώς και τα δικά μου!

dokisisofi είπε...

ίντα ωραία όταν τελειώσεις ένα βιβλίο τζιαι σταματά να είναι πια επίπεδο..τα εξώφυλλα ίσια πάνω, οι κόλλες με κλίση... εν δικό σου πλέον, εκατάκτησες κάθε σελίδα..αλλά εγώ ποτέ δεν τσακίζω τις κόλλες, βάλλω σελιδοδείχτες ( από το αλουμινόχαρτο ενός πακέτου τσιγάρων και κατσιαριστόχαρτο καραμέλλων, μέχρι φωτογραφίες και χασιμιά ξυστά).

κοινή εμπειρία;χα! κοινή εμπειρία νιώθεις όταν διαβάζεις βιβλίο δανεισμένο απο βιβλιοθήκη. Με τα δικά μου, έχω μια μονογαμική, απόλυτα προσωπική σχέση.

dokisisofi είπε...

Μαρινάτε, άντε να δούμε και μας έπρηξες με τα πολιτικά σου.
Ανοίχτου ρε!

Sike είπε...

err, τι έshει το shampoo στο σώμα...;
εγώ, στην μετακινητήρια εποχή, φκάλλω τα ψηφοδέλτια μου φωτογραφίες.

όσο για τες αποκαλύψεις μου, έγραψα ήδη 11 με τίτλο "φαντασιώσεις" καθώς και 14 άλλες ως απάντηση σε παρόμοιο παιγνίδι...

αρκετά εκτέθηκα νομίζω, αλλά αν μου έρτουν τζι άλλες, i´ll keep u posted.

dokisisofi είπε...

τωρα που το λαλείς πρέπει να απαγορεύσουν τα κινητά στο "κουβούκλιο". Διότι αντιλαμβάνεσαι ότι θα ξεκινήσουν τα κόμματα να ζητούν τεκμήρια από τους ψηφοφόρους, τζιαι αν έσιει τσιάνς να φκεί τζιαι κανένας εκτός μάντρας, το σύστημα εννα τον φάει.
Σου υπόσχομαι όμως να σου φωτογραφήσω την τσόφτα που θα γράψω στο δικό μου ψηφοδέλτιο ( το πιο πιθανόν είναι να γράψω "ίντα μέσον είσιες ρε χαμένε τζιαι πλερώννεσαι για να καταμετράς;")

Neraida είπε...

Φιλενάδα, εσυγκίνησες με!
Τζιαι επροβλημάτισες με ταυτόχρονα.... Αν μου αρέσκει να με λεν νεράιδα επειή κάμνω χάρες ή επειδή εν μου χαλούν χατήρι!

Άρεσεν μου ιδιαίτερα η σχέση σου με τα βιβλία. Εφαντάστηκα σε να "παλεύκεις" μαζίν τους.

Και ο τρόπος που εκφράζεις αυτά που νιώθεις.... Άμα εκφράζεις ακριβώς το αντίθετον.... πάλι εκφράζεσαι... δεν κρύβεσαι.... Απλά τα "ανάποδα" πλάσματα σε αποκωδικοποιούν καλύτερα.

Έκανα παρατήρηση του εαυτού μου, για το ποιον παπούτσι φορώ πρώτον κι ετοιμάζω νέα ανάρτηση σε λιγάκι!

dokisisofi είπε...

σ'αρέσει η εικόνα; δεν είναι ακριβώς νεραϊδα είναι πιο ελληνορωμαϊκή ανέμελη φάση...

Αυτό με τα βιβλία όπως εξελίχτηκε και στον διάλογο, ε ναι, μάλλον πήγε αλλού...

Αναμένω ανάρτηση!

Neraida είπε...

Μ' άρεσε η εικόνα! Βγάζει... κάτι παλιό, παραδοσιακό, ρομαντισμό, ευαισθησία.... τη μαγεία με τον απλό προσγειωμένο τρόπο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου