Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

Εεεεεεεεεεεν πειράζει..( πάπαμ παράπαπάμ....)


άξιζε τουλάχιστον...για τούτον εν θα μετανιώσω
τζιαι ότι επέρναν που το σιέριν μου έκαμα
ό,τι έγινε, έγινε
τέλος

ξανάπαρκής
"χωρίς χέρια
χωρίς πόδια
χωρίς δόντια"
που λαλεί τζιαι το ανέκδοτο

τώρα προέχει να βουτήσω την καρδία μου μες την σίκλα με το νερό να έβρω πόθεν χάννει
να ππατσιάρω την τρύπαν όπως όπως
να περιμένω λλίον να στεγνώσει πρήζοντας άλλους τροχούς με την μουρμούρα μου
να σιουρευτώ ότι εν χάννει που πούποτε αλλού
να σιουρευτώ ότι εγώ χάννω "στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα"
να τη βάλω στη θέση της
να δώκω πάτσον του τροχού

να ξιποκουππιστώ
τζιαι
ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΜΕΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

16 σχόλια:

Λάζαρος είπε...

opws to eipes:

A3IZEN

A 3 I Z E N

A 3 I Z E Nji akoma a3izei, na parei i orgi na parei...

dokisisofi είπε...

εν έσιει "ακόμα" τζιαι ούτε άξιζε, ούτε έκαμα ότι περνούσε που το σιέρι μου, ούτε χάνω σε φυσιολογικά επίπεδα
εν ούλλα λαφαζανιές

έμπηκα να σβήσω το ποστ έσιεις το λόγο μου
αλλά αφήνω το για χάρη των παλιών ποδηλατοεποχών εις μνήμην του παππού μου\του πατσιαριστή που έφυγε για τον άλλο κόσμο χωρίς να μου αφήκει τροχουθκια βοηθητικά για τη ζωή αλλά μόνο για το ποδήλατο.

τιμής ένεκεν

|ρίτσα είπε...

ma πε μου, τζιήνη η φωτογραφία που πόθθεν ένι;

είσιεν ένα μίκιμαους που έδειχνε στην ετ1 με κάτι τυφλοπόντικες εθώρες το;

dokisisofi είπε...

τσου

dokisisofi είπε...

ρίτσα εσύ πιστεύκεις ότι αξίζει τελικά;

Διάσπορος είπε...

Το 'αξίζει' έννεν μέτρο δοκη. You can't put a value on the inevitable, λαλούν οι αμερικάνοι μελετητές της ψυχής. Αφού τη σκέψην μας τζιαι όσα νιώθουμε δέ μπορούμε να ελέξουμε, δρ μπορούμε ουτε να κρίνουμε. Τες πράξεις μας ναί. Άλλη κουβέντα.

Άρα. Όι έν άξιζεν. Μόνον Ήταν.

|ρίτσα είπε...

e ότι πιστεύκει ο καθένας

έτζιαι μπορώ να αλλάξω τζιήνα που έκαμα

άξιζεν ξιάξιζεν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο

ίσως απλώς άμαν το αξίζει να νιώθεις λλιόττερο στερημένος

ένιξερω, προσπαθώ να προχωρήσω. ίσως πιο σοφά

αλλά έτσι κι αλλιώς και πριν σοφή νόμιζα πως ήμουν άρα...

εμπρός για νέα λάθη παιδιά

για περισσότερες χαρές παρά λύπες

για αθρώπους με παρόμοιες αρχές

και ζωή χωρίς ενοχές

dokisisofi είπε...

ΡΙΤΣΑ ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!:)))))
Σοβαρά, εν σε περιπαίζω, θα μεγαλώσω αυτό που έγραψες και θα το βάλω στον τοίχο ( όχι δεν θα το πυροβολήσω απλά θα το κοιτώ).
Ευχαριστώ..
Διάσπορε, τούντους χτέρνιους ώσπου πάω συμπαθώ τους παραπάνω.

Λάζαρος είπε...

Της Ρίτσας, άμα της βάλεις τζι ένα κόκκινο γαρύφαλλο στ' αφτί, μετατρέπεται αυτοστιγμεί στην κόρη σου τη σοσιαλίστρια...

dokisisofi είπε...

μη κακόν της ριτσούς μας..τζιαι η κόρη μου εν βουδίστρια παρεπιπτόντως
( καταλάβεις την που την τζιοιλιά)

Διάσπορος είπε...

Νιώθεις τζιαι σύ το συναίσθημαν 'Κάτι μας γρωστούν τζιαι δέ μμας το διούν"?

Εγώ νιώθω το.

dokisisofi είπε...

Φίλε έκλεισα λογαριασμούς. Εν θέλω τίποτε τζιαι που κανένα. Θέλω μόνο να μην αυταπατηθω ποτέ άλλη φορά για το ότιδήποτε. Θέλω να ωριμάσω.
Με καταλαβαίνεις;

|ρίτσα είπε...

@lazaros:

νιάου, νιάου μια γατούλα

(matakia ponira, yfos xadiariko klp)

dokisisofi είπε...

ουφου εβαρέθηκα να περιμένω, εν θα βρεθεί ένας ανώνυμος να με βρίσει, να με βάλει στη θέση μου, να με περιπαίξει τζιαι να τον κλείσω πόξω νομίζοντας ότι απέκτησα αντιστάσεις;

ένας ανώνυμος να με βρίσει ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

dokisisofi είπε...

ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ

dokisisofi είπε...

εν πολλά παθέτικ ξέρω το αλλά αυτή τη στιγμή θέλω έναν πάτσο τζιαι με τον ζουρλομανδύα αδυνατώ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου