Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009

Μουρμουρκόν, ρε μουρμουρκόν...

Δεν θέλω ούτε να το παίξω φιλοροκόλα, ούτε πελλή και θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αλλά εβαρέθηκα να ακούω τούντο μίζερο παραλήρημα για τους "πελλομιτσιούς", που με "ποιο δικαίωμα ξαπολούν τα πλέηστέησιον τζιαι φκαίνουν έξω να κάμνουν πελλάρες", "γιατί να μεν κάθουνται να θωρούν τηλεόραση τζιαι αντιθέτως παίζουν με καζούθκια, λαμπρατζιές και τα ρέστα". Μερικοί μάλιστα το παίρνουν πιο μακριά και ζητούν κατάργηση εθίμων και ωσαν άλλοι "ουδεπόποτες"ζητούν τάξη και ηθική παντού και πάταξη του "κακού".
"Γιατί οι μιτσιοί να πιστεύκουν σε σημαίες και πατρίδες;";"Γιατί ο νέοι να τηρούν έθιμα"; Στο πυρ το εξώτερον παραύτα! "Γιατί οι νέοι να γελούν";"Γιατί να αππώνουνται";"Γιατί να αναπνέουν" ; γιατί , γιατί, γιατί, γιατί....μας τα έχουν πρήξει ειλικρινά, έχω βαρεθεί να τους ακούω να επιμένουν στη μιζέρια τους. Διαφωνώ τζι εγώ με τα καζούθκια αλλά έννεν τούτον το θέμα. Το θέμα είναι ότι φταίουν τους τα ρούχα τους:φταίουν τους οι "ήμο" γιατί εν καταθλιπτικοί, νευριάζουν με τους "αλήτες" γιατί μαζεύκουνται παρέες τζιαι κάμνουν παναϋρκα, σχίζουν τα ιμάτια τους αν τα παιθκιά τους παν μοναχοί, λαλούν τους ανήθικους αν θέλουν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο, καταριούνται τους αν αφαιρέσουν μια τουρκική σημαία που κανένα φυλάκιο.. Που την μιαν φωνάζουν για το ότι οι μιτσιοί εν αποβλακωμένοι μπροστά που το ιντερνετ, που την άλλην άμαν πουν να φκουν έξω, φωνάζουν την αστυνομία. Αλλά κατα τα άλλα χειροκροτούν τις "συσσωρευμένες οργές" άλλων μιτσιών σε άλλη χώρα (έπρεπε να είχαμε τα περσινα δεκεμβριανά στην Κύπρο, να δώ πως θα αντιδρούσαν)
Αυτοί οι άνθρωποι δεν υπήρξαν ποτέ νέοι; ποτέ μα ποτέ;( εγώ σας λαλώ εκάμναν παραπάνω πελλάρες). Και μένα με ενοχλεί η φάση, και σαφώς καταδικάζω οτιδήποτε απειλεί την ασφάλεια του οποιουδήποτε, αλλά από την άλλη σέβομαι την ανάγκη του καθένα να έχει ωραίες αναμνήσεις στις αποσκευές του, καθώς ακολουθεί ένα πολύ ανιαρό, βαρετό και μούρμουρο ενήλικο μέλλον.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι σωστή, αλλά που την άλλη εν βαρετό τζαι το άλλο τροπάριο των ροκόλων που λαλεί "μεν τζίσεις του μωρού τζαι εν να πάθει ψυχολογικά" "εν μιτσής, εν πειράζει(αν βάλει τζαι καμιά φωθκιά)" το μωρό το μωρό, η "επανάσταση των νέων". Ε, κανεί σιορ ετζε επειδή εν μιτσίοι πρέπει να κάμνουν ό,τι θέλουν. Οι νόμοι ισχύουν για ούλλους.

Αλλά ναι εχεις δίκαιο στο ότι που τη μια λαλούν οι νέοι εν απαθείς που την άλλη κάμνουν πελλάρες.
Μεν φανταστείς τζαι γω μιτσής είμαι αλλά εν εστερνίζομαι ούτε την άποψη ότι για ούλλα φταιν οι νέοι, ούτε όμως οτι για ούλλα φταιν οι "μεγάλοι".

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΟ, για να μην ξεχνιόμαστε...

dokisisofi είπε...

Κοίτα αφορμή μου έδωσαν τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και η γεροντομουρμούρα που αναπαράγεται και στα μπλογκς απέναντι στους συγκεκριμένους νέους. Η μουρμούρα αυτή με ενόχλησε γιατί βγαίνει από τα στόματα "προοδευτικών" κατα τα άλλα και επαναπροσεγγιστών με οποιουσδήποτε άλλους από τους συμπολίτες τους. Δεν μπορώ να καταλάβω πως αξιώνουν κάποιοι ανοχή στη διαφορετικότητα και από την άλλη τους φταίνε τα ρούχα τους και η κουλτούρα τους.
Για τα άλλα που λαλείς συμφωνώ γι'αυτό και έσπευσα να σου πω ότι δεν είμαι φιλοροκόλα.
Όσο για τον εθνοφρουρό, δαμέ τα παιθκιά τους κρούζουν ελληνικές σημαίες στις κερκίδες της Ομόνοιας και νιώθουν περήφανοι, τί μου λαλείς, κόφτει τους που πατρίδες; Και όσα δεν φτάνε η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια:τί αλητόπαιδο, τι ψευτόμαγκα, τι και τί δεν είπαν σε διάφορα μπλογκς για τον μιτσή. Κάμετε το τζιαι σείς ρε μάγκες βέροι! τολμάτε; Δηλαδή αν τον επυροβολούσαν οι Τούρκοι τούτοι ήταν να σιέρουνται τζιαι να πουν "καλά να του κάμουν";Προφανώς..Το θεωρώ κατάντια να τιμωρηθεί τόσο σκληρά λες και έκανε τη χειρότερη προδοσία. Φτάσαμε στο έσχατο σημείο παραλόγου.

Ανώνυμος είπε...

Ε τι περιμένεις που τους μέγιστους ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ "προοδευτικούς". Γι'αυτούς η μόνη επαναπροσέγγιση που θέλουν είναι με τους "αδελφούς" απέναντι(προφανώς άκουσαν ότι του πασά είναι πιο βαριά), ενώ κατα τ'αλλα όχι μόνο δεν μπορούν να σεβαστούν το διαφορετικό αλλά είναι και οι χειρότεροι φασίστες, κατ'εμένα.

Για τον Εθνοφρουρό τι να πούμε για την κατάντια του παρακράτους μας. Είναι κανείς να αναρωτίεται αν είναι καλύτερα που πέθανε ο Σολωμός σαν ΗΡΩΑΣ παρά να ζούσε σαν "ψευτόμαγκας" που θα τιμωρήτουν λες και έκανε το μεγαλύτερο αδίκημα.
Εννοείται ότι οι λεγάμενοι δεν θα τολμούσαν να κάμουν έτσι πράμα αφού θα τους έκαμνεν τέττε ο σύντροφος και θα υπονομευόταν η εξαίρετη "ΦΙΛΙΑ" που κτίσαμε με τους τούρκους(!!!).

Α τζαι εντελώς τυχαία μετά την μουρμούρα των γεροντοπαλλήκαρων μπλόκερς για τα έθιμα, άκουσα τον Σύντροφο στα νέα να δηλώνει ότι καλύτερα αυτά τα έθιμα να μην υπάρχουν.
χμμ...

dokisisofi είπε...

ας γινω μετριοπαθής-, ας μην κρίνω το μίσος προς την Εκκλησία κανενός ( αν ήταν τρόπος εκαταργούσαν και το Πάσχα και θα εφκάλλαν πιστοποιητικό πελλάρας σε όποιον πάει, όπως έκαναν και στην σοβιετική ένωση)
ας πω απλά ότι δεν ήταν τυχαίο
και ας αναρωτηθώ πως θα δεχτούμε ξένες κουλτούρες όταν έθιμα της δικής μας τα φτύνουμε

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση βρίσκεται στο κόμπλεξ που έχουν για τα "δικά τους". Θεωρούν ότι αμφισβητόντας τα δικά μας και υιοθετόντας τα ξένα θα ανακηρυχτούν αντι-ρατσιστές και ανθρωπιστές.

zatoichi είπε...

χάλλοου! πως παν τα χάπια;

Ανώνυμος είπε...

Pu na spasi i krotida mes ta moutra sou ta xesmena!

Aceras Anthropophorum είπε...

Ανώμυμε εγώ θα προτιμούσα ο Σολωμού να μή είχει κτυπηθεί από το γουρούνι τζιαι να ζήσει άσημος, ακόμα τζιαι τιμωρημένος για τον κίνδυνον στον οποίον υπόβαλε τους συναγωνιστές του. Νόμίζω ότι τζιαι ο παπάς του θα επροτίμαν. Τζιαι ούτε εχρειαζούμαστεν αλλό έναν θύμα των τουρκικών όπλων για να δείξουμεν την κατοχή. Εν τζιειαμαί τζιαι φαίνεται, τζιαι ούτε τζιαι είδεν την κανένας παραπάνω επειδή εχάθην έναν πλάσμα.

Δοκησίσοφη μη ξεχνάς ότι τζιαι η ηλικία έχει αντίκρυσμα στην οικονομία της εξουσίας όπως τζιαι η γνώση, τζιαι το χρήμα, τζιαι τα νησιάνισα τζιαι οι αρχιερατικοί τίτλοι, τζιαι το οικόσημο, τζιαι το νάμι, τζιαι η ιδιοκτησία, τζιαι το χάρισμα, τζιαι η ομορκιά, τζιαι τόσα άλλα. Μαζί σου στο αντιμουρμούρκο, έστω τζιαι αν έτυχε να συλλάβω τον εαυτό μου να μουρμουρά σαν αυτούς που δακτυλοδίχνεις.

Αλιώς θα πεθάνουμε από ανία.

Προσύπογράφω το πνεύμαν της ανάρτησης αλλά δεν προσυπογράφω τα σχόλια σου όπου εγύρισες την κουβένταν αποκλιστικά τζιαι μονόπλευρα για τους νέους που σε συγκινούν εσέναν προσωπικά παραπάνω. Νομίζω ότι εν άλλη κουβέντα.

dokisisofi είπε...

" τζιαι η ηλικία έχει αντίκρυσμα στην οικονομία της εξουσίας όπως τζιαι η γνώση, τζιαι το χρήμα, τζιαι τα νησιάνισα τζιαι οι αρχιερατικοί τίτλοι, τζιαι το οικόσημο, τζιαι το νάμι, τζιαι η ιδιοκτησία, τζιαι το χάρισμα, τζιαι η ομορκιά, τζιαι τόσα άλλα"

τι λαλείς;δεν εκατάλαβα...ξαναδέστο και καντο λιανά γιατί μάλλον το έγραψες βιαστικα. Και όταν δεν ξέρεις καλά κυπριακά μην τα γράφεις με τοσο στόμφο. Το νάμι τζιαι τα νησιάνισα (μήπως εννοείς νησιάνια;) που κολλούν εδώ;
Και δηλαδή όλα αυτά που λες, έχουν την εξουσία τους (αν κατάλαβα καλα), και έχει και η νεολαία την εξουσία της; Το θέμα είναι ποιανής έχει ισχύ και κυριαρχεί. Το να μου αποκεντρώνεις την κρατική εξουσία και να μου λες είναι μια μεταξύ πολλών , καταλαβαίνω γιατί νιώθεις την ανάγκη να το κάνεις. Για να μην κατηγορηθείς ότι αναπαράγεις την φιλοσοφία της εξουσίας, της κυβέρνησης, του κατεστημένου. Αλλά στη συζήτηση μας που αφορά απλά την πάλη των γενεών και το μουρμουρκό των μεγάλων στις επιλογές των μιτσιών, που βλέπεις να χωρεί τέτοια συζήτηση; Εννοείς ταχα ότι είμαστε υποχείρια της εξουσίας των μιτσιών όπως και σε πολλές άλλες ;Ωραία τρίπλα, η αλήθεια, καταρίφκεσαι...

Όσο για τα άλλα που λες, εγώ δεν μεροπληπτώ υπερ κανενός, οι νέοι που είναι στην επικαιρότητα σήμερα είναι αφενός ο εθνοφρουρός αφετέρου οι παρέες των λαμπρατζιών. Αυτά ΄΄ηταν η αφορμή αλλά μίλησα γενικά για την λογική των γεροντότερων και των γονιών. Περιέγραψα μια κατάσταση όπως την βλέπω, δεν ήξερα πρώτα να την δώ με τα δικά σου μάτια (και της εξουσίας) και να την περάσω από λογοκρισία. Αλλά και να ήξερα δεν θα το έκανα ποτέ. Τα μπλογκς είναι η τελευταία νησίδα ελευθερίας του λόγου που μας απέμεινε. Δεν ήξερα ότι θα έπρεπε να δίνουμε και λογαριασμό για το πως αισθανόμαστε και πως εκφραζόμαστε, όταν αυτό δεν συμφωνεί με την κυρίαρχη μουρμουρολογία.

dokisisofi είπε...

συγνώμη που θα εμπλακώ και στα άλλα που γράφεις αλλά όταν λες ότι "Τζιαι ούτε εχρειαζούμαστεν αλλό έναν θύμα των τουρκικών όπλων για να δείξουμεν την κατοχή."να σου θυμίσω ότι την σκανδάλη δεν την τραβούμε εμείς. Τώρα, αν σε ικανοποιεί το τραβηγμα της σκανδάλης και βρίσκεις τους λόγους που το υποδεικνύουν σωστούς, τότε πάσο...( στο ελ πάσο τον λαιμο μου να κρεμάσω)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου