Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

πο(Σπαστικά) πράγματα ( μερος τέλος εποχής)


σε μένα

α) που συμβιβάζομαι με οτι πιο ανιαρό κυκλοφορεί
β)που έχω γίνει ότι πιο ανιαρό κυκλοφορεί
γ) δεν έχω την τόλμη να θέσω τέρμα σ'αυτήν την παρωδία και επιμένω να ξυπνώ κάθε πρωί
δ) που επιμένω να ονειρεύομαι
ε) που επιμένω να πιστεύω ότι όλοι είναι σαν εμένα και την παθαίνω συνεχώς
στ) που δεν έχω συνηθίσει ακόμα την αχαριστία τους
ζ) που τελευταία μου έρχεται εμετός στη θέα όσων θα ήταν καλύτερα να αγνοώ
η) που η υπόλοιπη μου ζωή θα είναι τέτοια και χειρότερη
θ) που βρίσκω κάθε μέρα και περισσότερες αλήθειες σε όσα μου έχουν πει κατα καιρούς ανώνυμοι και όχι μόνο
ι) που γράφω τέτοιες μ.....ς ενώ θα έπρεπε να επιστρέψω στη δουλειά μου.
κ) που της παρακμής μου δεν προηγήθηκε ακμή.
λ) που βαριέμαι βαριέμαι βαριέμαι

18 σχόλια:

ruth_less είπε...

Έφαες με τζι΄εμένα στην μαυρίλα ρε doki. Είπαμε αλλά όχι και "δεν έχω την τόλμη να θέσω τέρμα σ'αυτήν την παρωδία και επιμένω να ξυπνώ κάθε πρωί"... άτε να δω α, πελλάρες τωρά!!

Τζιαι έφκαλες τζιαι συμπεράσματα του τύπου "η υπόλοιπη μου ζωή θα είναι τέτοια και χειρότερη".

Όλα κύκλος είναι. Τώρα είμαστε στην μαύρη (κατάμαυρη) τροχιά. Εν να γυρίσει - που θα πάει.

Life is -still- good!!

dokisisofi είπε...

nai..life is good at what?
being worst every single day that passes by?

AAATS ( ta agglika mou shizoun ennen?)

stalamatia είπε...

Κόρη Δόκη άνοιξε τα μάθκια σου κόρη μου ,είσαι μητσιά για τέτοιες μαυρίλες.Πιάσε τη ζωή που τα μαλιά(τούτη τηυν έκφραση δεν την χρησιμοποιώ αλλά εσού έφκαλες με που τα ρούχα μου.Ατε κόρη κανεί να οικτίρεσε είσαι νέα μορφωμένη (δεν έχω καταλάβει αν δουλεύεις κιόλας)δες τα πράγματα λλίον πιο θετικά.Τι θα γίνει αύριο μεθάυριο που θα κάνεις οικογένεια?Σήκου πάνω τωρά πήενε στον καθρέφτη τζιαι πες ,Είμαι η Δόκη τζιαι είμαι μια χαρά άνθρωπος τζια αγαπώ τον εαυτό μου.Φιλούθκια. Καλά να περάσεις το τριήμερο .

Sike είπε...

μπορεί ναν τούτη η ακμή, εσκέφτηκες το;

dokisisofi είπε...

Σταλαματία, η δική μου ζωή πάσχει από τριχόπτωση. Ξέρεις απο που αλλού μπορεί κανείς να την πιάσει;
ρε σάηλ εγώ εκαρτέρουν να μου κάμεις το worst, worse, και να μου την πεις για τα εγγλέζικα.
Τούτο με την ακμήν εν σχετικό. Εσιει φάσην να σπάζεις σπυρούθκια εν γεγονός.

dokisisofi είπε...

σάηκ εννοώ, ή σικέ αν προτιμάς

|ρίτσα είπε...

αχ, βαχ, μα να σε κατλάβω, εν πράμα

ντάξει φάσεις φάσεις πιάννουν με τζιαι μένα κάτι τέτ8κοια

εγώ πάντως θέλω να κάμνουμε παρέα

Sike είπε...

ξέρω πόσα εν τα εγγλέζικα σου για να σου την πω για ένα worst :)

στούτον με την ακμή εννά επιμείνω

dokisisofi είπε...

ritsa gia na theleis na kamoume parea exeis dikaio. Zeis sto petsi sou to a

sike ok, alla afto pou les me kanei na sinexizw na aisthanomai skata, alla ok, kai to antitheto na eleges to idio tha eniotha

dokisisofi είπε...

oso gia ta egglezika enomisa oti egrapsa the worst it can be
alla kapou mplextike o daimon tou googlebloggeriou

|ρίτσα είπε...

oyffou korh a

an eisai esu aniarh pou h dia8esh sou en san to rollercoaster ntampoynapei o allos kosmos

poy sieretai mia fora to xrono monon aman piasei h omada tou to prwta8lhma tziai o allos poy en milietai aman xasei pou thn pegia?

dokisisofi είπε...

σωστό κι αυτό...τζείνοι ούλλο χρόνο εκτονώνονται στις κερκίδες όμως :))))

Διάσπορος είπε...

Ρέ δόκη καλησπέρα σου.

dokisisofi είπε...

γεια σου μάστρε...

Διάσπορος είπε...

Πεινώωω. Νυστάζωωωω.

dokisisofi είπε...

με πεινώ με νυστάζω

Neraida είπε...

dokisisofi,
εγιώ πάντως γελώ πολλά με ούλα τα "Σπαστικά" που γράφεις.
Τούτον καταφέρνεις το πολλά καλά.

Όσο για σένα, το πως νιώθεις, το μαγικό μου ραβδάκι... βλέπει έναν άνθρωπο με πολλές απαιτήσεις από τη ζωή του. Βλέπει έναν άνθρωπο που "βλέπει" και δεν αρκείται με την επιφάνεια και τα δήθεν.

Τώρα, το πως θα προχωρήσεις και τι θα κάνεις για να βρεις την ευτυχία σου, είναι καθαρά δικό σου θέμα.

Ψάξε λίγο... ίσως μεσα από τα φτερά ( έφηκες της, ή εν τέλοια ξεπουπουλιασμένη;;; ) της όρνιθας του αβατάρ σου, να βρεις κανένα δυο που θα σε απογειώσουν!

dokisisofi είπε...

Νεραϊδα, η ράσιη μου εν πιάνει βίδες ούτε σπόντες. Άστα να πάνε... (χαίρομαι που βρίσκεις κάτι διασκεδαστικό στη φάση, να'σαι καλα...)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου