Τετάρτη, 29 Απριλίου 2009

πούμπα, πούμπα...

10 σχόλια:

ruth_less είπε...

Κεντρικό μήνυμα: θέλει θυσίες για να σταθείς δίπλα που κάποιον... ειδικά άμα το παίζει ντίβα!

πούμπα, πούμπα... εφύρτηκα doki - thanks, I needed it :)

dokisisofi είπε...

Πόμπα! Έπιασες 4/20 στην κατανόηση κειμένου (σύμφωνα με το δικό μου λυσάρι). Τα μηνύματα είναι τέσσερα για μένα. Το ένα είναι αυτό που λες. Το άλλο μπορείς να το βρείς στις ετικέτες και να το συνδυάσεις με το προηγούμενο ποστ. ( πιάνεις βάση και περνάς την τάξη) Τα άλλα δύο; χμμμ..μάλλον θα βάλω ψηφοφορία..

dokisisofi είπε...

ου κακόν...5/20 είναι που έπιασες
(εντάξει μεν φωνάζεις)

ruth_less είπε...

Βρήκες τον τρόπο να εξαλειφθεί η νόσος των χοίρων!

Επροβιβάστηκα κυρία;; Όι να κάμεις λάθος στο μέτρημα πάλαι α!!

Neraida είπε...

Το άλλο μήνυμα: Δύσκολη ζωή να είσαι αγριόΧοιρος.

dokisisofi είπε...

Νεραϊδα μην κάτσεις δίπλα από την ρουθ-λες γιατί αν αντιγράψει η μια από την άλλη κι αυτό θα πάρετε 10.:)))

Ανώνυμος είπε...

egw exw na pw oti o defteros batrahos ehei prismenes amigdales

dokisisofi είπε...

ipopto laleis a?

dokisisofi είπε...

Εχετε ακόμα 5 λεπτά. Τελειώστε αυτό που γράφετε και βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει το όνομά σας σωστά. ( τούτα τα old-friends μηδενίζονται)

Leni είπε...

Χεχε, πολλά καλό!

Μου θυμίζει τη σχέση που έχω με την κολλητή μου.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου