Τετάρτη, 22 Απριλίου 2009

πο (Σπαστικά πράγματα)

στα μπλογκς

1) να αυτοσαρκάζεσαι και οι άλλοι να επαναλαμβάνουν μειωτικά τα όσα αυτοσαρκαστικά παραδέχτηκες ( φίλε είπα το πρώτη, είμαι πιο έξυπνη)
2) να θεωρούν ρεζιλίκκι οτιδήποτε ξεφεύγει της καθωσπρεπίστηκης ανάγκης τους να μην προκαλούν ( πχ. να θεωρούν μια σελίδα ενός χιουμοριστικού ημερολογιακού μονολόγου σένα μπλογκ, ώς τα "ρεζίλικα σώψυχα που αποδεικνύουν ότι εν πάει καλα το άτομο"..)
3) αντί να κάνουν διάλογο να προσπαθούν να σε κατεδαφίσουν ως προσωπικότητα.
4) να διαγράφουν σχόλια σου χωρίς να έχεις βρίσει κανέναν.
5) να μπαίνουν καθημερινά στο μπλογκ σου και να σου λένε οτι είσαι ένα τίποτα και να πας να απαυτωθείς ( αφού είμαι αυτά που λέτε γιατί μιαν την άλλη είστε δαμέ;φταίω που σας κλειδώνω απέξω;)
6) να κάνουν ποστ εκθειάζοντας την επισκεψιμότητα των χώρων τους λες και πρόκειται για τηλεοπτική σειρά που ζητά διαφημίσεις
7) να εκτονώνουν απωθημένες συμπεριφορές με μια αναίτια επιθετικότητα,
8) να εκλαμβάνουν το ιντερνετ σαν μια μετεξέλιξη της τηλεφωνικής φάρσας
9) να σου στέλλουν μέηλ ζητώντας σου να τους πεις ποιος/α είσαι
10) να σε εκβιάζουν ότι θα δημοσιεύσουν ημεηλ που ανταλλάξατε και αποκαλύπτουν προσωπικές πληροφορίες.
11) να απαιτούν να κλείσεις το μπλογκ εκβιάζοντας σε παντοιοτρόπως
12) να σε εκβιάζουν συναισθηματικά με αυτοκατάργηση γιατί έκανες χιούμορ
13) να κάνουν την αυτοκατάργηση τους πράξη και να σου τα φορτώνουν κυκλοφορώντας ως ανώνυμοι
14) να μην έχουν χιούμορ
15) να τους διαβάζεις
16) να γράφεις και σχόλια
17) να απαντούν χωρίς να απαντούν
18) να συνεχίζεις να τους δίνεις ευκαιρίες
19) κάθε τέλος μηνός να έρχεται ο λογαριασμός
20) να διαπιστώνεις ότι για όλα τούτα πληρώνεις κιόλας

13 σχόλια:

Sike είπε...

συμφωνούμε στα πρώτα 2 - οι λεγόμενοι «ανυπόθετοι». Και υπάρχουν εκπληκτικά πολλοί που δεν γνωρίζουν ότι όταν ο άλλος αυτοσαρκάζεται, it is NOT your cue to mock, too!

το 11 πώς μπορεί να γίνει, εν εκαταλάβα... πώς μπορεί να απαιτεί κάποιος τέτοιο πράμα δηλαδή και ποια ον ερθ θα μπορούσε να ήταν η απειλή του. Εκτός, δηλαδή, που το «θα σε φλομώσω στα υβριστικά σχόλια», δεν βλέπω πώς έshει άλλες επιλογές να σε «εκβιάσει». Είμαι πολλά αθώα;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τούτα ούλλα μου θυμίζουν συγκεκριμένα μπλόκς και "ανθρώπους";
Μεν μασάς ρε δόκη, συνέχισε να κάμνεις τούτο που κάμνεις τζαι για τούτα ούλλα εν οι άλλοι που πρέπει να ΦΟΟΥΝΤΑΙ τζαι να ντρέπουνται. Απόγονοι του Στάλιν,σκατά να φάτε.

|ρίτσα| είπε...

με τα τελευταία εφίρτηκα

:)

Μενελαος είπε...

Καλώς ήλθες στους Απέθαντους!! Να έρθεις κοντά μου κουτάβι μου να σε γιομίσω παραμυθάκια!! Έλα να σου γλουμπήσω τα φαγιά να νιαουρίσεις!! Αμα έρθεις κοντά μου ξέρεις πόσο πολλά πραγματάκια θα κάνουμε τα δυό μας?? Μα καλά αν εσύ έχεις όλα αυτά τότε θα έπρεπε εμένα να μη μαφήνουν σε χλωρό κλαρί!! Τόσο σπουδαία είσαι?? Θα το θυμάμαι...!! Θα μου άρεσε να έφτιαχνες ένα μπλογκ μόνο παραμυθένιο. Γιατί δεν ενεργοποιείσαι μόνη σου, τι περιμένεις, τη λύτρωση??

Λάζαρος είπε...

Εσύ να 'σαι καλά.

dokisisofi είπε...

Σικέ νομίζω είσαι παλιά καραβάνα και έχεις δεί κάποιες βρισιές και επιθέσεις σε προσωπικό επίπεδο εκπάγλου καλλονής στα μπλογκς μου.
Και ας μην μιλήσω για τον Μενέλαο, η παράνοια του οποίου γεμίζει τα ντουλάπια μου για δεύτερο χρόνο. Μια μέρα θα το ανοίξω το κουτί της πανδώρας και θα καταλάβεις περι τίνος πρόκειται... Αλλά και από κατα τα αλλα επιφανή μπλόγκερ απειλήθηκα ότι αν δεν σταματήσω να γράφω θα δημοσιεύσει όσα μέηλ ανταλλάξαμε. Θα μου πείς ε και τί έγινε;Αυτόν θα μειώσει η πράξη...σωστά.... ( φιλική συμβουλή:μην απαντάτε σε μέηλ, όσο αλεύρι κι αν ρίξουν στο μαυροπόδαρό τους και όσο και να λεπτύνουν την φωνή-μια κοινωνική προσφορά της κατσικίνας Α.Ε)

Ανώνυμε, έλα ντε! Αλλά οι συμπεριφορές αυτές δεν προέρχονται΄μόνο από απόγονους του Στάλιν.- Και του Τρότσκι θα έλεγα, αλλά και εκ δεξιών και κεντρώων και μεσοεπιθετικών εκδηλώνονται τέτοια κόμπλεξ ...)

ρίτσα, εγώ να δείς πως φύρνουμαι που τα πληρώνω :PP

Λάζαρε, καταλαβαίνω τί θέλςις να πείς, και θα ήταν καλά στο "καλά"να βάλεις "εντάξει".

Phivos Nicolaides είπε...

Τέλειο!!

ruth_less είπε...

Εγώ μια χαρά σε βρίσκω φιλενάδα. Αγνόησε όσους σε ενοχλούν και θα βαρεθούν. Καταλαβαίνω φυσικά ότι μπορεί να "έμπλεξες" με ορισμένους και να μεν ξεκολλούν εύκολα - Μην απαντάς καθόλου σε τίποτα... εν να βαρεθούν, που θα πάει.

Αρέσκει μου ο αυτοσαρκασμός σου τζιαι η ευθύτητα των posts σου. Όποιου εν αρέσκεις να μεν έρκεται τζιαι κανεί!

Διάσπορος είπε...

Ρε δοκισισοφη αφου ξερεις οτι οι βου-γάροι εν πολλοί, αφού γμτ είσαι έξυπνη τζιαι καταλάβεις τους που την πρώτην , γιατί να τους βάλλεις υπόψη τζιαι να χαλάς τη διάθεση σου?

Πάντως που τον τζιαιρόν που έβαλες νάκκο γάρκοντρολ στο βλόγιο σσου, εκαταφέραμεν επιτέλους να κοφκουμεν καμμιάν κουβένταν δαμέ, τζιαι εκατάφερες τζιαι συ να εκφραστείς χωρίς τους διάφορους κοτσιρόσσσσσιυλλους να αφοδεύουν πάς τες δοκισισοφίες.

dokisisofi είπε...

@ Φοίβο Νικολαϊδη,( αν είσαι τζείνος που καταλαβα) έχω το βιβλίο σου με τον αρχοντοχωριατισμό των Κυπραίων! Κορυφαίο! Το έχω στη βιβλιοθήκη μου δίπλα-δίπλα με τα "χωρκάτικον είναι"του Φτωχόπουλου. Μου το χάρισε πέρσι (τυλιγμένο σε ναϋλον μάλιστα) κάποιος που ήξερε πως θα μου αρέσει. Είναι τοποθετημένο στο λεγόμενο 'ηρεμιστικό -ράφι"όπου βάζω και τους Αρκάδες μου. Στο ίδιο ράφι έχω και το "φύρδην-μύγδην"του Διογένη. Συνιστώ την ύπαρξη τέτοιου ραφιού σε κάθε σπίτι, κι ας μην έχω ποτέ κατασκευάσει πλυντήριο!

@ Ρουθ-λες, να'σαι καλα, δε λέω ότι είμαι αγία, υπήρξα και εγώ πειραχτήρι και σπαστική. Το ποστ τούτο δεν είναι επιθετικό μόνο, πιάνει όλο το φάσμα, και ίσως κάπου να είμαι τζιαι εγώ.

dokisisofi είπε...

έτσι δοκησισοφίες που ένουν αλόπως τερκάζουν τους οι κοτσιρόσσιηλλοι ποιος ξέρει...

dokisisofi είπε...

το πιο πάνω απευθύνεται στον μάστρε διάσπορο

dokisisofi είπε...

Μενέλαε μήπως ξέρεις τί σημαίνει κοτσιρόσσιηλλος?

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου