Τρίτη, 3 Μαρτίου 2009

Αρχή σοφίας, Βασιλέως επίσκεψις

2 σχόλια:

Διάσπορος είπε...

Εθθύμισες μου να είμαι είκοσι χρονών, να νιώθω άσχημα, να τα πίνω μόνος μου, τζιαι το βάρος (υπαρκτό και όχι) του κόσμου να μου τσιλλά το μέτωπον που ούλλες τες πλευρές.

Ευχαριστώ.

Μενελαος είπε...

πλούραλ αγάπη μου το επόμενο άρθρο, πλούραλ. καλό μου κουταβάκι, κουταβιασμένο μου μωρούδι ξέρεις τι θα κάνω?? θα εκτυπώσω τα σενάρια με τα μαγουλάκια της Κυριακής για να μπορώ εύκολα να τα παρακολουθώ και να σου φτιάξω κι άλλω μωγιάκι μου στρουμπουλό και όμορφο. ξεκινάω ζωγραφική στο σπίτι με το καβαλέτο!! κι όμως εκεί κρύβεται η ουσία που τόσο άδικα μερικοί προσπάθησαν να σου φορτώσουν. το βάρος του κόσμου. για να αποδειχθεί για άλλη μία φορά το σενάριο να την πληρώνεις με το ίδιο νόμισμα. τον κόσμο εγώ τον βλέπω και ξέρω τι άρθρο θα φτιάξω. εσύ το παλαβό σενάριο διεκδίκησης το βλέπεις?? δεν μπορείς να ορέγεσαι αυτό που δεν είναι δικό σου. πόσο μάλλον να βλέπουν και άλλοι μάλιστα και να νιώθουν άσχημα!! αχ κουκλάκι μου θέλω να σε γλουμπήσω και να σε κάνω χαδάκια. αν ξέρεις γιατί ακούς Παπακωσταντίνου και σε αρέσει τότε έχεις ξεπεράσει πολλά λούκια. εμένα μαρέσει το πρώτο του τραγούδι στο βίντεο τρομερά, αγαπάω κι αδιαφορώ, έχει απίστευτο στίχο. καλό σου βραδάκι και καλό και ήρεμο ύπνο!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου