Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2008

Αρχή σοφίας, ονομάτων επίσκεψις..


Κύπρος:

- Η χώρα που εκδίδει διαβατήρια σε ισοβίτες.

Κύπριοι αστυνομικοί


- Οι άνθρωποι που θεωρούν κατόρθωμα να περικυκλώσουν το σπίτι του ισοβίτη μετά την απόδρασή του.

Κύπριοι γιατροί

- Οι άνθρωποι που νοσηλεύουν για οκτώ μήνες έναν ισοβίτη χωρίς να μπορούν να μας πουν τί το τόσο σοβαρό είχε η περίπτωσή του.

Κομμουνιστής πρόεδρος στην Κύπρο

-Ο άνθρωπος που δεν έχει πρόβλημα να ενισχύσει την "ρευστότητα" των τραπεζών με εναμισυ δισεκατομύριο λίρες.

Εθνικόφρονα κόμματα στην Κύπρο


- Οι οπαδοί της συνομοσπονδίας που ψήφισαν Ναι στο Σχέδιο Ανάν.

Ο κεντρώος χώρος της Κύπρου

-Οι δεξιοτέχνες του ρουσφετιού και οι πολιτικοί χάριν της πολιτικής.

-Οικολόγοι της Κύπρου

Διοργανωτές κατασκηνώσεων και συναυλιών

Κυπριακή εξωτερική πολιτική

-Η προσπάθεια των εκάστοτε κυβερνήσεων να κάνουν την Τουρκία και τους Τουρκοκύπριους να μην νιώθουν τύψεις.

Συνομιλίες για επίλυση Κυπριακού -Επιτροπές

-Γκρουπ θέραπυ.

- Η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Η αλεπού στο παζάρι.

- Η Κύπρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση

- Ο φτωχός συγγενής.

- Ανταποκριτές στα βραδινά δελτία ειδήσεων


-Άνθρωποι που έχουν την εντύπωση ότι είμαστε κουφοί.

(συνεχίζεται)

17 σχόλια:

Aceras Anthropophorum είπε...

Εξίασες τζιαι κάτι πολλά σημαντικόν. Έχουμεν εκκλησίαν για την οποίαν η άλγευρα έχει δικούς της νόμους. Η ολότητα είναι κάτω του 16% αφού 8% είναι πλειοψηφία τζιαι φκάλλει αρχιεπίσκοπον.

Aceras Anthropophorum είπε...

Xa τζιαι είπα σου. Βάλε μετριασμόν για να παντάς τες μούγιες.

Menelaos είπε...

Fonakse to pnevma tou papou agapi mou!! alithia pos to legane ekino to ergo?? orea i fotografia!!
ela ston papou. ela ston papou. aftos ta kani ola ke min kitas allou.

O RE TRELOKOMIOOOOOOO

Menelaos είπε...

ke na sou po. esi ti rolo exis di edo mesa. tin kapitana????

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Είπα κι εγώ να σταματούσες εδώ...

dokisisofi είπε...

Ακέρας τούτον εφύλαα το για μετά!! Επιφυλάσσομαι! Όσο για τον μετριασμό, δεν το νομίζω, κάποια σχόλια δίνουν έναν "αέρα εξοχής στο δωμάτιο" (απ'αυτήν που κολλά στις σόλες των παπουτσιών και καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή:D)

Λάκη, μεν με φοάσαι, εν σταματώ ( αν ήταν να σύρνουμε όποιου σιήλλου λάξει τζιαι που μια πέτρα τζιαι να χωννούμαστεν, θα εμεινίσκαμε στάσιμοι, εν νομίζεις;)

Μενέλαε, χαίρω πολύ, Δοκησίσοφη. Πώς από δώ? Πριόνισες το δέντρο του χρόνου, όλα εντάξει?:D

agapitekyrieimerologie.com είπε...

Χρόνια Πολλά.
ΘΕΐΚΟ! Ετύπωσα το,έδειξα το του φάδερ Tubemap τζιαι φκάλλουμεν σου το καππέλλο τζιαι οι θκυο με βαθκιάν υπόκλιση!

Μενέλαος είπε...

Το μωρούδι μου κάνει πάλι κανονικά κείμενα, για να του μιλήσουμε και να το γλουμπήσουμε με τα σχόλιά μας!! Πολύ θα σκούζεις μπέμπα μου αγκαλίτσα!! Τα άρθρα σου έχουν κάτι το μοναδικό πάντοτε!! Δείξε μου κι άλλα!!

dokisisofi είπε...

Σ'ευχαριστώ τούμπι, αλλά τα συγχαρητήρια ανήκουν στους πρωταγωνιστές οι αφηγητές του δράματος, που φροντίζουν κάθε δελτίο ειδήσεων να μας μένει αξέχαστο (από όλες τις πλευρές):PP

dokisisofi είπε...

Μενέλαε, δε θέλω να σε τρομάξω αλλά τα κάλαντα πλησιάζουν. Λουκανικάκι?

Μενελαος είπε...

Δε μαγαπάεις μωρούδι μου??? Θα κλαίει το μωγιάκι.

Μενελαος είπε...

Η Μπάααααρμπι, η διάααααασημη, η ντίιιιιιιβα!!

Μενελαος είπε...

Ελα κουκλάκι μου σε μένα να σου εφαρμόσω τη θεωρία!!

Διάσπορος είπε...

Δοκισισοφή καλό σου χρόνο.

Μενέλαος είπε...

Κουκλάκι μου γλυκό εσύ. Ελα να σε φιλήσω και να σε κάνω χαδάκια!! Καλή Χρονιά φατσούλα μου όμορφη ότι επιθυμείς και όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν!!

Μενέλαος είπε...

Μωγιούδι μου τα μπισκουτάκια σου. Σου έφερα και βασιλόπιτα και ήρθα να σου κάνω ποδαρικό!! Άτσε τη τσκούπα ετσί. Πολύ σαγαπώ κουκλάκι μου!! Έλα να σε γλουμπήσω μπεμπα μου, πολύ θα σκούζεις αγκαλίτσα. Για τον Ανδρέα και για το Βασιλιά Ριχάρδο...!! Κυρίααα!!!! Ο Κύριος!!!

Μενέλαος είπε...

Αλλο τυρί εσύ, άλλο τυρί εγώ!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου