Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2008

Τοξικά-ταξικά στα ψιλά των ειδήσεων

Τα παρακάτω λόγια είναι παρμένα από τα σχόλια ανταποκριτή-δημοσιογράφου ενός μεγάλου σταθμού στην Κύπρο, σ'ενα μεσημεριανό έκτακτο δελτίο ειδήσεων.

" Εδώ να αναφερθούμε στην ανθρώπινη διάσταση του δράματος και στις δύο πλευρές . Ο αστυνομικός είναι 38 χρόνων και έχει 3 παιδιά. Επίσης, να πούμε εδώ ότι ο πατέρας του δεκαεξάχρονου είναι διευθυντής τράπεζας και η μητέρα του ιδιοκτήτρια ξενοδοχείου. Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι είναι από καλή οικογένεια"

Και εγώ ερωτώ:

α) Είναι η οικογενειακή κατάσταση βασική πληροφορία για την κατανόηση των γεγονότων;
β) Αν το παιδί είχε φτωχούς γονείς αυτό θα σήμαινε ότι είναι από "κακή οικογένεια";
γ)Το ότι το παιδί είχε πατέρα διευθυντή τράπεζας αυτο το καθιστά αθώο; (σε καμιά περίπτωση δε λέω ότι και ένοχος να ήταν θα έπρεπε να πυροβοληθεί).

15 σχόλια:

Μενελαος είπε...

lipon kala pou ekanes to arthro gia na valoume ta pragmata se mia sira. sosta rotas stin a erotisi prosekse omos oti i erotisi sou ine genikevmeni. tha mou pis vevea giati to leo afto. den empistevome tetious astinomikous a priori. ta tria pedia ke i fisi tou epaggelmatos tou, xontroulis, me glob, stous dromous, simenoun ola mazi oti prokite gia ekseretika xamila kinonika stromata. tetioi anthropi xari sti dinami pou tous dini to kratos, kathos ke to glob, mporoun na bgazoun me asimanti aformi to axti tous se athoa pedia, me tin ipokrisia ton antieksousiaston. gia afto anoigoun tosa kefalia apo mat. briskoune mia aformi mesa se thola nera ke bgazoun to axti tous. mafti tin ennia i ikogeniaki katastasi krvi afti tin kathimerini ipokrisia, pou klidoni kathimerina oloena ke perissotero. den bgeni diladi ston aera. to misos ton xtipimaton me mpistolia, globs kai dakrigona den ine tixeo. tous xtipoun san na ine agria zoa.
safos apo tin alli ke tha simfoniso mazi sou oti i ikogeniaki katastasi ine ena anthropino kinitro pou eksigi to periballon ke ti skepsi ton anthropon, sterite omos logikis otan exoume na kanoume me teties athliotites. to fenomeno ine i arxi pollon pragmaton. de tha stamatisi edo. sti sigkekrimeni periptosi to na skiagrafis mia ikogenia sou dini to dikeo tou exontos, oxi to dikeo tou mi exontos. ke i kritiki afti pou kanoun den ine thema ikogenias, apla se kanoun sourotiri me oti broun mprosta tous. na giati i pedia ke i ithiki mporoun na valoun mia taksi se afto to kathimerino xaos stin epikinonia aplon anthropon. ke to kako ine pos oso to epaggelma ton astinomikon apaksionete toso afti tha ginonte gomaria. se alles xores to na teliosis astinomiki akadimia se kani enan diakekrimenoke apo tous ligous. me aristi fisiki katastasi, ekpedefsi, xronous ke gimnastiki, diatrofi, ta panta, akoma ke perifania. monon etsi mporo na dexto epemvasis astinomias ego. oxi na blepis astinomikous gomaria, zoa, pou trone xot dog ke dernoun. gia afto lipon tha po se olous aftous tous psixanomalous, OTI IPARXOUN PIO MEGALI PEKTES APO TOUS NOMOUS...

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Καλά τώρα, δίνεις σημασία στις μαλακίες που λένε οι δημοσιογράφοι;

Ανώνυμος είπε...

σαν γενικη αναφορα μενελαε δεν ειναι κακο..ομως τι κολλημα τζαι τουτο που εσιεις με την ταξικη καταγωγη..ξικολλα..
το οτι ο αστυνομικος ηταν [αν ηταν] απο λαικα στρωματα κλπ, δεν σημαινει τιποτε..ουτε ο ιδιος σαν ατομο ειναι το ζητημα..παγιδευμενος τζαι τουτος σε μιαν στολη που σχεδον σηκωνει το οπλο μονη της..
οσο για τους καλους αστυνομικους αλλων χωρων..ελεος..

κατα αλλα..το ακουσα τζαι εγω dokisisofi τζαι ιντα που να πεις..ακομα τζαι στην στιγμη της "κατανοησης" στα μμμε αναδυονται οι προκαταληψεις [εστω τζαι σε στυλ ενισχυσης της αποψης οτι ηταν απροκλητος φονος] που σε αλλες στιγμες οδηγουν στον καθημερινο ρατσισμο που σαν κλιμα γεννησε τον φονο...τζαι αλλους σαν τουτον..
για αυτο παει πιο βαθκια ο θυμος..

περαστικος

Μενέλαος είπε...

Δεν θα μου αλλάξεις τις τάσεις και τις προθέσεις ανώνυμε ούτε θα μου μάθεις την κοινωνία εσύ. Έχω δικά μου κριτήρια και εγώ αυτή τη βλαχιά και την παχυδερμία ξαναλέω δεν την εμπιστεύομαι.
GET A LIFE θα σου έλεγα καλύτερα γιατί πολύ κουβεντούλα κάνετε στο ημερολόγιο της Δοκησίσοφης και στη ζωή μου φαίνεται, την τρώτε από πίσω, ως συνήθως..

stalamatia είπε...

Το θέμα είναι να μην σκοτώνουν παιδιά ,δεν έχει καμία σημασία από που είναι ποιός είναι φτωχός πλούσιος.Αυτά λέγανε και εδώ λες και ο πόνος του γονιού θάναι λιγότερος ή μαγαλύτερος ανάλογα με τη οικονομική κατάσταση.Κάτι τέτοια είναι που με κάνουν να κλέινω την τηλεόραση την ώρα των ειδήσεων.Να είσαι καλά.

Menelaos είπε...

Εγώ δεν είπα ότι φταίνε φτωχοί και πλούσιοι, διάβασε την αρχή της δεύτερης παραγράφου να καταλάβεις. Εγώ είπα ότι γενικά έχουν απαξιωθεί, ότι ρίχνουν κλωτσιά και τα έχουν παρατήσει όλα και το αποτέλεσμα στην εν συνεχεία δράση τους είναι η κτηνωδία, η αγριότητα και η αδιαφορία και μάλιστα με συνθήκες γηπέδου (χοτ ντογκ)

Δοκησίσοφι είσαι το πολιτικό λουλούδι μου. Αγάπη μου γλυκιά, θέλω να γίνεις το Αγιοβασιλάκι μου αυτά τα Χριστούγεννα. Δεν είναι μοναδική η πολιτική μου ανωμαλία???

dokisisofi είπε...

Μενέλαε για να καταλάβω. ΄Λες " se alles xores to na teliosis astinomiki akadimia se kani enan diakekrimenoke apo tous ligousme aristi fisiki katastasi, ekpedefsi, xronous ke gimnastiki, diatrofi, ta panta, akoma ke perifania. monon etsi mporo na dexto epemvasis astinomias ego"
Δηλαδή θα δεχόσουν ένας απ'αυτούς να σκοτώσει ένα παιδί, γιατί δεν θα ήταν ένας τυχαίος μπατσος αλλά ένας περήφανος, υγιής , εκπαιδευμένος αστυνομικός; Το κράτος πίσω από τις τακτικές αυτές και τις κυβερνητικές πολιτικές είσαι σε θέση να τις διακρίνεις, ή το μόνο σου πρόβλημα είναι το "προφίλ ενός καλού μπάτσου";
Νομίζω πολύ σωστά αντέδρασε ο περαστικός και αυτό που είπες, ότι "πολύ κουβεντούλα κάνετε στο ημερολόγιο της Δοκησίσοφης και στη ζωή μου φαίνεται, την τρώτε από πίσω, ως συνήθως.." σου ταιριάζει γάντι.

Σταλαματία δεν αντιλέγει κανείς για το απαράδεκτο της εν ψυχρώ δολοφονίας ενός παιδιού. Και όχι μόνο παιδιού αλλά οποιουδήποτε πολίτη. Από την άλλη, το να καίγονται βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια, να καταληστεύονται αθώοι πολίτες είναι κι αυτό απαράδεκτο και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω με τίποτα. Το κάψιμο βιβλίων το βρίσκω το ίδιο απαραδεκτο με την ανθρωποκτονία.
Και το ότι δε βγαίνει κανείς να καταδικάσει ανοιχτά αυτές τις καταστροφές το βρίσκω επικίνδυνα ανεύθυνο, εξίσου απαράδεκτο με την αδυναμία του κράτους να επιδείξει την παραμικρή ευθιξία, να κηρύξει τη χώρα σε έκτακτη ανάγκη και να διενεργήσει εκλογές, ή τουλάχιστον να πετυχει εθνική ενότητα στο εσωτερικό καλώντας όλες από κοινού τις πολιτικές δυνάμεις.
Η κατάσταση εμένα μου μυρίζει εμφύλιο και ήδη έχουν βγεί οι ίδιοι οι πολίτες στους δρόμους για να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους και τις περιουσίες τους από τους καταστροφείς. Και τα ελλαδικά κανάλια, κάνουν δημοσκοπήσεις για τις προθέσεις ψήφου. Αν είναι δυνατόν....
Έχω την εντύπωση ότι ο πρωθυπουργός έπρεπε να αποδεκτεί τις παραιτήσεις τουλάχιστον (για να μην πω να παραιτηθεί κι ο ίδιος). Ίσως αυτό να εκτόνωνε κάπως την κατάσταση. Τώρα πάει..

Μενέλαος είπε...

Δοκησίσοφι είσαι πολιτικά ανώμαλη. Παραποιείς το λόγο μου σε σημείο ανεξέλεγκτο. Το μόνο που θα σου πω είναι πως πρόσεξε στον κόσμο αυτό, μήπως έχεις καρφωθεί μοιραία και ανεπιστρεπτί...!!

Μενελαος είπε...

Σε κάψανε στην αριστοκρατία φτηνιάρα πουτάνα??? Έχω κλείσει πολλά σπίτια και μπορώ να σου τσακίσω τα κόκαλα ξεφτυλισμένο σκουπίδι. Μέσα στα σκατά μεγάλωσες κοινωνικό κατακάθι, μέσα στα σκατά θα χτυπιέσαι και θα σφαδάζεις σε όλη σου τη ζωή στο όνομα της αριστοκρατίας ξεφτυλισςμένη πουτάνα!! Πηδάω κώλους!

dokisisofi είπε...

Sou pire mia ora na katalaveis ti eipa, na thimwseis kai na grapseis to deftero sxolio?
Eisai poli provlepsimos stis antidraseis sou telika. Kisirws sta ksespasmata kai stis vrisies tou pezodromiou pou ektokseveis. Se lipamai. EILIKRINA OMWS SE LIPAMAI.

Μενέλαος είπε...

Δεν πρόκειται να κάνω καμία τέτοιου είδους διαπραγμάτευση με σενάρια και παλαβομάρες. Κύριε δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάτε!!

tubemap είπε...

Δοκησίσοφη μου κι εγώ μύριζα εμφύλιο στην κατάσταση. Το αίμα των Ελλήνων σιγόβραζε κι ήρθε στο πιάτο η υπόθεση Αλέξης κι όλοι ήθελαν να πάρουν το κομμάτι τους. Αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, απογοητευμένοι του κράτους, κλεπτομανείς, βαριεστημένοι..ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ θέλουν να βγάλουν το "άχτι" τους εκμεταλλευόμενοι την αναρχία που επικρατεί τώρα στη χώρα.
Δεν ξέρω πώς θα καταφέρουν να κοπάσουν την κατάσταση κι ελπίζω αυτό να γίνει σύντομα γιατί το μόνο που έμεινε να καταστραφεί είναι ο Παρθενώνας, το "σύμβολο του λαμπρού, φλεγόμενου πολιτισμού" (όπως λέει και το Τσαρτελλούι στο μπλογκ της).
Τα όσα λέγονται περί οικογενειακής κατάστασης κατά τη γνώμη μου είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ γιατί το να είσαι π.χ. γιος δικηγόρου/καθηγήτριας ή πλασιέ/καθαρίστριας δεν σε κάνει λιγότερο μαλάκα ή λιγότερο άνθρωπο.
Αυτή η τάση μας να ορίζουμε το χαρακτήρα του ανθρώπου βάσει οικογενειακής κατάστασης απορρέει από μια, πολλών ετών, κομπλεξική τάση που έχουμε σαν λαός, να θεωρούμε "καλή" οικογένεια τη σπουδασμένη και την οικονομικά εύπορη. Και ταυτόχρονα, μια άλλη πιο ηλίθια τάση, να θεωρούνται τα παιδιά μιας εύπορης οικογένειας "κακομαθημένα κωλόπαιδα". Όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι απλά ασήμαντες.
Ας αφήσουμε το πνεύμα του Αλέξη ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με τους ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ λόγους της επανάστασης που γίνεται τώρα στην Ελλάδα γιατί ο μικρός δεν ήταν αιτία αλλά αφορμή.

Μενελαος είπε...

Δεν σου αρέσουνε οι περιπέτειές μας?? Κυριακή γλυκουλάκι μη μου τα αλλάξεις πάλι, κλαψ κλαψ. Αυτά τα Χριστούγεννα μωγιάκι μου θέλω να γίνεις το Αγιοβασιλάκι μου!!!

Μενελαος είπε...

Κυριακή γλυκουλάκι μου, μωγιούδι μου γλυκό, εσύ είσαι η κορούλα μου και εγώ ο μπαμπάκας σου. Πολύ σαγαπώ καλό μου κουταβάκι!!

Μενελαος είπε...

πωπω ζημιά!! υπάρχει άγριος φόνος και έχω αρχίσει και κυματίζω...!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου