Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2008

"Μικρά ανέκφραστα ζώα" του ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΦΟΣΤΕΡ ΓΟΥΑΛΑΣ (συνέχεια μετάφρασης)

Σ’αυτές τις πρώτες βδομάδες του φθινοπώρου, ένα κοινό που μεγαλώνει με κάθε σφουγγάρισμα του Νήλσεν, διακρίνει δύο ανταγωνιστικά ευάλωτες περιοχές στην δίδα Τζούλη Σμιθ από το Λος Άντζελες. Η μια έχει να κάνει με ζώα. Η Τζούλη είναι απλά ανίκανη να απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούν ζώα. Στο τέταρτό της γύρισμα, οι κατηγορίες στο διπλό Τζεοπάρν περιλαμβάνουν μαρσιποφόρα και τραγούδια με ζώα, και ένα φαρμακοποιός με φωτογραφική μνήμη ζορίζει την Τζούλη μέχρι και τον τελικό του Τζεοπάρντι, λίγο προτού τον διαλύσει ποντάροντας στο νούμερο παπουτσιών της Εύα Μπράουν.


Στο πέμπτο της γύρισμα ( και κανονικά το τελευταίο της, όπως προνοούν οι κανονισμοί-αν θα κατάφερνε να νικήσει θα τελείωνε με τον τίτλο της πρωταθλήτριας για πέμπτη συνεχόμενη φορά) η Τζούλη συνεχίζει ν’ανεβαίνει αντιμετωπίζοντας έναν εντυπωσιακά χοντρό ταχυδρόμο ονόματι Μπέρκελυ που ισχυρίζεται πως είναι ο συνιδρυτής του Καλιφορνέζικου παραρτήματος του Μένσα. Η τρίτη διαγωνιζόμενη είναι μια νευρασθενική (αλλά γοητευτικότατη- ο Άλεξ συνεχώς φτιάχνει την γραβάτα του) στενογράφο ονόματι Φούλλερτος, που σκουπίζει νευρικά τα χείλη της στο μανίκι της μπλούζας της). Γρήγορα η στενογράφος συγκεντρώνει ένα αρνητικό σκορ και γίνεται υστερικά ανυπόμονη κατά τη διάρκεια του δεύτερου διαφημιστικού διαλείμματος, αφού πείστηκε από τον κακεντρεχή, εκδικητικό και χαμηλόφωνο ταχυδρόμο ότι θα πρέπει πρώτα να πληρώσει στο Τζεοπάρντι τα 900 δολλάρια που έχασε για να της επιτρέψουν να φύγει από το πλατώ. Η Φαίη της εξηγεί στα γρήγορα εκτός αέρα, αλλά η γυναίκα δεν φαίνεται να έχει πειστεί. Συνεχίζει να κοιτά άγρια τις εξόδους την ώρα που η Φαίη τρέχει εκτός σκηνής και τα κόκκινα φώτα ανάβουν.

Ένα κουδούνι σημαίνει την έναρξη του Διπλού Τζεοπάρντι. Η Τζούλη, αρνούμενη να κοιτάξει κατάματα το κοινό, αρχίζει να κομπιάζει για λίγο προτού απαντήσει στον Άλεξ. Δημιουργεί κενά. Μόνο ο ταχυδρόμος κερδίζει χρήματα. Η Τζούλη συνεχίζει να προηγείται. Η Φαίη κοιτάζει την στενογράφο, η οποία προφανώς καταφέρνει να ανταπεξέλθει μόνο με μια τεράστια συνδρομή θελήσεως. Ο ταχυδρόμος πλησιάζει επικίνδυνα την Τζούλη.

Η Τζούλη κοιτάζει μ’ ένα βλέμμα δυσαρέσκειας και ανατρέχει τον πίνακα για αρκετά λεπτά, μέχρι και την τελευταία ερώτηση, «Αρχαία Ρώμη για χίλια: συγγραφέας του De Oratore που εκτελέστηκε από τον Οκταβιανό το 43 π.Χ». Το δάκτυλο της Τζούλη πατάει το κουμπί● κοιτάζει την στενογράφο. Τα μάτια του ταχυδρόμου κλείνουν στην προσπάθεια του να ανατρέξει δεδομένα. Το κεφάλι της στενογράφου σηκώνεται ξαφνικά. Κοιτάζει άγρια την Τζούλη και πάτάει το κουμπί για την ερώτηση «Ποιος είναι ο Τούλλιος». Επικρατεί σιωπή. Ο Τρεμπέκ κοιτάζει την κάρτα του. Κουνάει το κεφάλι του. Η στενογράφοες φτάνει τα 1900 δολλάρια και φαίνεται να υποφέρει από κάτι που θυμίζει σαν κατάληψη.



Η Φαίη παρακολούθεί την Τζούλη Σμιθ να πατάει τώρα το κουμπί και ψυθυρίζει στο μικρόφωνο ότι, παρόλο που ο Άλεξ ζητούσε προφανώς την απάντηση στην ερώτηση «Ποιός είναι ο Κικέρωνας», στην ουσία ένα Μάρκος Τούλλιος Κίκέρωνας, 106-43 π.Χ, ήταν ευρύτερα γνωστός τόσο ως Κικέρωνας όσο και ως Τούλλιος. Όπως ακριβώς συμβαίνει με το λιγότερο γνωστό όνομα του Αυγούστου που ήταν Οκταβιανός, τονίζει, δείχνοντας την κάρτα στα χέρια του παρουσιαστή. Ο Τρεμπέκ κοιτάζει την κάρτα του.
Η Φαίη φτάνει πετώντας στο δωμάτιο παραγωγής. Η απόφαση λαμβάνεται σε λίγα δευτερόλεπτα. Η στενογράφος παίρνει και τους βαθμούς και τα μετρητά. Σε μια στιγμή ενθουσιασμού, αγκαλιάζει την Τζούλη μπροστά στην κάμερα. Ο ταχυδρόμος διορθώνει το πέτο του. Η Τζούλη χαμογελά μ’ένα εκθαμβωτικό χαμόγελο. Ο Άλεξ, συγκινημένος φανερά, αναφέρεται στο πνεύμα ευγενούς άμιλλας στο οποίο υπήρξε μάρτυρας, εδώ, σήμερα. Ο Τελικός του Τζεοπάρντι, βρίσκει την Τζούλη να έχει κατατροπώσει τον ταχυδρόμο, ο οποίος έχει την εντύπωση ότι το πρώτο λογοτεχνικό έργο στην Ινδία γράφτηκε από τον Κίπλιγκ. Η προβολή χτυπάει τηλεθέαση 65%. Σχεδόν κανείς δεν προσέχει ότι η Τζούλη και η στενογράφος έχουν ανταλλάξει τηλέφωνα ενόσω τα τύμπανα ηχούν. Η Φαίη ακούει τον εξάψαλμο από τον Μάφι ντε Μοτ σχετικά με την τεράστια σημασία να ψάχνει κανείς όλες τις πιθανές απαντήσεις σε μια ερώτηση. Η σκηνή με την Τζούλη να πατάει το κουμπί για να διορθώσει την ερώτηση κάνει το “ Newsmakers” ξεχωριστή στήλη στο Newsweek.


Εκείνη τη νύχτα, ο βοηθός παραγωγής του Μέρβ Γκρίφιν, συγκαλεί επειγόντως έκτακτη σύσκεψη όλου του προσωπικού. Τα καλύτερα μυαλά της MGE διαβουλεύονται. Ο ΄Αλεξ έχει σταλεί για καφέδες και κόκα κόλες. Ο Γκρίφιν κάτι μουρμουρίζει στον άνθρωπο που είναι το δεξί του χέρι. Ο άνθρωπός του έχει ένα γυαλιστερό πρόσωπο και φοράει μαύρη περούκα. Γνέφει, σηκώνεται όρθιος.

« Δεν μπορούμε να την αφήσουμε να φύγει. Πολύ καλή. Πολύ καυτή. Έχει καταλήξει να είναι ολόκληρο το σόου. Κοιτάξτε αυτά τα δάκτυλα». Κουνάει επιδεικτικά τα δάκτυλα.

«Υπάρχουν και κανόνες ωστόσο» λέει η σκηνοθέτις. « Πέντε γυρίσματα, ο διαγωνιζόμενος ανίκητο,τότε έρχεται πίσω στην τουρνέ των πρωταθλητών τον Απρίλη. Ετήσιο γεγονός. Παράδοση. Άρτ Φλέμιγκ. Δικαιοσύνη απέναντι σ’ολους τους διαγωνιζόμενους. Μια δεοντολογική στάση τελοσπάντων»

Ο Γκρίφιν κάτι ψυθυρίζει στο αυτί του γυαλιστερού άντρα. Ο άντρας σηκώνεται ξανά.
« Έχει τ’αρχίδια για το έπαθλο» λέει ο γυαλιστερός άντρας στην σκηνοθέτιδα. « Το κορίτσι είναι σκέτη μαγεία. Τα δάκτυλα αυτά δεν λένε ψέματα. Οι άνθρωποι από το Triscuit προσφέρθηκαν να διπλασιάσουν το ποσό στις διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων, για όσο αυτή θα παραμείνει» Χαμογελάει με το στόμα μα όχι με τα μάτια όπως παρατηρεί η Φαίη. « Αϊ στο καλό Τζάνετ, θα μπορούσαμε απλά το αποκαλέσουμε “Το σόου της Τζούλια Σμιθ’ και να συνεχίσουμε να βγάζουμε παράδες»
«Τζούλη τη λένε» λέει η Φαίη.
«Σωστά».
Ο Γκρίφιν κάτι ψυθυρίζει στον άνθρωπό του.

« Χρειάζεται ο Μερβ να σας πεί ότι με αυτό τον τρόπο όλοι θα έχουμε εδώ ένα ουσιαστικό μισθό και κίνητρα για περαιτέρω επωφελήματα;» λέει ο γυαλιστερός άντρας, ισιώνοντας το κολανάκι του ρολογιού του. « Μια ευκαιρία να γίνουμε επιχειρηματικά ήρωες. Ηρωϊδες. Η MGE μια Κάμελοτ. Και εσείς, όλοι εσείς, ιππότες.» Κοιτάζει γύρω. «Προσέξτε το αυτό. Βασίλισσες. Αμαζόνες στην ψυχαγωγία!».
« Δεν μπορείς τόσο εύκολα να ξεφορτωθείς ένα 60% χωρίς μάχη», λέει η Ντη, που κάθεται δίπλα από την Φαίη, ρουφώντας κάτι, που φαίνεται στη Φαίη ότι είναι νερό. Η σκηνοθέτις ψυθυρίζει κάτι στο αυτί του Μάφι ντε Μοτ.
Επικρατεί σιωπή. Ο Γκρίφιν στέκεται όρθιος μαζί με τον άνθρωπό του. « Έχω δεί τις κασέτες και έχω εντυπωσιαστεί περισσότερο από ποτέ άλλοτε. Αυτή μου φαίνεται να είναι κάτι σαν φακός, σαν ένα φίλτρο το οποίο διαπερνά μια ακατέργαστη δύναμη που σε μερικές βιομηχανίες αφιερώνουν ολόκληρη τη ζωή τους στο να την εντοπίσουν και να εστιάσουν σ’αυτήν». Είναι ο Μερβ Γκρίφιν που τα λέει αυτά. Τα βλέμματα γύρω απ’το τραπέζι χαμηλώνουν. «Ποιά είναι αυτή η δύναμη;» ρωτάει ήρεμα ο Μερβ. Κοιτάζει γύρω. Αυτός και ο άνθρωπος του κάθονται ξανά κάτω.

Ο Άλεξ Τρεμπέκ, επιστρέφει με το πουκαμισάκι του, φέρνοντας αναψυκτικά.
Ο Γκριφιν ψυθυρίζει και ο γυαλιστερός άντρας σηκώνεται. « Ο Μερβ εννοεί ότι αυτή η δύναμη, κυρίες, κύριοι, είναι η ικανότητα των πραγμάτων να υπερβαίνουν τα εσωτερικά τους πραγματικά όρια και να μετατρέπονται, μέσα και από τα ίδια, σε νοήματα, συναισθήματα. Το κορίτσι αυτό δεν κλωτσάει απλά τα πράγματα στον κώλο. Το κορίτσι αυτό ενημερώνει το τρίβια με επιπλέον πληροφορίες. Το κάνει ανθρώπινο, κάτι που έχει σχέση με τη δύναμή της να του δίνει συναίσθημα, ζωντάνια, να το εξαγνίζει. Δίνει στο παιχνίδι μια ταυτόχρονη διαφάνεια και ένα μυστήριο το οποίο όλοι εδώ στην βιομηχανία αναζητούσαμε, για δεκαετίες. Ένα είδος ενότητας διαγωνιζόμενου μυαλού, καρδιάς, θάρρους, δακτύλων. Είναι, ή μπορεί να γίνει η ενσάρκωση των τηλεπαιχνιδιών. Είναι ένα μυστήριο.»
«Τί;Είναι σαν να λέμε θρησκεία;» ρωτά ο Άλεξ Τρεμπελ ανοίγοντας μια σόδα με τεντωμένο το χέρι.
Ο Μερβ Γκρίφιν του ρίχνει ένα παγερό βλέμμα.
Το πρόσωπο του Μερβ φωτίζεται. «Βλέπετε αυτό το παράθυρο;» λέει. «Εκεί θα πάνε οι κανόνες. Έξω απ’αυτό. Φέρνει το χέρι στην μύτη. « Μήπως ο ενσυνείδητος ψυχαγωγός παραιτείται- και λέγοντας παραιτείται εννοώ ότι αυτό μπορεί να σημαίνει-« λέει κοιτάζοντας την Τζάνετ, « εννοώ μήπως μένει προσηλωμένος σε κανόνες για το δικό τους μόνο καλό όταν ο κύριος σκοπός και η ίδια ιδέα της ύπαρξης αυτών των κανόνων βρίσκεται εκεί έξω και μέσα στις καρδιές κάθε καταναλωτή Trisquit σ’ένα κόσμο που μετριέται με το χρήμα;»



« Θα ήταν ασφαλές αν απλά απαντούσα όχι» λέει η Ντη κοφτά.
Ο άνθρωπος : « Λοιπόν το σχέδιο έχει ως εξής. Μένει μέχρι να κορεστεί. Δεν μπορούμε και δεν θα της δώσουμε στον αέρα καμμιά βοήθεια. Εκτός αέρα θα τυγχάνει οποιασδήποτε βοήθειας ο Μερβ ορίζει ως λογική. Την αφήνουμε να παίξει λίγο μπάλα, χαλαρώνουμε τα πράγματα στον πίνακα ερωτήσεων, όταν μας επιτρέπεται στρατηγικά, δίνουμε στους άλλους παίχτες μικρές ευκαιρίες. Της λέμε ότι θέλουμε να «παίξουμε μπάλα». Ο Ντε Μοτ εδώ είναι ένα από τα καρότα μας»
Ο Μαφι ντε Μοτ σκουπίζει το στόμα του με μια χαρτοπετσέτα. «Είμαι ένα καρότο;»
« Αν το κορίτσι παίξει μπάλα, τότε εσύ ντε Μοτ, εσύ θα αρχίσεις να βοηθάς το παιδί ναεξασφαλίσει το εισόδημά του. Πες της ότι έτσι θα έχει μια θέση στο MGE. Βάλτην από την εβδομηκοστή θέση στην εικοστή. Καπίτο; Πρέπει να παίξει μπάλα, μ’ένα καρότο σαν αυτό»


« Όλα της τα λεφτά τα στέλνει στο νοσοκομείο στο οποίο νοσηλεύεται ο αδερφός της» λέει χαμηλόφωνα η Φαίη, που κάθεται δίπλα από τη μαμά της.
« Νοσοκομείο;» ρωτά ο Μερβ Γκρίφφιν. «Τί νοσοκομείο;»

Η Φαίη κοιτάζει τον Γκρίφφι. « Το μόνο που μου έχει πεί είναι ότι ο αδερφός τηςείναιστην Αριζόνα σ’ενα νοσοκομείο επειδή έχει πρόβλημα να ζήσει έξω στονκόσμο»«Στον κόσμο;» ρωτά ο Γκρίφφιν. Κοιτάζει τον άνθρωπό του.

Ο άνθρωπος του Γκρίφφιν αγγίζει προσεκτικά την περούκα του, κοιτάζει τον Μάφφι. « Να ποντάρεις σ’αυτό Ντε Μοτ», λέει. «Αυτό, με τον νοσηλευόμενο αδερφό τελοσπάντων. Αν είναι καλό για P.R δές το και σαν P’d. Πάρε το κορίτσι κατα μέρος. Κάνε την να σου ανοιχτεί. Μίλα της για τους κανόνες και το το παράθυρο. Πες της ότι θα είναι εδώ για όσο αντέξει» . Μια σιωπή γεμάτη νόημα. «Πες της ότι ο Μερβ θα ήθελε κάποια στιγμή να γευματίσει μαζί της»

Ο Μάφφι κοιτάζει την Φαίη. «Εντάξει»
Ο Μερβ Γκρίφφιν κοιτάζει το ρολόϊ του. Όλοι σηκώνονται αμέσως όρθιοι. Τα χαρτιά διπλώνονται.
« Ντη» λέει ο Μερβ από την καρέκλα του, αγγίζοντας με το δάκτυλο τονκυνόδοντά του. « εσύ και η κόρη σου μείνετε για ακόμα λίγο, σε παρακαλώ»
«Άϊνταχο, νομίσματα, τρούφες, προστάτες άγιοι, ιστορικά κοκτεϊλ, ζώα, χειμερινά σπορτ, 1879, γαλλική επανάσταση, τραγούδια με φυτά, Τα ταλμούδ, ‘χαζομάρες για σένα’

Ένας διαγωνιζόμενος, στο γύρισμα δύο-ογδόντα-επτά, 4 Δεκεβρίου 1986, είναι ένας διοπτροφόρος έφηβος με ακμή και στενό στέρνο κάτω από ένα ξεθωριασμένο φανελλάκι με ζωγραφισμένο απάνω τον Μότσαρτ. Ισχυρίζεται στον αέρα ότι έχει εξετάσει το δυτικό ηλιακό ημερολόγιο με απόλυτο ισομορφισμό χρησιμοποιώντας τα ατομικά ρολόγια του U.S. Bureau of Time Meaurement στην Ουάσινγκτον. Κοιτάζει την Τζούλη από πάνω έως κάτω. Όλα τα κέρδη του, λέει, θα τα χρησιμοποιήσει ώστε να κάνει το όνειρο του πατέρα του πραγματικότητα. Το όνειρο του πατέρα του είναι να βρίσκεται σε ένα σπα, στην πίσω αυλή του σπιτιού τους στο Orange County, με ένα ελέφαντα σε κάθε πλευρά του σπα, με το μόνιμο καθήκον να ρίχνει νερό με την προβοσκίδα του.


« Θεέ μου πόσο είμαι κουρασμένος» . Ο Άλεξ περνά στην Φαίη μια σόδα και ένα χαρτομάντιλο στο τρίτο διαφημιστικό διάλειμμα. Πίσω από τον Άλεξ, η Φαίη βλέπει την Τζούλη, στο μικρό της έδρανο, να κοιτάζει το κοινό του στούντιο. Ο κόσμος στο ακροατήριο αναζητεί την προσοχή της.
Οι ελπίδες του αγοριού για ελέφαντες σβήνουν στον τελικό του Τζεοπάρντι. Ισχυρίζεται με πεποίθηση ότι η ισλαμική βδομάδα δεν προνοεί καμμιά αργία.
«Παρασκευή» ψυθυρίζει η Τζούλη.


Ο Άλεξ μετά τα τύμπανα, ζητά από το κοινό να προσέξει το ότι οι Καλιφορνέζοι ποτέ («ποτέ» τονίζει) δεν γυρνάνε ούτε να κοιτάξουν την ανατολή.
« Μόνο όσα αφορούν τον αδερφό της που δεν μπορεί να ζήσει στον κόσμο, μόνο αυτά θέλω» λέει ο Γκρίφφιν, πιέζοντας το μάγουλό του με ένα συνδετηράκι. Η Ντη βγάζει ένα απαλό ήχο συγκατανεύσης.
«Το παιδί είναι αυτιστικό» λέει η Φαίη. « Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα ήθελες περισσότερες πληροφορίες για ένα αυτιστικό άτομο»

Ο Μερβ συνεχίζει να απευθύνεται στην Ντη. « Ποιό είναι ακριβώς το πρόβλημά του. Υπάρχουν διαβαθμίσεις στον αυτισμό. Μπορεί να μιλήσει. Ποιά είναι πρόγνωσή του.Παθιάζεται. Μοιάζει με το κορίτσι αρκετά. Αυτά και άλλα πολλά.»
« Θέλουμε πλήρη αναφορά για τον αδερφό της Σμιθ» επαναλαμβάνει το αστραφτερό πρόσωπο του ανθρώπου του Μερβ.
«Γιατί;»
Η Ντη κοιτάζει στο χέρι της το αδειανό της ποτήρι.


« Το θέμα εδώ είναι», μουρμουρίζει ο Μερβ, « αν ο αδερφός μπορεί να χειρίζεται τα δεδομένα με τον ίδιο τρόπο που τα χειρίζεται αυτή». Περνάει το συνδετηράκι στο άλλο του χέρι. « Μήπως , όπως ακριβώς το θέτει η Φαίη, το ότι δυσκολεύεται να συνυπάρξει στον κόσμο, σε συνδυασμό με μια γενετική προδιάθεση» , παίρνει αναπνοή, « προσθέτουν κι άλλο αέρα μυστηρίου στην κατάσταση;» Κλιπάρει με τον συνδετήρα. « Μπορεί να κάνει αυτός ότι ακριβώς μπορεί να κάνει αυτή;»

« Φανταστείτε τις πιθανότητες» λέει ο γυαλιστερός άντρας. « Βλέπουμε πολύ μακριά μ’αυτό το θέμα. Μια διαπραγματεύση κλιμακωτή, σωστά; Σαν αυτή της Αντιγόνης ας πούμε. Αν πρόκειται κάποτε να διαλυθεί θέλουμε αυτός που θα την διαλύσει να είναι της ιδίας ολκής. Η δαπανηρή περίθαλψη του από την ανιδιοτελή του αδερφή είναι ήδη σπουδαίο P.R.»
«Κρύβει κανένα μυστήριο, αυτό θέλω να ξέρω» λέει ο Μερβ.
« Είναι αυτιστικός» λέει η Φαίη, κοιτάζοντας με γουρλωμένα τα μάτια . «Πράγμα που σημαίνει ότι προσπαθούν να τον μάθουν να μιλάει σωστά. Πως να μην παθαίνει σπασμούς όταν κάποιος γυρνάει να τον κοιτάξει. Μήπως σκέφτεστε να τον βγάλετε και στον αέρα;»

Ο άνθρωπος του Μερβ στέκεται κοντά απέναντι από το σκοτεινό παράθυρο του γραφείου. « Φανταστείτε την παράταση του μυστηρίου της κοπέλας και πέρα απ’αυτήν, αυτό είναι που εννοεί ο Μερβ. Το μυστήριο των άπειρων πληροφοριών, αυτό το μυστήριο είναι από μόνο του ένα καραγκιοζιλίκι που συνεχίζει να παρατείνεται. Μιλάμε για ένα γεγονός που ξεπερνά το συναίσθημα, μέσα ακριβώς από μια αλλαγή προσανατολισμένο στο συναίσθημα Φαίη»
«Μιλάμε για παράταση, γι’αυτό μιλάμε», λέει ο Μερβ. « Και όλοι οι δείχτες του Triscuiτ θα είναι ανεβασμένοι, μ’αυτήν τη υπόθεση»
Η Ντη παίρνει μια στάση απειλητική ενόσω στέκονται εκεί.
« Να θυμάστε κυρίες μου» λέει ο άνθρωπος του Μερβ συνεχίζοντας να κοιτάει έξω απ’το παράθυρο. « Είτε θα είστε μέρος αυτής της λύσης, είτε θα έχετε μερίδιο απ’τις συνέπειες». Καγχάζει. Ο Γκρίφφιν χτυπάει το γόνατό του.



Εννιά μήνες αργότερα και η Φαίη είναι πίσω στο γραφείο του ανθρώπου του Γκρίφφιν. Ο άντρας έχει τώρα άλλα μαλλιά. Της λέει:
« Δυο κουβέντες θα σου πώ μόνο, Φαίη. Μιλώ για το F.C.C και μιλώ και αναφέρομαι σε διαφορετικά τμήματα. Δεν χρειαζόμαστε, δεν χρειαζόμαστε επαναλαμβάνω, ούτε μια υποψία σκανδάλου. Δεν θέλουμε ένα σκάνδαλο του τύπου « Η ερώτηση των 64 χιλιάδων δολλαρίων». Έχω δίκιο; Έτσι σου λέω κι εγώ για F.C.C και ξεχωριστά τμήματα.
« Κάνεις καλή ερενητική δουλειά, Φαίη. Είσαι για μας ένας θησαυρός. Έχω προσωπικά ακούσει τον Μερβ να αναφέρει την λέξη θησαυρός παράλληλα με το όνομά σου».
« Δεν της δίνω τις απαντήσεις» λέει η Φαίη. Ο άντρας κουνάει το κεφάλι ζωηρά. Η Φαίη κοιτάζει τον άντρα. «Δεν τις χρειάζεται»
«Αυτό που σου λέω είναι να αφήσουμε την λερωμένη μας φωλίτσα μόνο σε προσωπικό επίπεδο» λέει ο γυαλιστερός άντρας. « Θησαυρός είτε όχι. Έτσι σου λέω , κράτα το ωραίο σου διαμερισματάκι, για το οποίο έχω ακούσει τόσα πολλά»

Αυτόν τον πρώτο χρόνο, τα ποσοστά σημειώνουν μια ύφεση, πράγμα σύνηθες. Καταφέρνουν όμως και ανεβαίνουν θεαματικά. Τα μερίδια του MGE τριπλασιάζονται τρεις φορές σε εννιά μήνες. Ο Άλεξ αγοράζει ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο που φοβάται να το οδηγήσει. Χρησιμοποιεί το λεωφορείο για να πάει στη δουλειά. Η Ντη και η υπεύθυνη κοπέλα για τις καρτέλες αποκτούν εξοχικές κατοικίες. Η Φαίη εξατάζει το IRA, με την βοήθεια του Μάφφι ντε Μοτ. Η Τζούλη μετακομίζει σ’ένα μπαγκαλόου στο Burbank, και συνεχίζει να τρέφεται με φρούτα και ξηρούς καρπούς, στέλνοντας όλα της λεφτά, αφού πληρώσει ελάχιστους φόρους, στο Palo Verde Ψυχιατρικό νοσοκομείο στο Tuscon. Απορρίπτει μια προσφορά για να κάνει εξώφυλλο στο People. Η Φαίη εξηγεί στους ανθρώπους του People ότι βασικά η Τζούλη είναι ένα άτομο εσωστρεφές.
Φτάνει στο σημείο όπου η Τζούλη δεν μπορεί να πάει πουθενά παρα μόνο μεταμφιεσμένη. Η Φαίη την βοηθά να επιλέξει μουστάκι και της εξηγεί γιατί δεν πρέπει να βάλει πολλή κόλλα.

Η τελική απόφαση από το αεροδρόμιο LAX σχετικά με το πλάνο του ταξιδιού έχει να κάνει με το εξής σενάριο: Ο γυαλιστερός άνθρωπος του Μερβ Γκρίφφιν, η σκηνοθέτις του Τζεοπάρντι! Τζάνετ Γκόνταρντ και ο κος Μελ Γκόνταρντ που φροντίζει για τα δικαιώματα των θυγατρικών εταιρειών του Screen Gems, επιβιβάζονται στο καινούργιο Piper Cup του γυαλιστερού άντρα, και ταξιδεύουν με ενδιάμεση στάση στην Τουσκόν στην Αριζόνα και απολαμβάνουν στην τριήμερη παραμονή τους εκεί, παρέα με ιπτάμενα μυρμήγκια, μαύρες αράχνες και μια απίστευτη κίνηση και συνεχή κορναρίσματα, τους τοξικούς καλοκαιρινούς μουσώνες.

(συνεχίζεται)

2 σχόλια:

Axis Mundi είπε...

πάρα πολύ καλό, θα περιμένω την συνέχεια!!!

dokisisofi είπε...

Το ξέρω, γι'αυτό το μεταφράζω. Αν βιάζεσαι για τη συνέχεια πήγαινε στο http://www.theparisreview.org/viewmedia.php/prmMID/2547
όπου το βρήκα κι εγώ.
Αν το θες απ'τα χεράκια μου, κάνε λίγο υπομονή γιατί έπηξα λίγο αυτόν τον καιρό.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου