Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2008

"Μικρά Ανέκφραστα Ζώα" του ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΦΟΣΤΕΡ ΓΟΥΑΛΑΣ (συνέχεια μετάφρασης)

Καλοκαίρι του 1985 και η Φαίη βρίσκεται στον τέταρτο μήνα εργασίας της στην ομάδα του «Τζεοπάρντι!», όταν μια γλυκομίλητη, παράξενα όμορφη νεαρή γυναίκα μπαίνει μέσα μ’ένα λερωμένο τζην σακάκι, ένα σακίδιο στον ώμο και ένα απόκομμα μιας αγγελίας στους Ταϊμς στο χέρι, όπου περιγράφονταν οι όροι ενός διαγωνισμού των MGE. Το κορίτσι λέει ότι ψάχνει το «Τζεοπάρντι» καθώς, όπως της έχουν πεί, έχει ένα κεφάλι γεμάτο γνώσεις. Η Φαίη της παίρνει συνεντεύξη και ιντριγκάρεται ευχάριστα . Το κορίτσι προκρίνεται με ευκολία αλλά όχι με ένα ιδιαίτερα μεγάλο σκορ στο κουϊζ γενικών γνώσεων CBE, στην κατηγορία εκείνη, στην οποία μονοπωλούν οι ερωτήσεις ζωολογίας. Ίσα που κατορθώνει η Τζούλη Σμιθ να περάσει στον επόμενο γύρο.


Σ’ένα μαγνητοφωνημένο κύκλο ερωτήσεων, με τις επιδόσεις ενός μελαχροινού ονόματι Σραϊνερ από το Εντσίνο και μιας βιβλιοθηκονόμου ονόματι Ρέντιγκ, (η οποία κρύβει τα λιγοστά της μαλλιά με μια φανταχτερή ξανθιά περούκα), να κινούνται οριακά, η Τζούλι παίρνει το παιχνίδι με διαφορά, αλλά έχει πρόβλημα στο να μιλήσει καθαρά στο μικρόφωνο ενώ δυσκολεύεται και στο παράδοξο εκείνο μέρος του «Τζεοπάρντι!» στο οποίο ο τηλεπαρουσιαστής λέει την απάντηση και ζητά από τον διαγωνιζόμενο να μαντέψει την ερώτηση. Η Φαίη δίνει για βαθμό στην Τζούλη ένα τρία στα πέντε. Συνήθως είναι τα τεσσάρια και τα πεντάρια που συνεχίζουν περνώντας στην επόμενη φάση. Αλλά, στον Άλεξ Τρεμπέκ, ο οποίος περνά τον περισσότερο χρόνο του παρακολουθώντας μέρος των οντισιόν, αρέσει το κορίτσι, ακόμη κι αν αυτή έχει απορρίψει την πρόσκληση του να πιούνε μαζί μια κόλα στα γραφεία της διεύθυνσης των MGE●και η Ντη Γκόνταρντ και ο Μάφι Ντεμότ επιλέγουν την Τζούλη ανάμεσα σε δεκαοχτώ άλλους, για ιδιαίτερη περαιτέρω αξιοποίηση. Κανένας από το προσωπικό ενός προγράμματος, το οποίο παλεύει να κρατηθεί στον ανταγωνισμό της αγοράς, δεν έχει καμιά αντίρρηση στην τακτική της θήρευσης ελκυστικών, νεαρών γυναικών διαγωνιζομένων. Κτλ. Η Τζούλη Σμιθ καλείται ξανά να συμμετάσχει σε κύκλο διαγωνιζομένων, κάπου στις αρχές του Σεπτέμβρη, το 1985.

(συνεχίζεται)

45 σχόλια:

dokisisofi είπε...

Απολογούμαι για τον αργό ρυθμό της μετάφρασης. Όποτε ξεκλέψω λίγη ώρα παίζω και μεταφράζω καμιά παράγραφο. Κι όσο μου πάρει. Πάντως κάτι μου λέει ότι θα ολοκληρωθεί Πρωτοχρονιά. Όπως τα ρεάλιτυ. (που τα θυμήθηκα άραγε;).
Καλό βράδυ.
(Δεκτές μεταφράσεις του κομματιού που έχει μείνει. Θα είναι μεγάλη μου χαρά. Μπορείτε να τις στέλνετε στο ημέηλ μου: oriannafalse@gmail.com, για να τις ανεβάζω-αν και θα μου στερήσετε μέρος της χαράς...αλλά η χαρά δεν είναι χαρά αν δεν μπορεί να μοιραστεί! είναι;)

Μενελαος είπε...

διάβασα τις οδηγίες στη φόρμα σχολίων, όμως η μαύρη βούλα(μαύρες βουλές) που τοποθέτησες στο κείμενο θίγει ένα πολύ σοβάρό θέμα. Ο κόσμος των σεναρίων και των παραγωγών είναι πολύ ευμετάβολος. Φαντάζεσαι λοιπόν στελέχη του σεναρίου σου, να εγκρίνουν και ακόμα χειρότερα να απορρίπτουν γυναίκες στρατηγικά, διότι δεν συμφώνησαν στις κολακευτικές τους ορέξεις? Και πόσο εύκολο είναι όπως είπα και πριν τέτοιες διαθέσεις να αποκτήσουν στρατηγικό χαρακτήρα και εκεί να δεις ένα μεγαλείο ανωμαλίας. Πολύ μαρέσει η καινούρια σου θεματική. Όσο αφορά το σενάριο, παρατηρώ ότι η Τζούλη επιβιώνει από μία μεγάλη μάχη, ή να το θέσω καλύτερα από ένα σκληρό αουτσάιντερ, που ταρακούνησε έντονα τα νερά αλλά δεν έφτασε έως το τέλος. Για φαντάσου επιπολαιότητα και πίκρα ταυτόχρονα!!

dokisisofi είπε...

den einai voula,
einai anw teleia

Μενελαος είπε...

Μωρή εγώ θα σε μαυρίσω άγρια ξετσίπωτη!! Κλαψ Κλαψ τι με λέεις γατουλάκι μου, δε μαγαπάεις?? Έλα να σε παραμυθιάσω κουτάβι μου να δεις τι θα σε κάνω μετά! Εσύ είσαι η κορούλα μου και εγώ ο μπαμπάκας σου, θα σε πολυγλουμπήσω κουταβάκι μου να κράξεις!! Κλαψ Κλαψ δε μαγαπάεις κουτάβι μου???

Μενελαος είπε...

Εσύ κρύβεις τον Ζαχαρία???

Μενελαος είπε...

Που το έμαθες τέτοιο ξεφτυλίκι τσαχπίνα γκέισα και μας λες και για άνω τελείες??? Φόρα το καπέλο σου!!

Μενελαος είπε...

Θέλεις να πάμε για φαγητό να λιχουδίσει το μωγιάκι???

dokisisofi είπε...

eisai sigouros oti diavases kala ti forma twn sxoliwn?

Ανώνυμος είπε...

Μενελαε πήγες ποτέ με γυναίκα;

Μενέλαος είπε...

Δοκησίσοφι ναι το ξέρω σου έχω γαμήσει τα σενάρια!! Από εδώ και στο εξής όταν τα βάζεις θα σχολιάζω και θα αναλύω επί του κειμένου!!

Ανώνυμε λαϊκίζεις επικίνδυνα. Ένας άντρας από το παρελθόν...

Διάσπορος είπε...

Δοκ

Ενσίνο, όι Εντσίνο (πόλη στην Καλιφόρνια)

Μενελαος είπε...

Ντέιβιντ Φόστερ Ουάλας, συγγραφέας. Ο τρόπος γραφής του, η σεναριογραφία και η ικανότητα του μυθοπλασίας με την οποία χειρίζεται το γραπτό λόγο, είναι κατά βάση παραστατικός, απροκάλυπτα άμεσος και μάλιστα με έντονες πινελιές περιγραφικής έκφρασης. Η προβληματική του συγγραφέα κινείται μέσα σε ένα ιδιαίτερα φαντασμαγορικό πλαίσιο Χολυγουντιανής δυναστείας καθώς δεν λείπουν και είναι διάχυτες οι αναφορές στο κείμενο του παρασκηνιακού και εσωτερικού κόσμου των παραγωγών, κάτι σαν τη λάμψη της Δυναστείας...! Η ανταπόκριση και το κοινό που περιβάλλει τη συγγραφική δραστηριότητα του Ουάλας μπορεί εύκολα να εντοπιστεί και να διαμορφωθεί μέσα από τα κείμενά του, ως το κοινό που εκτιμάει τη σεναριακή ποιότητα. Στα σενάρια του συγγραφέα διακρίνεται έντοναη ερευνητική αφήγηση, το ξεδίπλωμα του σεναρίου μέσα από παράληλες εικόνες και πολυμορφικές εκφράσεις που δεν συνδέονται απαραίτητα σεναριακά ή λογοτεχνικά μεταξύ της. Τούτη η κατανεμητικότητα στο γραπτό λόγο του συγγραφέα δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να ανοίξει τις πύλες της φαντασίας του και της δημιουργικότητας του και να εκφραστεί μέσα από τα κείμενα αυτά, στην προσπάθεια του να αποδώσει στο κείμενο συνοχή και πολυπλοκότητα. Κλείνω λέγοντας πως τέτοιες συγγραφικές δραστηριότητες πρέπει να προβληματίσουν έντονα τους αναγνώστες, διότι απομακρύνονται από την παραδοσιακή πύρινη συγγραφή, προβάλουν το δημιουργικό λόγο και ίσως κρύβουν τα συγγραφικά μυστικά του μέλλοντος!! Καλή συνέχεια Κυριακή!

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Καλέ, τον κολαούζο τι τον θέλεις;

Μενέλαος είπε...

γαντάκια όμορφα, τηλεόραση σπαστικού και Χίου Γκραντ!!

dokisisofi είπε...

anwnime, sou apantise o kakomoutsounos kai tha ithela na min to sinexiseis

Menelae, einai diko sou to keimeno?

kakomoutsoune poso sixna kata ti diarkeia mias meras sinodeveis to "kale" sou me "ax"?
(plakose to stroumfoxwrio)

Diaspore, efxaristw, spevdw na to diorthwsw!

Μενέλαος είπε...

Δοκησίσοφι ναι, είναι η αντίληψη μου από αυτά που διαβάσα στα τελευταία σου άρθρα σχετικά με σενάρια, αν και την έκφραση τη σχετική με τα κενά συνοχής αν θυμάμαι την πήρα από εσένα!

Να προσθέσω βέβαια στο σχόλιό σου στον ανώνυμο, πως άλλο πράγμα είναι τα άσχημα σχόλια και άλλο πράγμα η πολιτική.

dokisisofi είπε...

Λέγοντας ότι "Τούτη η κατανεμητικότητα στο γραπτό λόγο του συγγραφέα δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να ανοίξει τις πύλες της φαντασίας του και της δημιουργικότητας του και να εκφραστεί μέσα από τα κείμενα αυτά, στην προσπάθεια του να αποδώσει στο κείμενο συνοχή και πολυπλοκότητα"
αναφέρεσαι στην πράξη της κριτικής;
της ερμηνείας; της μετάφρασης; την μίμηση του τρόπου γραφής από άλλους συγγραφείς;
σε τί ακριβώς αναφέρεσαι;

Εγώ απλά να σου πώ ότι αυτό που λές το ένιωσα στο πετσί μου μεταφράζοντας απλά και μόνο (απλά και μόνο;) το κείμενο.

Καλό σου βράδυ.

Μενέλαος είπε...

Αναφέρομαι στην απόδοση συνοχής...!! Στον τρόπο με τον οποίο ο αναγνώστης θα κάνει κατανοητό το κείμενο κατά τη διακοπή της συνοχής του με δημιουργικές μεθόδους!!

dokisisofi είπε...

Οι παλινδρομήσεις στην αφήγηση και τα κενά που σκόπιμα δημιουργεί ο συγγραφέας δημιουργούν όντως μια συνοχή. Και να φανταστείς ότι πρόκειται για άτομα που συνδέονται κάπως το ένα με το άλλο στην πορεία της ιστορίας. Πού να δείς τί γίνεται με μάστορες του είδους στον κινηματογράφο, όπως ο Ιναριτού, όπου η συνοχή αφορά διαφορετικά σενάρια με διαφορετικούς πρωταγωνιστές με την τράπουλα των σκηνών να ανακατεύεται αδιάκοπα!!

Αλλά στον Γουάλας λειτουργεί πολύ και η περιγραφή προσώπων και χώρων και η επιλογή λέξεων δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαία, με τους υπαινιγμούς να δίνουν και να παίρνουν σε γλωσσικά παιχνίδια (εδώ δυστυχώς η πράξη της μετάφρασης είναι άχαρη).
Όλοι οι κώδικες έχουν την χάρη τους!

Μενέλαος είπε...

Επιτέλους αποκαλύφθηκε το πόρισμα του κάφρου!! Η αγελάδα χοροπηδάει!!

Διάσπορος είπε...

α) Δοκ, Για τον Wallace η περιγραφή είναι απλά ένα όχημα, δέν είναι ο τελικός σκοπός του να μεταφέρει εικόνες με πολύπλοκο τρόπο που δεσμεύει τον αναγνώστη σε μια δυαδικότητα συμβιωτική. Σκοπός του είναι να τυλιχτεί τη ρίζα της γλώσσας ως μέσο έκφρασης πολλαπλών επιπέδων έκφρασης. (Εσυζήτησα το με τη γυναίκα μου μετά που σε διάβασα)


β) Μενέλαε, ώσπου φέρεσαι σαν το μωρό το χυδαίο που δέν έχει φίλους ή το ψυχοπαθή που κάμνει επιθέσεις σε γυναίκες, δέ σε παίρνουμεν σοβαρά. Σταμάτα σε παρακαλώ γιατί το cyberstalking είναι έγκλημα και έχεις πεί πράγματα που (τουλάχιστον στην αμερική) σε βάζουν στη στενή. Τί εννοείς με τούτα που λές της Δοκισισοφής; Μιλας για sexual assault συνέχεια. Να σε πάρουμε αρκετά σοβαρά για να το πάρουμε πάρακατω δηλαδή;

Μενέλαος είπε...

Διάσπορε το παιχνιδάκι σου το επίφοβο όχι σε εμένα. Πρώτον δεν θα μου μάθεις εσύ την Αμερική. Δεύτερον δεν κατάλαβα ποιοι είναι οι πολλοί και ποιος είναι ο ένας. Εκανες το τραγικό λάθος να πιστέψεις ότι ο κόσμος αυτός είναι δικός σου. Είσαι έξω από αυτόν τον κόσμο διάσπορε. Δεύτερον το ηλεκτρονικό έγκλημα κρύβει μία πολλή μεγάλη διαβάθμιση που ορίζει τι είναι έγκλημα και τι όχι. Και επειδή σε πηδάω σου λέω ότι υπάρχουν πιο μεγάλοι παίκτες από το νόμο σκουπιδιάρη. Τέλος δεν κάνω ποτέ επιθέσεις σεξουαλικού περιεχομένου. Μιλάω απλά και ελεύθερα όπως θα μίλαγε ο καθένας φορώντας μία φόρμα η μια πυτζάμα. Τι συμβαίνει λοιπόν σου τρώνε το κεφάλι?? Οι γυναίκες που φαντάζεσαι βρίσκονται σε άλλη ομάδα, όχι στη δική σου! Και στα μάτια μίας γυναίκας όσο συνεχίζεις εγώ θα σε πηδάω στον κώλο κοινωνικό κατακάθι!!

Ανώνυμος είπε...

αμαν σας λαλω εγώ ο τύπος δεν επηε ποτε με γυναίκα (το πολλην να τον τρωει που πίσω) και ειναι στερημενος επιατε με που την μουτσούνα. Τραβάτε τωρα με τον στερημενο, τον σχιζοφρενή να σας ταράσσει τα έκκεντρα.
ΓΚΟΟΥ ΟΝ ΜΕΝΕΛΑΕ!ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

Διάσπορος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διάσπορος είπε...

To message έπιασες το Μενέλαε.

Back off.

Μενελαος είπε...

Διάσπορε θεωρητικά και αλληγορικά ίσως και να έχεις δίκιο και απλά να εμφανιστούν τραγικές κρίσεις και τραγικά αδιέξοδα. Από την άλλη δεν είναι τρόπος αυτός!! Πάντως εγώ διατηρώντας το μυαλό στο κεφάλι μου και την ακεραιότητα των σκέψεών μου, είμαι μαζί σου!!

Δοκησίσοφι, Κυριακή, Οριάννα, εσύ είσαι το μικράκι μου, το τουλουμπάκι μου. Γενικά αρχίζω να ψάχνομαι!!

Μενέλαος είπε...

Ανώνυμε για εσένα δεν υπάρχουν γυναίκες. Σε έχω καρφώσει στον έρωτα!!

Μενέλαος είπε...

Δοκησίσοφι ποια είναι η σειρά μου??

Ανώνυμος είπε...

Μενέλαε μας έχεις βεβαιώσει πια ότι:
1. Δεν ξέρεις να διαβάζεις. Αν ήξερες θα διάβαζες το σημείωμα της dokisisofis πριν τα σχόλια "Προσπαθήστε να μένετε εντός θέματος και να μη βρίζετε τους υπόλοιπους (χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο στον οποίο πρέπει να αναφέρεστε)." Και μην μου πεις ότι δεν βρίζεις, γιατί οι χυδαιότητες που είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε μετρούν περισσότερο από βρισιά.

2. Είσαι πολύ στερημένος σεξουαλικά και παρόλο που πρέπει να βρεις τρόπο να το ξεπεράσεις, πίστεψε με υπάρχουν πολλοί άλλοι, το να γίνεσαι δημόσια γελοίος απλά θα σου αυξήσει το πρόβλημα σου στο τέλος της μέρας. Αυτό βέβαια δεν με αφορά, δεν είμαι επίδοξος ψυχολόγος, αλλά απο την στιγμή που γράφεις δημόσια μου δίνεις το δικαίωμα της απάντησης. Απο την πολύ συχνή και μόνο χρήση της λέξης "πηδώ" σε όλους τους χρόνους μπορεί κάποιος άσχετος να καταλάβει πόσο στερημένος είσαι γενικώς στον τομέα αυτό. Το κακό είναι ότι έχεις και το μπλογκ σου συνδεδεμένο, και έγινες δημόσια γνωστός πιο είσαι και πόσο πρόβλημα έχεις. Εγώ δεν θα σου πω Back off. Εγώ θα σου πω F..k off και άφησε μας ήσυχους.

3. Το αποθημένο που βγάζεις πάνω στην dokisisofi, αν πλέον είναι προσωπικό το θέμα μεταξύ σας και πάλι δεν με ενδιαφέρει, μπορείτε να το λέτε in private.

4. Είμαι σίγουρος ότι οι απαντήσεις αυτές μπορεί και να εξιτάρουν το μυαλό σου, με τόση προσοχή ξαφνικά στραμμένη πάνω σου, αλλά πίστεψε με you are a sick man.

Dokisisofi αν δεν κάμεις κάτι δραστικό σημαίνει you deserve each other οπόταν να το ξέρουμε όσοι σε διαβάζουμε και να αποφασίσει ο καθένας τι θα κάνει. Τα αρρωστημένα και τις χυδαιότητες του κάθε Μενέλαου δεν είμαστε πάντως αναγκασμένοι να τα ανεχόμαστε. Ιδιαίτερα όταν όχι μόνο δείχνεις ότι δεν σέβεσαι τον εαυτό σου με την όλη κατάσταση, αλλά δεν σέβεσαι και τους αναγνώστες του μπλογκ σου και επιτρέπεις να εμπλέκονται κι αυτή στην όλη αρρωστημένη προσωπικότητα του Μενέλαου.

Βάλε όρια dokisisofi.

(ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2)

Μενέλαος είπε...

Δεν έχεις καταλάβει ότι λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο. Δεν είναι η δική σου ομάδα κατακάθι είναι η δική μου. Ο κόσμος αυτός δεν είναι δικός σου. Τα σχόλια μου πάντα έπονται αυτών που διαβάζω. Όταν θα σταματήσω να διαβάζω το σκουπιδαριό σας γιατί σας έκαψε η αριστοκρατία, τότε θα σταματήσω και εγώ να απαντώ. Ξαναλέω ότι απαντώ, δεν ξεκινώ εγώ τέτοιο διάλογο. Και μην πιάνεις στο στόμα σου τα μπλογκς μου. Είμαστε από άλλους κόσμους σκουπιδιάρη!!

Μενέλαος είπε...

Να ξέρεις ότι τον τελευταίο λόγο τον έχω εγώ. Αν δεν συνεχίσω να διαβάζω επόμενα σχόλια δεν θα συνεχίσω την οποιαδήποτε επιθετική συμπεριφορά. Η ουσία είναι ότι ο καθένας έχει την ελευθερία να ακολουθήσει τον δρόμο του. Μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εκ του μη όντος. Δεν είσαι εσύ αυτός, είμαι εγώ!! Τα σχόλια μου είναι καλόβουλα προς τη Δοκησίσοφι με σκοπό να βάλουμε εδώ ένα τέλος όλοι μαζί σε αυτό το σκηνικό. Κοίτα όμως πρώτα πόση δύναμη έχεις, τι καρπούς σου απέδωσε εσένα τον ίδιο η ζωή και μετά κάνε κοινωνική κριτική. Εγώ θα ξαναπώ με ευγενικό πνεύμα ότι ο κόσμος αυτός δεν είναι δικός σου. Μην προσπαθείς να υποκινήσεις και μάλιστα με συμπεριφορές γυναικών που απορώ πως έβγαλες τέτοια συμπεράσματα. Αν νομίζεις ότι ο κόσμος είναι αυτά που διαβάζεις και αυτά που βλέπεις στην τηλεόραση, τότε μάλλον εσύ είσαι ο ψυχοπαθής. Γράφω αναλυτικά και ευγενικά για να μην δημιουργηθούν οι οποιεσδήποτε περαιτέρω παρεξηγήσεις. Πάντως σου εύχομαι να βρεις την ελευθερία που επιδιώκεις, αν την βρεις ποτέ με τέτοια κριτική και τέτοιο λόγο που έχεις. Γίνε πρώτα εσύ η άρχουσα τάξη και μετά ξεκίνα πόλεμο και κριτκή πατήρ πάντων. Αν νομίζεις ότι αυτός είναι ο κόσμος και αυτή είναι η ελευθερία που θα αποκτήσεις συνέχισε. Ο κόσμος και η παιδεία του κόσμου σου λέω ότι δεν δείχνει συμπόνια, με την καλή έννοια. Ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις?? Μία εσύ, χίλιες εγώ! Δέκα εσύ, ένα εκατομύριο εγώ. Εύχομαι να με καταλαβαίνεις. Θεωρώ λοιπόν ότι αν κάποιος δεν συνεχίσει το θέμα έληξε εδώ. Όποιο και αν είναι το μονοπάτι που θες να ακολουθήσεις καλή τύχη. Δεν θα δωθεί σε αυτό το διάλογο περαιτέρω συνέχεια εκτός νέων εκπλήξεων!! Αν βρεις ποτέ τέτοια ελευθερία, εδώ είμαστε να μας διαψεύσεις, πρόσεξε μόνο μην είναι αργά για αυτό! Οτι επιθυμείς!!

dokisisofi είπε...

Διάσπορε και ανώνυμοι, με συγκινεί η στάση σας να με υπερασπιστείτε, αλλά ειλικρινά μου ακούγεται ειρωνικό να ζητάτε από εμένα μετριασμό σχολίων "για να σεβαστώ τον εαυτό μου και σας", την ίδια στιγμή που όλοi ποιούσατε την νύσσα όταν αδικαιολόγητα τύγχανα μετριασμού, αποκλεισμού και εξύβρισης σε άλλα μπλογκς. (και δε μου δινόταν ο λόγος καν για να απαντήσω-συνήθως επιχειρηματολογώ και για τους χαραχτηρισμούς και για τους λόγους που τηρώ μια στάση).

Το βρίσκω υποκριτικό τώρα εκ μέρους μου να βάλω μετριασμό και λογοκρισία και παράλληλα, υποκριτικό εκ μέρους σας να παριστάνετε τους προστάτες. Κι ας μην κατηγορηθώ ότι είμαι αχάριστη και ότι δεν θέλω "φίλους" απλά επικεντρώνομαι στη λέξη "συνέπεια".
Δεν μπορώ να ορύομαι για το ότι μου στερούν τον λόγο και να κάνω κι εγώ το ίδιο. Είστε μεγάλα παιδάκια και θα πρέπει να μάθετε να κολυμπάτε χωρίς σωσίβια και να τολμάτε να μπαίνετε στη φωτιά και να εκφράσετε χωρίς φόβο και τρόμο την άποψή σας. Δεν μπορώ να κάθομαι με ένα πυροσβεστήρα να καθαρίζω για σας. Η ζωή θέλει κότσια και ευχαριστώ που τα έχετε (τα σχόλια σας το αποδεικνύουν έστω και των ανώνυμων).

Όσο για τις προσβολές του Μενέλαου και του κάθε Μενέλαου, ας τις αφήσουμε για να τις διαβάζουν κάποιοι και να χαίρονται. Να πω απλά ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους που περιμένουν από τα σχόλια άλλων ( που περιλαμβάνουν βρισιές ή έπαινους ή και ψυχολογικές αξιολογήσεις) να τους υποδείξουν ποιοί είναι και τί αξίζουν. Καλώς ή κακώς. Έτσι δε φοβάμαι κανέναν ότι κι αν πεί γιατι το εγώ μου δεν κρέμεται από την κρίση κανενός.

Όσο για τα ελατήρια του Μενέλαου δεν είμαι κι εγώ σε θέση να τα ξέρω, πήρα ένα σχετικό μέηλ από Ελλάδα τις προάλλες, που έκανε λόγο για συντονισμένες προσπάθειες του λεγάμενου να κλείνει ΄μπλογκς που διευθύνονται από γυναίκες (ανάγκασε 3 να τα κλείσουν και 2 να βάλουν μετριασμό) και είναι επικίνδυνος "ψυχάκιας",( αν δείτε απο τη μια υποτιμά τις γυναίκες με σαλιαρίσματα και γλυκόλογα υποβιβαστικά αλλά και βρισιές, και από την άλλη με έχει, εδώ και ενάμισι χρόνο, βάλει στόχο στην κενή και ΄μίζερη του ζωή. Γιατί πολεμάς με τόσο μένος κάτι το οποίο θεωρείς ότι δεν σε απειλεί;). Του έχω γίνει εμμονή άθελά μου, και δεν φταίω που τον εξουσιάζω σε βαθμό που να νοηματοδοτώ ολόκληρή του την ύπαρξη και να μου αφιερώνει τόσο πολύ χρόνο από η ζωή του. Δεν ευθύνομαι για τίποτα .

Δεν ξέρω τί ισχύει, δεν είμαι ψυχίατρος, αλλά ο συγκεκριμένος εδώ και ενάμισι χρόνο που γράφει τα ίδια πάνω κάτω και στα μπλογκς και σε μέηλ του προς εμένα, χωρίς ειρμό και συνοχή. Όταν είχα κλείσει το μπλογκ λάμβανα γύρω στα 10 ημεηλ την ημέρα και τώρα που έχω μπλογκ 5 ημέηλ την ημέρα μέσο όρο. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ. Προσπάθησα να του μιλήσω ανθρώπινα, να τον προσεγγίσω απαντώντας του στα μέηλ,φαινόταν να ανοίγει ένας διαύλος επικοινωνίας και μετά τα ίδια.
Ξέρω, λένε ότι " οι εχθροί σε θυμούνται συχνότερα απ'τους φίλους" αλλά δεν του έχω κάνει κάτι για να με θεωρεί εχθρό. Εκτός κι αν στην κοσμάρα του έχει βρεί δικούς του λόγους μές την δική του λογική. Σε κάποιο του ποστ στο μπλογκ του λέει και το σενάριο δράσης του και αποκαλύπτεται. Αλλά δε θα ασχοληθώ (έχω άλλα σοβαρότερα πράγματα να κάνω απο το να κάθομαι συνέχεια στο ιντερνετ να ασχολούμαι.
Ουφ! Βαρέθηκα να μιλώ για τον Μενέλαο.
Καληνύχτα...

Μενελαος είπε...

Δοκησίσοφι μάλλον έχεις τρελαθεί τελείως!! Καλή σου νύχτα!!

Μενελαος είπε...

Εγώ απλά θα επιμείνω στο δικό σου ηλεκτρονικό ημερολόγιο χωρίς άλλη παρεμβολή από το δικό μου...
ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...εδώ είμαστε να αισθανθείς ξανά γλυκά και ομορφα...

Μενελαος είπε...

Δοκησίσοφι σου ξαναλέω πρέπει να ξεχάσεις αυτούς που σου έμαθαν τέτοιους συσχετισμούς. Μιλάω για εσένα, μιλάω μαζί σου, βάζω φωτογραφίες στα μπλογκς μου και εδώ βλέπω ότι παραποιείς την πραγματικότητα σε σημείο τρομοκρατίας!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΞΕΧΝΑ ΤΟ!! Δεν είναι δυνατόν να μας αναβιώνεις μετά από χρόνια την παλαβομάρα ορισμένων. Εσύ είσαι η μοναδική υπεύθυνη για αυτό που γίνεται στο μπλογκς σου. Οι ρόλοι ανα πάσα στιγμή αλλάζουν!! Σου ξαναλέω πως πρόκειται για παρελθόν!! Ξέχνα αυτό το ερωτικό και πολιτικό σενάριο!! Είναι χωρισμένοι οι γονείς σου και θα τα βγάλεις πέρα?? Σου θυμίζω απλά το άρθρο σου!! Αγάπη χρειάζεσαι. Καλή σου νύχτα.

Μενελαος είπε...

Μας αφήνεις να γράψουμε. Δεν γράφουμε μόνοι μας...

Μενελαος είπε...

Δοκησίσοφι το τουλουμπάκι είναι υποβιβαστικό??? Από σήμερα έγινες η προσωπική μου τουλούμπα!!

Μενελαος είπε...

Και θεωρώ ότι αυτό το εντός θέματος είναι και λίγο παράδοξο με το δικό σου ιστορικό!! Σκανάρεσαι!

Διάσπορος είπε...

Ok Dok
έχεις δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Ο μενέλαος όταν ήταν μικρός κτύπησε άσχημα στο κεφάλι. Οι γιατροί έκαναν ότι μπορούσαν. Για τα υπόλοιπα μονο ο θεός.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει dokisisofi
είσαι εξηγημένη.
Το εκτιμώ

(ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2)

Μενέλαος είπε...

Δοκησίσοφι, Κυριακή, Οριάνα, θέλεις να με πάρεις αγκαλίτσα να με χαϊδέψεις σα μικρό κουτάβι???

Μενέλαος είπε...

Κυριακή ξέχνα αυτό που είπα για τα ημερολόγιά μου. Θα σου φτιάξω κάποια πρώτα άρθρα, πραγματικά γλυκά και όμορφα για να ξεχάσεις τελείως ότι σε πόνεσε...

Διάσπορος είπε...

...και σου απολογούμαι πολλά. Έχεις ένα τρόπο να βλέπεις μακρυά. Σου ξανααπολογούμαι.

dokisisofi είπε...

συγχωρεμένος:))

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου