Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2008

Αυθυποβολές

"PERFER ET OBDURA!
DOLOR HIC TIBI PRODERIT OLIM"

23 σχόλια:

Διάσπορος είπε...

Τί έπαθες τζιαι πετάσσεις Οβίδες;

Μενελαος είπε...

Είσαι τρελοκομείο!!

Μενελαος είπε...

Που τον έμαθες τον Τίμπι κατίνα των5 ηπείρων???

Μενελαος είπε...

Έλα κουκλάκι μου να κοιμηθούμε, έλα κοντά μου μικρή μου Χάιντι!!

dokisisofi είπε...

xaxaxaxaxaxaxxaxaxaxa

to tibi einai proswpiki antwnimia
looooooooooooooooooooooooool

e menelae otan to epilegeis na miliseis asxeta einai kalitera.


Diaspore den einai ovides. Einai protropes gia ti stasi mas meta apo mia fourtouna.

agapitekyrieimerologie είπε...

Per aspera ad astra...

Μενελαος είπε...

Το φυτό αγάπη μου, το φυτό και πολύ χουζούρεμα ;)

dokisisofi είπε...

as gelasw latinisti

hic haec hoc...

ελληνοκύπριος είπε...

Αδιόριστη φιλόλογος;
Πες μου νούμερο να σου πω πότε θα διοριστείς. Έχω στα χέρια μου στατιστικά αφυπηρετήσεων κτλ.

dokisisofi είπε...

είμαι το νούμερο 8
με ξέρουν όλοι με αυτό

ελληνοκύπριος είπε...

εγώ σοβαρομιλώ κι εσύ κοροιδευεις. είσαι σκέτο νουμερο. μετά απορείς που σου σβηνουν σχολια.
πε μου κατά προσέγγιση 50 αριθμών. από 400 μέχρι 450 ας πούμε. αν δε θελεις ενταξει. μεινε άνεργη και μίζερη

dokisisofi είπε...

και για να εξηγούμαστε το παραπάνω το έλαβα ως sms και ακολούθησε ένα άλλο που έλεγε " πάντως να ξέρεις ότι σε αγαπάω και σε εκτιμάω πολύ" (κλασική χυλόπιτα).
ούτε αν είναι Οβίδιος ξέρω ούτε Βιργίλιος. Περιπαίξιμον του δράματος μου, ναι. Ήταν.

dokisisofi είπε...

και μίζερος είσαι και φαίνεσαι ελληνοκύπριε, άνθρωπε των δύο ταυτόσημων συνθετικών.


Δοκησισοφηδοκησίσοφη

ελληνοκύπριος είπε...

Συγγνώμη για την ενόχληση. ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που επισκέπτομαι το ιστολόγιο σου. καληνύχτα και να περνάς καλά. πλέον είναι ολοφάνερο γιατί σε αντιμετωπίζουν όλοι έτσι. εσύ δε θελεις φίλους κοριτσι μου, θέλεις όλοι να σε μισούν. ψάξε το

dokisisofi είπε...

"να παεις στο καλό
τζιαι στην καλήν την ώρα
τζιαν ναν σπαρμένη η στράτα σου
τραντάφυλλα τζιαι ρόδα"


όη για να μεν πείς ύστερα ότι ασσιχτίρισα σε!

Μενελαος είπε...

Δουλική υποταγή στις προσταγές του διευθυντή σου!! Φασαρίες πολλές! Πάρα πολλές!!

Μενελαος είπε...

Αυτές είναι οι συζητήσεις σας. Για αυτό χτυπιέστε και σταυρώνεστε όλοι!!

dokisisofi είπε...

ta filia mou ston Napoleonta tis ditikis pterigas

Μενελαος είπε...

Βοναπάρτης αγάπη μου!! Βοναπάρτης!!

Διάσπορος είπε...

Δοκισισοφή
Οβίδες --εννοώ του Ovid, που έγραψεν αυτά που είπες

Μενελαος είπε...

Εγώ αγάπη μου είμαι πλέον Ευαγγελιστής!!

dokisisofi είπε...

Χάλελούγια!

agapitekyrieimerologie είπε...

Χαλελούγια α..!
Αθθύμισες μου ένα αγαπημένο...
Δε το τζιαι θέλω σχόλια!

http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου