Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2008

Καθημερινός φασισμός



είμαι φασίστας:

α)γιατί θέλω τον αεριστήρα να βλέπει μόνο εμένα
β)γιατί το παρακάνω με το ζάπιγκ την ώρα που ο άλλος είναι καναλο-μονογαμικός
γ)γιατί παρκάρω σε μια θέση που ο άλλος σπιάζει πέντε ώρες να μπεί
δ)γιατί βάζω το ραδιόφωνο στη διαπασών
ε)γιατί καπνίζω σε κλειστούς χώρους

δεν είμαι φασίστας γιατί:

α) είμαι μόνη στο δωμάτιο με τον αεριστήρα
Β) επιδιώκω την σφαιρική ενημέρωση
β) γλυτώνω τα διπλανά αυτοκίνητα από τα γδαρσίματα που θα τους προκαλούσε ο άλλος
γ) βάζω πάντα καλά τραγούδια να παίζουν
δ) καπνίζουν και οι υπόλοιποι


δοκησίσοφη-φασισμός: 1-0

8 σχόλια:

Διάσπορος είπε...

to epomenon enna ene "Kathimerinos kommounismos"?

Μενελαος είπε...

Εσύ μωρούδι μου είσαι το γατάκι μου, το γατουλίνι μου, το γατουλάκι μου!!

dokisisofi είπε...

poli kali idea diaspore!!!

Μενελαος είπε...

Σε μια ρώγα από σταφύλι
στάθηκαν δύο σπουργίτες
και το τρώγανε σα φίλοι
τσι ρι τρί, τσι ρι τρό,
τσι ρι τρό!

Axapari είπε...

ime fasistria kai den ntrepomai na to fwnaksw :P

dokisisofi είπε...

Prwton, kalwsorises sto blogg mou.
Defteron,giati pisteveis oti eisai fasistria?

Anti-Christos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Axapari είπε...

giati o anemistiras , to tilecontrol je to parking en kektimena mou :P

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου