Τρίτη, 26 Αυγούστου 2008

Καλοκαίρι 2009



Άντε, κι άλλο καλοκαίρι πέρασε με απενταρίες και μιζέριες...Το άλλο όμως! Αχ το άλλο! Θα πηγαίνω συνέχεια θάλασσα και εκδρομές στα βουνά! Θα με νανουρίζει η θάλασσα! Θα ξυπνώ κάτω απ΄τα πεύκα! Δε θα είμαι μόνη κι άραχνη! Θα έχω τέλεια παρέα! Θα με αντιπαθούν τα κουνούπια! Η θερμοκρασία δε θα υπερβαίνει τους 30 βαθμούς!Θα έχω λεφτά! Θα αδυνατίσω! Θα έχω αυτοκίνητο με κλιματισμό! Δε θα είμαι μίζερη! Θα γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου! Θα πάω ταξίδια! Θα νοσταλγώ τον Αύγουστο ήδη απ'τον Σεπτέμβρη! θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα

(μπό το βλέπω...)

10 σχόλια:

Μενελαος είπε...

Ουάαααου. Όλα αυτά??? Πολύ χαίρομαι μαζί σου μωρούδι μου!! Κανόνισε όμως να κάνεις όλες αυτές τις δίαιτες που έχουν βγει στην αγορά του πάλαι ποτέ. Πρέπει να πας σε γιατρό και έχε υπόψη σου ότι αυτές οι δίαιτες είναι αρκετά αυστηρές και επεμβαίνουν ακόμα και στο καθημερινό σου πρόγραμμα ;) Για παράδειγμα περπατάω πολύ περισσότερο απότι μου είχε πει ο γιατρός κάθε μέρα, δεν στο λένε όμως γιατί ξέρουν τι γίνεται.
όμως έτσι μαθαίνεις να τρως τρία γεύματα την ημέρα χωρίς να χρειαστείς ποτέ ξανά δίαιτα (μόνο αν συνεχίσεις να τηρείς αυτά που σου είχε πει)

dokisisofi είπε...

Efxaristw gia tis simvoules Menelae.

ruth_less είπε...

'Εχεις πολλή δουλειά απ΄ότι φαίνεται δοκι... Άμα ξεκινήσεις από τώρα θα τα προλάβεις όλα (όσα είναι από το χέρι σου τουλάχιστον). Τα άλλα θα ακολουθήσουν είμαι σίγουρη.

Όταν όλα θα είναι τέλεια θα είναι τόσο βαρετό φαντάζομαι. Δεν θα έχει τίποτε να μουρμουρούμε.

:)

Μενελαος είπε...

Πότε θα πεις γλυκουλάκι μου του Καποδίστρια να μας παντρέψει?? Βρήκες το μάστορά σου!!

dokisisofi είπε...

Ρουθ μόνο για τη δίαιτα είμαι αισιόδοξη. Όλα τα άλλα, χέστα.

stalamatia είπε...

Δόκη σου πέρασε από το μυαλό ότι ο κόσμος μπορεί να σε θέλει και όπως είσαι? Δεν ξέρω αν χρειάζεσε να χάσεις κιλά αλλά αν ναι, τότε να το κάνεις μόνο και μόνο για σένα ,να μην αγχωθείς για κανέναν αν το κάνεις μόνο για να νιώθεις εσύ καλύτερα είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις.

Μενελαος είπε...

Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα. Η Δοκησίσοφι και μια μεγάλη χεζόλα! Μα αφού εμένα αγαπάς και θέλεις να γλουμπήσεις, τι αποθήκες και παπαριές βλέπω στο λεκτικό σου??? Οι σελίδες είναι μηχανές!! Πολλές σελίδες, πολλές μηχανές!! Και πολλές καρπαζιές επίσης. Μπήκα και έκανα μπάνιο, διότι από την πολλή δουλειά αρχίζω και μυρίζω. Μυρίζουν οι προγραμματιστές τι να πεις!! Άμα αρχίζει να μυρίζει κι ο χοντρός εκεί να δεις γέλιο!! Θα σε πάρουμε σηκωτή από τις μασχάλες!!

dokisisofi είπε...

Ευχαριστώ Σταλαματιά .
Ο ιδρώτας είναι όντως ένα κίνητρο Μενέλαε. Όπως και ο 5ος όροφος και το χαλασμένο ασανσέρ.

entelech1a είπε...

Θετικη σκεψη και θεληση!
Τι γινεται? Παντρευεσαι?

agapitekyrieimerologie είπε...

(1.O Μενέλαος εν πρίχτατσος -ΤΕΛΟΣ!
2.Μου θύμισες ομιλία πολιτικού προσώπου: "θα..θα..θα..θα".)

Αυτό το καλοκαίρι είπα πως θα ξεκινήσω τη πτυχιακή μου, πως θα συνεχίσω το γυμναστήριο που έμεινε στη μέση απ'την Αγγλία, πως θα ξεκινήσω δουλειά, που δεν αξιώθηκα να διαβάσω ΕΝΑ βιβλίο απ'τα έντεκα που περιμένουν στη βιβλιοθήκη, πως θα βρεθώ με τον τάδε, την τάδε, εκείνον και την άλλη. Δεν έκανα τίποτε απ'όλ'αυτά! Κατανοώ, όσο γίνεται, πώς νιώθεις. Το κειμενάκι σου μου βγάζει συναισθήματα μοναξιάς, αλλά να'σαι σίγουρη πως στη μοναξιά καταλαβαίνεις τον εαυτό σου και τι, πραγματικά, έχεις ανάγκη.

tubemap

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου